کاشی رنگ قهوه ای

کاشی سرامیک رنگ قهوه‌ای

برای خلق فضایی خانوادگی، احساس امنیت و آرامش در خانه تان از رنگ قهوه ای استفاده کنید. رنگ قهوه ای به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود و به همین دلیل رنگ قهوه ای تبدیل به یکی از رنگ های پرکاربرد و محبوب در دکوراسیون داخلی منزل ما ایرانی ها تبدیل شده است. با توجه به اینکه رنگ قهوه‌ای هیچ وقت از مد نمی‌افتد، از کاشی قهوه ای رنگ در دکوراسیون داخلی زیاد استفاده می‌شود. کاشی سرامیک قهوه ای رنگ در ترکیب با رنگ‌های مختلف، ظاهر خیره کننده و زیبایی ایجاد می‌نماید.
از طیف‌های مختلفی که کاشی سرامیک دارد می‌توان به کاشی شکلاتی، کاشی بژ، کاشی گردویی رنگ اشاره کرد که بسته به سبک دکوراسیون و رنگ مبلمان از درجه پررنگ یا کم رنگ کاشی قهوه ای بهره ببرید. کاشی سرامیک قهوه ای رنگ یکی از گزینه هایی ست که کمتر کسی از این انتخاب پشیمان می شود، این رنگ نمادی از زمین و طبیعت می باشد. انتخاب و نصب کاشی قهوه ای در طراحی داخلی خانه به شما این امکان را می دهد که در کنار آن از طیف وسیعی رنگ ها و طرح های متفاوت استفاده نمایید.
ترکیب رنگ های سفید, مسی فیروزه ای یا رنگ های گرم با کاشی سرامیک قهوه ای تاثیر عمیقی بر طراحی دکوراسیون منزل شما خواهد گذاشت. اگر مبلمان و تزئینات اتاق خواب شما جزو رنگ های تیره است، استفاده از طیف روشن کاشی قهوه ای به عنوان دیوارپوش و کفپوش، علاوه بر بزرگتر نشان دادن اتاق، به ایجاد فضایی آرام بخش نیز کمک خواهد کرد. برای در هم شکستن یکنواختی از بافت و طرح های کاشی قهوه ای مثل کاشی طرح چوب و پارکت ، کاشی طرح آجر و سیمان یا کاشی تزئینی قهوه ای استفاده نمایید.
انواع طرح، سایز، کاربری های متنوع و قیمت کاشی قهوه ای را می توانید در این صفحه از سرام پخش مشاهده کرده و به صورت آنلاین و با شرایط ویژه پرداخت سرام پخش خریداری نمایید. هر سوال یا مشکلی در مورد خرید اینترنتی کاشی سرامیک قهوه ای رنگ از فروشگاه سرام پخش داشتید، با کارشناسان سرام پخش در ارتباط باشید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+