پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چرا کاشی طرح چوب بسیار محبوب هستند؟

محصول کارخانه کاشی نگین

چرا کاشی طرح چوب بسیار محبوب هستند؟

کاشی طرح چوب

اکثر افراد عاشق ظاهر واضح و روشن کفپوش های چوب سخت هستند اما می دانیم نصب آن برای تمام فضاها و محیط های مسکونی عملی نیست. این مسئله می تواند کاملا بستگی به بودجه در دسترس شما داشته باشد و یا اینکه واقعا نصب کفپوش های چوبی در آن محیط عملی نیست، محیط هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی از جمله این مکان ها محسوب می شوند. اما یک راه حل دیگر هم وجود دارند. استفاده از تلفیقی از کاشی های سرامیکی و با طرح های کفپش های چوبی؛ چیزی که ما آن را به نام کاشی های طرح چوب می شناسیم.

مردم همیشه به سمت نوآوری های تازه و جدید گرایش دارند. مخصوصا زمانی که این نوآوری در اضافه کردن بافت و رنگ در محیط خانه شان مربوط می شود. کاشی های پرسلانی ظاهر سردی دارند و ظاهراً پرسلان های طرح چوب ظاهر گرمتری را در فضا ایجاد می کند.

همین طور با یک نگاه سریع به این کاشی شما ممکن است حتی متوجه تفاوت های بین کاشی با کفپوش چوبی نشوید. کاشی های طرح چوب بسیاری از طرح های کفپوش های چوبی مانند چوب گیلاس، گردو، و راش را در دسترس همگان قرار داده است.  شما حتی می توانید کاشی ها را به عرض و طول های مختلف برش دهید تا شکل ظاهری کفپوش های چوب قدیمی را تقلید کند. امروز گزینه های واقعا عالی در مورد کاشی های طرح چوب دارند و به نظر می رسد خط تولید این محصولات یک راه طولانی را داشته باشند.

فراتر از بحث ظاهر جذاب آن، کاشی های سرامیکی و یا پرسلانی به تقاضا کمک زیادی می کنند و مزایای واقعی زیادی را به همراه دارد. کاشی طرح چوب در مناطق ترافیکی سنگین بسیار مستحکم هستند، تمیز کردن آسانی دارند و می تواند با هزینه کم همان افکت کفپوش چوب طبیعی را به وجود بیاورند.

این کاشی ها نیز برای آشپزخانه، حیاط و سرویس بهداشتی و حمام ها مناسب هستند –در واقع برای هر مکانی که در معرض رطوبت قرار دارد، این کفپوش ها کاربرد دارند_ و از آنجا که کاشی طرح چوب نصب آسانتری نسبت به کفپوش های چوبی خود دارند، آن ها را یک گزینه کاملا مناسب به ویژه برای خانه های اجاره ای و فضاهای پرترافیک می کند.

مسلماً کاشی های طرح چوبی نیز معایب خاص خود را دارند، آن ها به هر حال از مد می افتند در حالی که کفپوش های چوبی کلاسیک هرگز ماندگاری خود را در دنیای دکوراسیون از دست نمی دهند. به علاوه، ارزش خانه ها با کفپوش های چوب طبیعی بسیار افزایش می یابد. کاشی های سرامیکی و پرسلانی جزو مواد سرد کننده فضا هستنند در حالی که کفپوش های چوب طبیعی گرمای کمتر_انرژی کمتر_ را به هدر می دهند.

کاشی سرامیک های ارزان قیمت شامل کنتراست بسیار زیاد، رنگ های غیر طبیعی و برش های فوق العاده براق هستند و فکر نمی کنم کسی بشناسید که کاشی ها را به کفپوش های چوبی ترجیح دهد.

به توصیه یک معمار معروف: کاشی های طرح چوب را هرگز در یک فضا در برابر کفپوش های چوب طبیعی قرار ندهید!


#کاشی #سرامیک #سرام_پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments