پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

 معرفی کارخانه کاشی پردیس آباده 

شرکت کاشی و سرامیک پردیس آباده در شهریور ماه ۱۳۹۴ با هدف تولید روزانه ۱۵۰۰۰ متر مربع تولید کاشی کف بدنه قرمز با توجه به نیاز بازار در عرصه‌ای متفاوت وارد صنعت کاشی و سرامیک ایران شد. 

این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین ماشین آلات تولیدی و مجهر به تکنولوژی روز دنیا با به‌کار گیری ماشین آلات ایتالیایی از شرکت SACMI توانست در کمترین زمان ممکن حضور خود را در عرصه بازارهای داخلی و خارجی تثبیت کند.

همچنین استفاده از مرغوبت‌ترین خاک نسوز، مواد اولیه با کیفیت و متخصصین مجرب داخلی و ایتالیایی این شرکت را به عنوان تولید کننده مبتکر و پیشرو در تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی در سایز های ۵۰*۵۰، ۳۰*۶۰، ۳۰*۹۰، ۶۰*۶۰ در حال حاضر ساخته است و به زودی سایزهای ۳۰*۳۰، ۴۰*۸۰، ۴۰*۱۲۰،۶۰*۱۲۰ را در برنامه تولید خود قرار می‌دهد.

شرکت سرام پخش این افتخار را دارد که محصولات برند پردیس آباده را در بستر خود به فروش می‌رساند. بنابر این شما با مراجعه به فروشگاه سرام پخش، می‌توانید از محصولات این برند دیدن کنید. 

همچنین درصورت داشتن هر گونه سوالی درباره محصولات برند پردیس آباده، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و خریدی مطمئن داشته باشید.

مشخصات فنی

اطلاعات تماس

استانداردها