کاشی سرامیک رنگ نارنجی

رنگ نارنجی رنگی پراحساس، شاد و سرگرم کننده است، این رنگ با ایجاد احساس شور و هیجان، جوی پر از انرژی و نشاط به ارمغان می آورد و خاصیت ضد افسردگی دارد. یکی از ایده های جالب و ساده برای استفاده از این رنگ در محیط، نصب کاشی نارنجی رنگ در کف و دیواره هاست. در مکان هایی که رنگ آمیزی آنها یکنواخت و تکراری شده، استفاده از کاشی سرامیک نارنجی رنگ، یک راه حل عالی برای جلب توجه و تنوع محسوب می شود. شما می توانید یک یا همه کاشی دیوار را با کاشی نارنجی رنگ تزئین کنید.
انتخاب رنگ های مناسب برای ترکیب با کاشی نارنجی رنگ بسیار سخت خواهد بود. بهترین راهکار، خلق یک کنتراست جسورانه با استفاده از رنگ خنثی یعنی سیاه، سفید، خاکستری، تناژهای آبی و طوسی است. همچنین این رنگ ها، کاشی نارنجی تاثیرگذارتر می کند و فضای رنگی، زیبا و خیره کننده و در عین حال متعادل را به وجود می آورد.
الگو و طرح های متعددی برای کاشی نارنجی رنگ در فروشگاه سرام پخش ارائه شده است. حتی کاشی خردلی و کاشی آجری رنگ، رنگ های نزدیک به کاشی سرامیک نارنجی، در این صفحه موجود هستند. با این حال انتخاب و خرید کاشی نارنجی تا حد زیادی به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون منزل شما وابسته خواهد بود. شما می توانید طرح دکور زنده و یا حتی نمونه کوچک کاشی نارنجی رنگ را از فروشگاه سرام پخش سفارش دهید، مشاهده کرده و بعد تصمیم بگیرید. کارشناسان سرام پخش همراه همیشگی شما در راه انتخاب و خرید کاشی سرامیک مناسب هستند.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+