پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پوشش های آنتی الکترواستاتیک

پوشش های آنتی الکترواستاتیک

در محل هایی مثل اتاق عمل در بیمارستان ها، کارخانجات و محل های پر تردد یا دارای تجهیزات پیشرفته الکتریکی ، الکتریسیته ساکن میتواند بسیار خطر آفرین باشد.

مثلا انبار مواد منفجره باید مجهز به سیستم های ضد آتش باشد.

تولید محصولات آنتی الکترواستاتیک به این حل مشکل کمک شایانی کرده است. عملکرد این محصولات هدایت و تخلیه الکتریسیته ساکن موجود در محیط به چاه ارت می باشد.

نوعی پوشش اپوکسی آنتی استاتیک بر پایه رزین اپوکسی  و هادرنر پلی آمینی نیز تولید شده که در ساختار آن نوعی عامل شیمیایی آلی استفاده گردیده که موجب هدایت الکتریسیته ساکن از سطح روکش به منبع تخلیه الکتریسیته میگردد. قابلیت هدایت جریان، مقاومت حرارتی، شیمیایی و مکانیکی برجسته این محصول امکان بکار گیری آن را در کلیه سطوح دارای الکتریسیته ساکن فراهم میکند.

این محصول به صورت یک مایع غلیظ است که با خشک شدن طی ۲۵ روز به حداکثر مقاومت و استحکام خود میرسد.

ولی این پوشش ها را نمی توان در محیط باز و در مقابل نور UV استفاده کرد.


گردآوری شده توسط پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments