کاشی سرامیک کرمی

کاشی سرامیک رنگ کرمی

اگر قصد خرید کاشی سرامیک جدید و در عین حال کاربردی دارید و در انتخاب رنگ کاشی دچار سردرگمی شده‌اید، کافیست به رنگ های روشن و خنثی مثل کاشی سرامیک کِرمی رنگ فکر کنید. رنگ کِرِم، ترکیبی از رنگ سفید با اندکی رنگ زرد است که به عنوان رنگی خنثی، در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود.
خوبیِ کاشی رنگ کرم این است که تقریباً با هر رنگ دیگری و سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. کاشی رنگ کرم برای اتاق های باز و پُر نور فوق‌العاده به نظر می‌رسد. به عنوان مثال می توانید سرامیک کِرمی رنگ را در آشپزخانه ای که مشرف به بالکن یا حیاط است یا حتی پنجره بزرگی دارد، نصب کنید. این ترکیب رنگی را می توانید در کاشی کاری سالن پذیرایی خانه، اتاق ناهار خوری، اتاق خواب و حتی حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید.
البته کاشی سرامیک کرمی رنگ در تناژهای مختلفی ارائه شده که برخی از آنها، غنای بصری بیشتری دارند و جزو رنگ های گرم محسوب می شوند. ترکیب تناژهای مختلف کاشی سرامیک کرمی رنگ به فضای خانه ظاهری ساده، شیک و دلنشین می بخشد.
بهترین ویژگی کاشی کِرمی رنگ تنوع بالای این محصول در طرح، سایز، کاربری و … است. کاشی سرامیک کرمی رنگ در انواع طرح چوب و پارکت، سنگ، طرح موزاییکی، آجر و سیمان و ... در فروشگاه سرام پخش یافت می شود. طرح و قیمت کاشی کرمی رنگ را در این صفحه از فروشگاه سرام پخش مشاهده و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+