پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام

شركت توليدی و صنعتی گوهرفام

شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام

شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام

در سال ۱۳۶۸توسط جمعی از مدیران کارآمد صنایع که سابقه دیرین درزمینه تولید رنگ و پوشش های صنعتی داشته اند تاسیس گردید و با هدف اعتلا سطح کیفی و رسیدن به خودکفایی به فعالیت خود ادامه داده است .

کارخانه این شرکت واقع در جاده قدیم کرج به قزوین بعد از شهرک طاووسیه ، خیابان مرغک ، در زمینی به مساحت بیست هزار متر مربع بنا گردیده است، که زیر بنای سالن های تولید و انبار آن بالغ بر دوازده هزار متر مربع می باشد که مشتمل بر سالن های تولید  رنگ مایع ، پودری ، لاک ، پلاستیزول ،  فسفاته ، چربیگیر و رزین سازی است.

آزمایشگاه های کنترل کیفی و تحقیقاتی این شرکت یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه های رنگسازی در کشور می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش فنی متخصصان مجرب و کارآزموده خود و با بکارگرفتن از تکنولوژی نوین و با استفاده از جدیدترین ماشین آلات روز دنیا در خط تولید و با داشتن مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفی و تحقیقاتی  قادر به تولید انواع پوشش های صنعتی و تخصصی می باشد .

کادر مجرب و  فنی شرکت متشکل از تعداد زیادی از متخصصین و  فارغ التحصیلان دانشگاه ها از رده لیسانس تا دکترا بوده که به همراه تعداد  قابل توجهی تکنسین و کارگران ماهر در رابطه با تولیدات این شرکت ، در قسمت های مختلف کارخانه مشغول بکار هستند .

ارائه خدمات آموزشی از طریق برگزاری کلاس های مختلف، دوره های اعزام به خارج از کشور ، شرکت در نمایشگاه ها و سمینارهای تخصصی داخلی و خارجی از جمله تمهیدات شرکت در جهت به روز نگهداشتن سطح علمی و دانش فنی پرسنل خود بوده به گونه ای که هم اکنون ارائه بهترین خدمات پس از فروش برای هماهنگی با خطوط رنگ صنایع مختلف، از نکات بارز سیستمی این مجموعه می باشد .

با توجه به خط مشی شرکت در راستای تامین خواسته های کیفی وکمی مشتریان و رضایت آنها در چهار چوب قراردادها واستانداردهای فنی، این شرکت از طریق راهبردهای ذیل اقدام به دستیابی موارد مذکور نموده است.

  • اعمال مدیریت منابع ، شامل سیستم انگیزش ، آموزش ارتقا توان و مهارتهای کلیه پرسنل در سطح سازمان .
  • ایجاد شرایط مناسب کاری در پرورش خلاقیت و نوآوری با هدف پویایی سازمان وبهبو د مستمر ورسیدن به ضایعات صفر .
  • استفاده از دانش فنی و مهندسی روز در حد توان وسیستم برنامه ریزی به منظور تامین خواسته های مشتریان در جهت تولید باکیفیت وتحویل بموقع .

–  انطباق فعالیت ها بر اساس استانداردهای ملی وجهانی و همچنین الزامات مشتریان و استقرار نظام مدیریت کیفیت براساس اخرین  متدهای ISO

– انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از بروز عدم انطباق و بهره گیری از تکنیک های روز سیستم مدیریت کیفیت .

–  استقرار نظام مدیریت کیفیت بر پایه مشارکت و همکاری نزدیک تمامی مدیران وکارکنان در کلیه سطوح سازمان .


[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments