پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین سایت های اندازه گیری برای کاشی، دیواره، پشت بام

بهترین سایت های اندازه گیری برای کاشی، دیواره، پشت بام

بهترین سایت های اندازه گیری برای کاشی، دیواره، پشت بام

اکثر حسابگرهای آنلاین در بخشِ بازسازی خانه – که شامل کاشی کاری، بام، دیوارها هستند – کمی بیشتر از انجام محاسباتِ محدود و ساده را انجام می دهند. هدف از ایجاد این حسابگرها بیشتر بازاریابی است تا شما را برای خرید یک محصول خاص ترغیب کنند. با این حال، تعداد کمی از این سایت ها وجود دارند که هدف ارائه آمارهای دقیق و اندازه گیری های مطمئن را دنبال می کنند.

بهترین سایت اندازه گیری دیواره ها: Mitten

بهترین نکته در مورد سایت ماشین حساب Mitten این است که این سایت داده ها را به تکه های مختلفی تقسیم و تجزیه می کند و تمام سطوح را برای شما در نظر می گیرد. اکثر سایت های اندازه گیری دیواره ها، از شما تمام اندازه های قسمت های مختلف را به مترمربع می خواهند اما این ماشین حساب این کار را برای شما انجام می دهد و این اعداد شامل فضاهای زائد و سطح هایی مانند حیاط، طاقچه ها و ستون هاست.

میتن mitten

البته باید توجه کنید که این حسابگر تمام کارها را به درستی انجام نمی دهد: هیچ چیز ضریب اطمینانی در مورد اعداد این ماشین حساب وجود ندارد. این کار را برای شما انجام نمی دهد، چراکه حقیقتاً محاسبه ی مساحت دیواره ها یک کار بسیار دشوار است. در عوض، شما را (به روش خوبی) به این فکر می اندازد تا دوباره و به صورت منطقی و با زاویه های دید متفاوت به هر سطح نگاهی بیاندازید.

ضعف: هیچ محاسباتی از تخمین قیمت در این سایت وجود ندارد. همچنین، استفاده از سایت به صورت کلی خسته کننده و بیشتر گیج کننده است.  با این وجود، سایت Mitten یک ابزار قابل قبول و کاربردی است، که با کمی تجدید نظر، می تواند حتی از این هم بهتر شود.

لینک کوتاه: https://www.mittensiding.com/

بهترین سایت اندازه گیری برای پروژه های کاشی کاری

warmly yours

این حسابگرِ کاشی بیشتر از هر سایت دیگری، به شما اجازه می دهد تا به جلوه های بصری و گرافیکی بیشتری از کاشیکاری خود دست پیدا کنید. بنابراین، با اضافه کردن اعداد و ارقام و طرح به یکدیگر، شما می توانید پروژه را  طبیعی تر شبیه سازی کنید و به جزئیات بیشتری در رابطه با کاشیکاری برسید.

همانند سایر سایت های محاسبگر، این سایت هم یک لینک برای بازاریابی محصولات است. در مورد این سایت، محصول در واقع سیستم حرارتی از کف است، یک سیستم حرارت تابشی که در زیر کاشی نصب می شود. تبلیغات پلاگین این محصول بیش از حد زیاد و مزاحم نیست.

نکته منفی سایت این است که این شرکت از زمان انتشار خدمات تا کنون، هیچ پیشرفتی نداشته است.

لینک کوتاه: http://www.ceramic-tile-floor.info/

بهترین اندازه گیری برای پشت بام ها: New England Metal Roof

مطمئنا شما برای پیدا کردن یک ماشین حساب آنلاین با کیفیت مناسب و همراه با برآورد هزینه ها تلاش کرده اید. اکثر ماشین حساب ها در اندازه گیری مساحت به مترمربع متوقف می شوند و می ترسند تا پا به دنیای ترسناک برآورد قیمت بگذارند.

اما ماشین حساب New England Metal Roof به شدت تلاش می کند که تخمین تقریبی برای پروژه های مربوط به سقف و پشت بام را  بر حسب دلار به مشتریان خود عرضه کند.

توجه: این سایت تنها درباره ی سقف فلزی نیست؛ و شامل تمام موادی که برای پوشش بام به کار می رود مانند کامپوزیت ها، چوب/سدر، کاشی سیمانی و بسیاری از مواد دیگر می شود.

یک مشکل در رابطه با سایت این است که این ماشین حساب آنلاین به شما اجازه نمیدهد یک میزان دقیق زاویه  سقف با دیوار را وارد کنید. در حالی که زاویه سقف یک عامل مهم و تاثیرگذار در هزینه هاست. با این حال، بیشتر صاحبان خانه در سقف و یا در اتاق زیر شیروانی خود از یک زاویه مشخص و استاندارد استفاده می کنند و در نهایت این سایت برای تخمین هزینه ها ایجاد شده و اطلاعات دقیقی از هزینه واقعی به ما نمی دهد. همچنین این سایت محاسبگر دارای متغیر هایی برای اندازه گیری نسبی زاویه ها _مانند زاویه  تخت، کم، متوسط و غیره_ است

به نظر می رسد که این شرکت در بروزرسانی حسابگرِ خود، بهتر از سایر حسابگرها عمل می کند.


منبع: سایت thespruce

گردآوری شده توسط پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments