پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تصمیم LB Invest برای فروش ۶۰% سهام خود به Astraco

تصمیم LB Invest برای فروش 60% سهام خود به Astraco

تصمیم LB Invest برای فروش ۶۰% سهام خود به Astraco

این سرمایه‌گذاری که تداوم مدیریتی و راهبردی را حفظ خواهد کرد،

تملک سهام توسط مدیرعامل امیلیو بِنِدِتی (Emilio Benedetti) و سرمایه‌ گذاری اساسی از سوی خانواده ادواردو لیگابو (Edoardo Ligabue) را -که نقش ‌های مدیریتی را بر عهده گرفته است– شامل می ‌شود.

LB Invest، شرکت هلدینگی گروه ال بی که شامل شرکت های  LB Officine Meccaniche,Sermat , Sitec می شود شصت درصد از سهام خود را به Bac Due، رسانه ‌ای با هدف خاص برای سرمایه‌ گذاران باشگاه که توسط Astraco، یک شرکت مشاوره ‌ای مستقل که سرمایه ‌گذاری ‌های مهم خصوصی را سازمان‌ دهی می ‌کند، فروخته است. این معامله در تاریخ ۲ آپریل نهائی شد و یک ساختار جدید شرکتی را – برای اولین بار در ۴۵ سال – که شامل Bac Due  خانواده لیگابو و اِمیلیو بِنِدِتی است، به وجود آورد. این سرمایه ‌گذاری تداوم مدیریتی و راهبردی را حفظ خواهد کرد و شامل این موارد می‌شود: تملک سهم توسط اِمیلیو بِنِدِتی که به سمت مدیر عامل گروه با مسئولیت مدیریت راهبردی و عادی عملیات منصوب شده است و یک سرمایه‌ گذاری مجدد مهم توسط خانواده ادواردو لیگابو که نقش سرپرست مدیر پروژه و عضو هیئت مدیره را بر عهده گرفته است.

اِمیلیو بِنِدِتی گفت: «من افتخار می‌کنم و مفتخرم که مرحله بسیار مهم دیگری را که به رشد و توسعه گروه LB می ‌انجامد، اداره کرده ‌ام. در سراسر تاریخ ۴۵ ساله ما، دائماً جلوتر از زمان ‌مان بوده ‌ایم، از الهام و ایده‌ هایمان برای توسعه راه‌حل‌ های فوق العاده پیشرفته از لحاظ دستگاهی، مکانیک، مهندسی و نرم‌افزار بهره‌ برداری می ‌کنیم. به لطف پروژه‌ های اخیرمان و سرمایه انسانی بسیار زیاد از مردان و زنانی که با من کار می ‌کنند، اکنون می ‌توانیم با چالش ‌های جدید و بسیار متنوعی رو به رو شویم. به لطف نوآوری مداوم خود، گروه LB همچنان یک معیار جهانی در طراحی و ساخت دستگاه‌ ها برای جابجائی و فرآوری مواد اولیه در بخش ‌های سرامیک، پودر مخلوط آماده، گرانولاسیون و معدنکاری بوده است و همچنان ادامه خواهد داشت. ما Astraco Club Deal را به خاطر ظرفیت بالای آن برای تجزیه و تحلیل، ترکیب و مدیریت، به عنوان شریک ایده ‌آل تشخیص دادیم. این قطعاً به عنوان یک شتاب‌دهنده در دنبال کردنِ پروژه‌ های رشد، توسعه و متنوع‌‌ سازیِ در حال انجام و در دستیابی به اهداف و موفقیت‌ های جدید عمل خواهد کرد».

سرمایه ‌گذاران مخصوصاً به خاطر مهارت ‌های تجاری تیم تحت رهبری گروه LB تحت تأثیر قرار گرفتند که در سال ۲۰۱۸ نتایج بسیار خوبی شامل درآمد تثبیت شده ۴۵ میلیون یوروئی و EBITDA (درآمد پیش از بهره، مالیات و استهلاک) ۴/۵ میلیون یوروئی را اعلام کرد.

نینو دل آرته (Nino Dell’Arte) بنیانگذار و مدیرعامل Astraco گفت: «بسیار خوشحال هستم که سرمایه ‌گذاری دوم توسط Astraco در یک شرکت پیشرو در بخش شرکت ‌های [با سرمایه] متوسط ایتالیا تکمیل شد». وی ادامه داد: «من کاملاً بر این باورم که تیم مدیریتی گروه LB تحت رهبری اِمیلیو بِنِدِتی قادر به دنبال کردنِ یک برنامه توسعه درازمدت جاه‌ طلبانه بین ‌المللی برای این شرکت موفق ایتالیایی در حوزه مهندسی، نصب و نگهداری از دستگاه ‌های صنعتی پیشرفته با کارایی بالا است».


جمع آوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments