پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

منتخب پیشنهاد رنگ برای سرامیک منزل

منتخب پیشنهاد رنگ برای سرامیک منزل

منتخب پیشنهاد رنگ برای سرامیک منزل

_ رنگ های طیف قهوه ای برای سرامیک کف

طیف­های مختلف رنگ قهوه­ای یکی از متداول­ترین رنگ­ها برای سرامیک کف هستند . این رنگ از سرامیک به دلیل قابلیت بالای هماهنگی با انواع طرح ها و رنگ­های دکوراسیون خانه، از محبوبیت خاصی بین هوادارن برخوردارند.


_ رنگ­های کرم برای سرامیک کف

بعد از طیف رنگ­های قهوه­ای، رنگ کرم پرطرفدارترین رنگ است که به دلیل روشن بودن و انعکاس نور، فضا را بزرگتر و روشن تر  وجلوه می­دهد .به همین دلیل برای فضاهایی با ابعاد کوچک مناسب­تر است. همچنین بستری را برای جلوه کردن رنگ دیگر در دکوراسیون منزل فراهم میکند.


_ رنگ نخودی برای سرامیک کف

ممکن است تفاوت چندانی بین این رنگ و رنگ کرم احساس نکنید ولی این رنگ دارای زردی بیشتری نسبت به رنگ کرم است. این رنگ برای خانه­های با سبک دکوراسیونی کلاسیک بسیار مناسب است.


_ رنگ سفید برای سرامیک کف

این رنگ برای خانه­هایی که دکوراسیون مدرن دارند بهترین گزینه است. ترکیب زنگ سفید و قهوه­ای نیز می­تواند جلوه زیباتری به فضای کار یا محیط خانه ببخشد.


_ سرامیک­هایی به رنگ خاک رس

با این رنگ میتوانید حس نوستالژیک را فضا تجربه کنید. سرامیک و یا کاشی با این رنگ به دلیل طبع گرم بخشی که دارند می­تواند فضایی با حس دوستانه تر و صمیمانه تر را برای اعضا فراهم کند.


_ سرامیک­هایی به رنگ سیاه

رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر بهترین رنگ است. ممکن است کف یک دست سیاه برای بعضی­ فضاها چندان مناسب نباشد به همین دلیل ترکیب رنگ با سفید یا رنگ های دیگر ایده مناسب­تری به نظر می­رسد.


_ سرامیک هایی به رنگ یشمی

رنگی لوکس و کمیاب که میتواند فضایی منحصر به فرد و خاص را برای محیط خانه و یا کار به وجود آورد. میتوان از این رنگ سرامیک برای فضاهای خاص مانند اتاق غذاخوری یا نشیمن خانه استفاده کرد.


_ سرامیک طوسی رنگ

رنگ طوسی رنگی بسیار شیک و زیبا برای سرامیک کف می­باشد. رنگ طوسی حسن ویژه­ای دارد، این است که مکانی که  از آن استفاده می­کنید نگران کثیفی نباشید چون به دلیل طیف رنگی خاص آن، آلودگی­ها به چشم نمی­ آید.


_ سرامیک آبی رنگ

رنگ آبی تیره جذابیت خاصی برای سرامیک کف دارد، ولی بهتر است در کنار رنگ دیگری به صورت ترکیبی استفاده شود تا جذابیت  آن دوبرابر شود.


جمع‌آوری شده توسط پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments