کاشی رنگ بژ

کاشی سرامیک رنگ بژ

اغلب افراد تصور می کنند که کاشی رنگ بژ تنها برای دکوراسیون کلاسیک کاربرد دارد؛ اما اصلا اینطور نیست، در دکوراسیون مدرن، مینیمال و حتی سنتی نیز از کاشی رنگ بژ استفاده زیادی می شود. رنگ بژ یکی از محبوب ترین طیف های رنگ خنثی است که کاربرد زیادی در خانه ما ایرانی ها دارد. کاشی رنگ بژ برای هر فضایی قابلیت نصب و استفاده دارد: کاشی بین کابینتی، سالن پذیرایی، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی و حتی کف بالکن یا حیاط.
انتخاب رنگ مناسب برای کاشی از میان رنگ های خنثی همیشه آسان نیست. گاهی اوقات این انتخاب بسیار چالش برانگیز خواهد بود؛ اما کاشی بژ، رنگی شناخته شده و بسیار محبوب است که نصب و استفاده از آن دکوراسیون بسیار رایج شده و در عین حال یکی از چالش هایی ست که نحوه درست استفاده از آن در دکوراسیون کاری سخت محسوب می شود.
برخلاف رنگ های خنثی که شامل دو الی سه رنگ اصلی هستند، ماهیت رنگ بژ اندکی متفاوت است. در واقع رنگ بژ شامل سطوح کمی از رنگ های مختلفی است و به همین دلیل کاشی بژ دارای تناژهای متنوعی است. همین موضوع باعث شده تا هماهنگ کردن کاشی رنگ بژ با سایر عناصر دکوراسیون منزل اندکی دشوار شود.
هماهنگ و ترکیب کردن کاشی رنگ بژ با سایر لوازم و تزئینات دکوراسیون به چند قانون کلی محدود می شود: "هر چقدر زردی در کاشی بژ بیشتر باشد، در کنار وسایلی با رنگ های آبی و سبز همخوانی بیشتری خواهد داشت. هر چه کاشی بژ به قهوه ای نزدیک تر شود، ترکیب این کاشی با رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی، صورتی و یا حتی قهوه ای تیره جلوه زیباتری ایجاد خواهد کرد."

خرید اینترنتی کاشی سرامیک بژ

کاربری های مختلف، طرح، اندازه و قیمت کاشی را می توان در این صفحه از فروشگاه سرام پخش مشاهده و خریداری نمایید. کاشی بژ رنگ در فضاهای متنوعی مثل: دکوراسیون داخلی منزل، رستوران و کافی شاپ، دکوراسیون داخلی تجاری و مغازه و هر مکانی که نیاز به یک کاشی کاری شیک و متفاوت دارد، قابل نصب و اجرا می باشد. در هنگام خرید اینترنتی کاشی رنگ بژ توجه داشته باشید که تناژهای تولید شده این محصول توسط تولیدکننده، رنگ به اسم "کاشی بژ" اما با تناژ رنگی متفاوت از هم تولید می شود. بنابراین صرفا به اسمِ رنگ توجه نکنید و رنگ کاشی مورد نظرتان را از طرح دکور زنده سرام پخش مشاهده کنید یا از فروشگاه سرام پخش تقاضای ارسال نمونه رایگان نمایید. با این حال، رنگ و جلوه نهایی کاشی کاری به نورپردازی، رنگ وسایل و تزئینات فضا کاملا وابسته است و ممکن است رنگی که در طرح دکور زنده یا حتی خانه دیگری زیبا دیده می شود در خانه شما اندکی متفاوت باشد. در هنگام خرید آنلاین کاشی بژ رنگ با هر مشکلی مواجه شدید، می توانید از کارشناسان سرام پخش راهنمایی بگیرید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+