پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی های سنگ آهک، معایب و مزایا، ایده های دکوراسیون (قسمت دوم)

کاشی های سنگ آهک، معایب و مزایا، ایده های دکوراسیون (قسمت دوم)

انواع کاشی های سنگ آهک

از کاشی های سنگ آهک برای نصب در مناطق مختلفی در خانه یا دیگر ساختمان ها استفاده می شود. اغلب به منظور فرآوری آنها، جلا و پولیش داده می شوند. اما اکنون روند بازار نسبت به گذشته زمان تغییر کرده است و در نتیجه تقاضای انواع کاشی ها هم از لحاظ زمانی متفاوت شده است. ظاهر مات یکی از سبک های پرطرفدار این روزهاست، بنابراین فقط کاشی های براق نیستند که تقاضای بالایی دارند.

کاشی سنگ آهک

انواع کاشی های سنگ آهک که در پایین ذکر شده است که می توانند برای دکوراسیون های مختلفی به کار روند:

سنگ آهک پولیشی (جلاء داده شده):

کاشی های سنگ آهک دارای منافذ طبیعی هستند به عنوان سنگ آهک جزو مواد متخلخل محسوب می شود. این منافذ با استفاده از روش خاصی کاهش می یابد. بعد از آن، کاشی پولیش داده و آماده برای استفاده می شود.

کاشی های سنگ آهک درخشندگی بیشتری خواهند داشت و سطح آن روشن و براق می شود. این فرآیند همچنین میزان لغزش کاشی را افزایش می دهد. کاشی های سنگ آهک پولیش قابلیت نصب به عنوان کفپوش و دیواره ها را دارند.

سنگ آهک متخلخل:

برروی این کاشی نیز عملیات پر کردن سطوح انجام شده است، اما این اصلاح با شدت کمتری صورت می پذیرد. شکل ظاهری این سنگ مات است اما هنوز هم کمی براق به نظر می رسد.

کاشی سنگ آهک

امروزه این کاشی در رنگ طلایی بسیار محبوب هستند زیرا سبک مات در ساختمان های مدرن افزایش یافته است. تعمیر و نگهداری سنگ آهک متخلخل آسان است، چراکه پولیشی نیست و رنگ آن تقریبا همیشه ثابت می ماند. هنگامی که از این کاشی ها به خوبی نگهداری شود، کاشی های سنگ آهک متخلخل نیز احساس آرامش را در محیط به ارمغان می آورد. آنها نیز لغزنده نیستند و از این رو برای همه سطوح کاربردی هستند.

سنگ آهک بدون پولیش:

 این نوع از کاشی ها دارای لبه ها و گوشه ها کمی خرد شده یا سابیده شده است. در بعضی از موارد، از دیگر سنگ ها استفاده می کنند تا کناره های سنگ آهک سابیده و اندکی گرد شوند. به این ترتیب این سنگ یک ظاهر قدیمی و کلاسیک پیدا می کند. سنگ های آهک بدون پولیش کاملاً مناسب برای نصب در فضای باز هستند، اما در دکوراسیون آشپزخانه و یا سالن های سفارشی نیز می توان از آن استفاده نمود.

کاشی سنگ آهک

همینطور برای مشتریانی که سبک های کلاسیک و قدیمی را دوست دارند، سنگ آهک بدون پولیش می تواند گزینه خوبی باشد.

سنگ آهک بُرس خورده:

آنها ساده ترین و ظریف ترین کاشی های سنگ آهک هستند. پولیش این کاشی ها توسط بُرس های سیمی انجام شود و ممکن است کاملا منافذ از بین نرفته باشند. اما در مجموع ظاهر نهایی کاملاً مات است. از آنها عمدتاً در خارج از خانه استفاده می شود.

کاشی سنگ آهک

ایده های کاشیکاری: کاشی کاری با سنگ آهک

کفپوش ها: کف ساختمان بخش قابل توجهی از دکوراسیون داخلی خانه است زیرا نیاز به زیبایی و راحتی دارد. طراحی کفپوش ها و سبک آن ها را به راحتی می توان با بقیه دکوراسین داخلی خانه حفظ کرد و یا کاملا برعکس، می توان از گزینه های متنوع تری استفاده کرد تا یک ظاهر و احساس جدید را به سالن بدهد.

به همین دلیل انتخاب کاشی کلید اساسی کل دکوراسیون اتاق است. جنس کاشی، بافت و سایز از فاکتورهای اصلی هستند که قبل از تصمیم گیری نهایی باید در نظر گرفته شوند.

کاشی سنگ آهک

کفپوش خانه و بقیه اجزای دکوراسیون داخلی باید به صورتی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا فضایی کاملا راحت و در عین حال جذاب ایجاد کند. همچنین فضا باید به صورت موثری طراحی شود تا فعالیت های روزمره را مختل نکند. این کاشی ها باید به روش صحیح بروی سطح صاف و بدون لغزش نصب شوند.

دیواره ها و کاشی بین کابینتی:

 با استفاده از کاشی های سنگ آهک می توانید نقش ها و طرح های بسیار جذاب و دوست داشتنی ایجاد کنید. سادگی ظاهر این کاشی ها باعث ظرافت و زیبایی محیط می شود که برای دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی است.

کاشی سنگ آهک


[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag/%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%86%da%af-%d8%a2%d9%87%da%a9%d8%8c-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%8c-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7/” icon_placement=”Right” small_placement=”Left” button_text=”قسمت” button_small=”اول” font_family=”Shabnam” button_size=”MD” button_color=”Dark” button_style=”Flat” button_style_icon=”Mask-Right” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ animate_button=”Flip-LR” icon=”fa-arrow-right”]

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag/%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%86%da%af-%d8%a2%d9%87%da%a9%d8%8c-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%8c-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87-2/” icon_placement=”Right” small_placement=”Left” button_text=”قسمت” button_small=”دوم” font_family=”Shabnam” button_size=”MD” button_color=”Dark” button_style=”Flat” button_style_icon=”Mask-Right” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ animate_button=”Flip-LR” icon=”fa-arrow-right”]

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag/%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%86%da%af-%d8%a2%d9%87%da%a9%d8%8c-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%8c-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87-3/” icon_placement=”Right” small_placement=”Left” button_text=”قسمت” button_small=”سوم” font_family=”Shabnam” button_size=”MD” button_color=”Dark” button_style=”Flat” button_style_icon=”Mask-Right” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ animate_button=”Flip-LR” icon=”fa-arrow-right”]


گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments