پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دلایل علاقه به استفاده از کاشی سفید رنگ

دلایل علاقه به استفاده از کاشی سفید رنگ

دلایل علاقه به استفاده از کاشی سفید رنگ

به نظر میرســد رنگی که محبوبیتش محدود به زمان نمی باشد، به زودی تبدیل به با ارزش ترین رنگ خواهد شــد. شــرکت رنگ بنجامین مور که نســبت به شرکت های دیگر مورد تایید بسیاری از طراحان حرفه ای می باشــد رنگ ســال مــورد نظر خود را برای ســال ۲۰۱۹ رنگ «صرفا ســفید» اعلام کرد. این خود حاکی از آن اســت که این شرکت با ۳۲ سال ســابقه کار وگستردگی استفاده از محصـــــولاتش در دفاتر طراحی برای کار در پلان های کف و نما ها، عملا در گزینه مورد نظرش، رنگی را نگنجانده اســت.

گروه طراحی موزا با بنجامین مور هم عقیده اســت و معتقد است رنگ ســفید قهرمان خاموش فعلی دنیای طراحــی و همچنین پدیده خارق العاده آینده آن اســت. وقتی مــد روز تغییر می کند می توان فضای ســاختمان ها را دوباره رنگ زد اما زمانی که بحث کاشی به میان می آید، بارزترین دلیل مشخص کردن رنگ سفید این است که راه های زیادی وجود دارد کــه نمای کار همواره جدید به نظر برســد و این رنگ هیچ وقت از مد نمی افتــد. این موضوع زمانی ارزش زیــادی پیدا میکند کــه قصد انتخاب مصالح ســاختمانی دائمی و ثابت داشــته باشــیم و همین موضوع یکی از دلایل اهمیت آن در طول تاریخ معماری و طراحی می باشــد.

 حال چرا پیش بینی می شــود که رنگ ســفید گرایش آتی اصلی فضاهای داخلی است؟

در پاسخ مدیر شرکت creative خانــم الن اونیل و مدیر بخش رنگ و طرح شــرکت بنجامین مور خانم پریسیلا غزنوی دلایل متعددی ارائه می دهند شامل:

رنگ ســفید در برابر منابع مختلف نور ثابت میماند.

نور و سایه را مشــخص تر میکند تا چشم بیننده بتواند شــکل و حالت فضای پیش رو را تشخیص دهد.

می توان آن را به عنوان ابزاری برای طراحی اســتفاده کرد و به شــکلی بافــت دار و لایه لایه با انواع دیگر رنگ ســفید استفاده کرد.

بــا تمامی رنگهــای مجاور موجود در طراحی ســازگاری خوش ترکیبی دارد.

بیانگر و یاد آور حس یکرنگی و خلوص می باشــد.


راه هایی عالی برای جلوه دادن به کاشی های سفید

 در جاهایی مثل آشــپزخانه، حوض اب گرم و به ویژه حمام، رنگ ســفید حس تمیزی و ســادگی را بیــان میکند که هم جالب و هم شــیک اســت. بنابراین درحالی که شرکت موزا مفتخر به ارائه ۲۵۰ رنگ کاشــی سرامیکی و چینی می باشد، تیم طراحی محصولات شــرکت با قرار دادن هزاران گزینه در اختیار طراحان هرگز قدرت رنگ ســفید را دست کم نمی گیرد و آن را در بسیـــاری از بافت ها و لعاب کاری های نهایی، شکل هــا و رنگ مایه ها ارائه می دهــد. در اینجا نمونه های جالبی از رنگ ســفید ارائه می دهیــم. میتوانید تنهــا یکی از آنها را انتخــاب کنید یا این که هریک از آنهــا را در کنار ۲۵۰ رنگ دیگر مجموعه شــرکت موزا به صورت نمایی برجسته استفاده کنیــد. پروژه های طراحــی که از آزمون گذر زمان ســربلند بیرون آمدند عبارت اند از:

ترکیــب موزا مورالز لایه بندی چند بعدی دارد، مفتخر به دریافت جایزه از بخش طراحی ضیافت یا همان هاسپیتلیتی دیزاین شــده و امکان خلق دیوار نگاره تک رنگ ســفیدی را فراهــم می کنــد که جدید، تــازه و حاکی از حــس خنکی و آرامش است.

مجموعه آثار کلاســیک خولیانگ لو احیاء سبک و سیاق دهه ۶۰ همراه با تنوع هندســی می باشــد که محور نوگرایی است.

مجموعه گلوبال شــرکت موزا ارائه دهنده سفید های گرم و ســرد در پوششی ســخت و تکه تکه و کاشی های ضد لیز خوردن می باشــد که آمیزه ای از کارایی، زیبایی و مقرون به صرفه بودن است.


منبع: مجله الماس

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments