کاشی طرح موزاییکی

انواع کاشی سرامیک طرح موزاییک

سرامیک طرح موزاییک، کاشی طرح سنگ ریزه، کاشی شیشه رنگی و پرسلانی طرح موزاییک همگی در خانواده بزرگی به اسم کاشی طرح موزاییک جای می‌گیرند. هرکدام از انواع کاشی سرامیک موزاییکی ممکن است طرح، رنگ، الگو و بافتی متفاوت داشته باشد. به عنوان مثال کاشی شیشه رنگی، به لطف ماهیت درخشان و انعکاس نور گزینه محبوبی برای کاشی دیوار حمام و سرویس بهداشتی ، و کاشی آشپزخانه هستند. کاشی‌های موزاییکی دربرابر آب، روغن و سایر لکه‌ها غیرقابل نفوذ هستند. در نتیجه سرامیک موزاییک برای کفپوش حمام یا کف استخر گزینه بسیار مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند؛ چون به‌آسانی تمیز می‌شوند و به دلیل سطح کوچک و بندکشی‌های بیشتر، از لغزش جلوگیری می‌کنند.

خرید اینترنتی کاشی طرح موزاییک

برای خرید کاشی طرح موزاییک به جنس سطح محصول دقت کنید؛ به خاطر این که بیشتر سطح کاشی موزاییکی دیواری، پولیشی و لغزنده هستند و اگر شما سرامیک موزاییکی کف می‌خواهید، باید محصولی ضد لغزش و مقاوم در برابر ترافیک زیاد بخرید. این نکته را در نظر بگیرد که انواع کاشی موزاییکی توانایی مقاومت زیاد در برابر آسیب‌های جدی مواد شیمیایی، روغن، فشار و خراش را ندارد.
طیف گسترده‌ای از این محصولات، از سرامیک موزاییک اقتصادی گرفته تا کاشی موزاییکی لوکس و گران قیمت در فروشگاه سرام پخش قابل خریداری است. با خرید اینترنتی کاشی طرح موزاییکی می‌توانید مشخصات فنی و قیمت انواع طرح‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تجربه موفقی از خرید اینترنتی مصالح ساختمانی داشته باشید. همچنین اگر در خرید کاشی طرح موزاییک سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما در سرام پخش ارتباط بگیرید و خریدی به‌مراتب مطمئن‌تر را تجربه کنید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+