پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دکوراسیون؛ سبک های کاشی رایجی که در سال ۲۰۱۹ رواج دارند

محصول کارخانه کاشی نوین

دکوراسیون؛ سبک های کاشی رایجی که در سال ۲۰۱۹ رواج دارند

یکی از بهترین و دوست داشتنی نکته ها در مورد کاشی تنوع بسیار زیاد آن است: شما می توانید یک گزینه را برای چند سبک متفاوت از سبک کلاسیک تا سبک های مدرن به کار ببرید. با توجه به هر سبک دکوراسیون، شکل ترکیب و رنگ و طرح هر کاشی، هم عوض می شود. در طی چند سال گذشته، کارخانجات و بازرگانی های کاشی رقابت خود را افزایش داده اند، و دید ما را از کاشی های مستطیل شکل توسعه دادند. بنابراین در طول این چند سال شاهد روندی از ظهور طرح ها، سایز ها، رنگ ها وطرح های غیر منتظره بودیم.

به عنوان مثال کاشی های سیمانی در جزو برترین سبک های دکوراسیون و کاشی کاری است و توانست ثابت کند که کاشی های سیمانی می توانند تاثیر شگفت انگیزی بر محیط بگذارند.

در این مقاله ما چند کاشی را بررسی می کنیم که به همان اندازه کاشی های سیمانی، در حال تبدیل شدن به سبک های رایج دکوراسیون هستند.

کاشی های صدفی شکل

کاشی های زاویه ای و شش گوشه در سال گذشته بسیار رایج بودند، اما سال ۲۰۱۹ به نظر می رسد که این کاشی های صدفی شکل خواهد بود که در معرض توجه قرار گرفته است. این کاشی ها با انحنای جذاب خود یک محیط شاد و در عین حال آرامش بخش ایجاد می کنند. این کاشی ها با اینکه تنها از یک الگوی چیدمان تبعیت می کنند، توانسته اند بر روی دیوار زیبا تر از هر الگو و یا کاشی دیگر به نظر برسند.

سنگ مرمر تیره

اگر شما از سنگ مرمر سفید و یا خاکستری رنگ خوشتان نمی آید، یک خبر خوب در راه است: به نظر می رسد رنگ های سیاه و خاکستری تیره یکی از سبک های امسال خواهد بود. به پیش بینی اغلب افراد، امسال اکثر معماران و طراحان داخلی به استفاده از سنگ های مرمر قهوه ای رنگ و تیره رنگ می پردازند.

این سایه های لوکس، بر عکس رنگ متضاد خود، تاثیر زیادی را بر محیط می گذارند، و شما را از مسائل و مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری سنگ های مرمر سفید و خالص نجات خواهد داد.

اسلب های بزرگ

کاشی بزرگ شروع خوبی در سال ۲۰۱۹ داشتند. پیش بینی می شوند این تنها نقطه شروع است. رواج کاشی های بزرگتر به معنای ملات کمتر و امکان طراحی بیشتر است.

… فوق العاده نازک

تولیدکنندگان به کاهش ضخامت کاشی ها در سال جاری ادامه دادند: کاشی ها اما با نیمی از ضخامت قبلی شان. این کاشی ها الگو ها و طرح های تازه ای را به دنیای دکوراسیون اضافه خواهند کرد.

کاشی های نقاشی شده

اگر شما نگاهی به کاشی های سیمانی الگو دار بیاندازید، ممکن است به فکر تغییر کاشی های خانه تان بیافتید. با این حال ساده ترین راه نقاشی کاشی هاست. بنابراین با توجه رواج شدن سبک کاشی سیمانی، کاشی های نقاشی شده هم بسیار رواج پیدا کرده اند.

پرداخت مات

امسال تمامی لامپ ها از روی کاشی ها خاموش شده اند! بر خلاف روند سبک های چند ساله اخیر، دوباره گرایش به سمت پرداخت های مات رفته است. این کاشی ها از ظرافت کمتر و ضمخت تری نسبت به سطوح براق دارند و به عنوان یک مزیت، کثیفی ها را کمتر نشان می دهند.

طرح های چوب فوق العاده واقعی

محصول کارخانه کاشی پردیس
محصول کارخانه کاشی پردیس

تولید کنندگان کاشی هر روز در تولید کاشی هایی که سطح چوب را تقلید می کنند، بهتر و بهتر می شوند. برخی از نسخه ها حتی به دنبال تولید کاشی هایی هستند که سطح چوب را حتی با ناهنجاری های کوچک خود به خوبی نشان دهد. در واقع امسال کاشی های طرح چوب بیشتر پیشرفت می کنند و بنابراین این سبک بیشتر رایج می شود.

بازالت

این سنگ آتشفشانی، معمولا در سایه های تیره رنگ خاکستری موجود هستند و تنوع طبیعی کمی در رنگ و بافت دارند. سنگ بازالت ظاهر کمی خشنی دارند که باعث ایجاد سایه های مختلفی در دیواره ها می شود. این سنگ به خوبی در یک دکوراسیون مدرن کارآیی دارد.


#کاشی #سرامیک #سرام_پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments