کاشی سرامیک رنگ سفید

کاشی رنگ سفید

به نظر می رسـد کاشی سرامیک سفید رنگ محبوبیتش محدود به زمان نیست و به زودی "سفید" تبدیل به با ارزش ترین رنگ برای کاشی سرامیک خواهد شــد. اگر قصد طراحی دکوراسیونی جدید و مدرن و در عین حال کاربردی دارید و بین گزینه‌های مختلف رنگ کاشی دچار سردرگمی شده‌اید، باید بدانید که رنگ سـفید قهرمان خاموش فعلی دنیای طراحی داخلی دکوراسیون و همچنین پدیده خارق العاده آینده آن است.
وقتی گرایشات طراحی دکوراسیون داخلی تغییر می کند، می توان فضای ساختمان را دوباره رنگ زد، مبلمان و پرده های خانه را عوض کرد یا از تزئینات جدیدتری استفاده نمود اما به راحتی نمی توان کفپوش یا دیوارپوش خانه تان را تغییر داد. بارزترین دلیل انتخاب رنگ سفید برای کاشی سرامیک این است که راه های زیادی وجود دارد که کف یا دیوار همواره جدید به نظر برسد.
کاشی سفید رنگ هیچ وقت از مد نمی افتد و تنها با سبک های دکوراسیون مدرن خود را منطبق می کند. این موضوع زمانی ارزش زیادی پیدا می کند کــه قصد انتخاب مصالح ساختمانی دائمی و ثابت داشته باشیم و همین موضوع یکی از دلایل اهمیت آن در طول تاریخ معماری و طراحی می باشد.
حتی پیش بینی می شود که سرامیک سفید رنگ گرایش آتی اصلی فضاهای داخلی است چراکه رنگ ســفید در برابر منابع مختلف نور ثابت می ماند. "رنگ سفید" نور و سایه را مشخص تر می کند تا چشم بیننده بتواند شــکل و حالت فضای پیش رو را تشخیص دهد. از سرامیک سفید می توان به عنوان ابزاری برای طراحی استفاده کرد و به شکلی بافت دار و لایه لایه با رنگ های دیگر ترکیب کرد.
با این حال عده ای کاشی سرامیک سفید رنگ را خسته کننده و ساده می دانند. چطور با ظاهر ساده و بی آلایش سرامیک سفید رنگ کنار بیاییم؟
1. طرح های متنوع کاشی سفید رنگ
کاشی طرح سنگ مرمر ، کاشی طرح کاغذ دیواری، کاشی تزئینی هر سه جزو کاشی سرامیک سفید رنگ هستند اما نمایی کاملا متفاوت را ایجاد می کنند. همچنین کاشی سفید را می توانید در کنار طیف متنوعی از کاشی های رنگی نیز نصب کنید.
2. امتحان کردن الگوی چیدمان متفاوت
اگر کاشی شما مربع شکل نیست، از امتحان کردن الگوی چیدمان متفاوت نترسید. برخلاف چیزی که تصور می شود، الگوی چیدمان نقش زیادی در ظاهر کاشی کاری ایفا خواهد کرد.
3. بندکشی با ملات رنگی
ملات رنگی به خوبی خود را در کاشی سرامیک سفید رنگ نمایان می سازد. ملات هایی با رنگ متضاد مثل ملات مشکی یا ملات اکلیلی ظاهر زیبا و مجللی به کاشی کاری می بخشد.

خرید اینترنتی کاشی سرامیک سفید رنگ

انواع مدل ها و طرح های مختلف کاشی سرامیک سفید رنگ به صورت کاشی دیواری و سرامیک کف با کاربری های گوناگون در فروشگاه آنلاین سرام پخش، کفپوش موجود هستند که می تواند جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشند. قیمت کاشی سرامیک سفید رنگ بستگی زیادی به طرح، مدل، سایز و کیفیت سرامیک انتخابی شما دارد. شما می توانید با مشاوره با کارشناسان سرام پخش، کاشی و سرامیک مناسب با سلیقه و فضای خانه تان را انتخاب کنید. همچنین برای برآورد میزان کاشی سرامیک مورد نیازتان و برآورد هزینه تنها به متراژ فضای کاشی کاری نیاز دارید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+