کاشی طرح هندسی

کاشی طرح هندسی و چندضلعی

کاشی‌های هندسی با خلق طرح هایی خیال انگیز به‌سرعت به یکی از محصولات برتر طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند. کاشی‌های طرح هندسی فرصتی را به وجود آورده‌اند تا شما بتوانید خلاقیت خود را در فضاهای مختلف به کار ببرید. شما همچنین می‌توانید سبک‌های متفاوت از مدرن تا سنتی را با کاشی سرامیک طرح هندسی خلق کنید. نکته جالب در مورد نصب کاشی سرامیک طرح هندسی این است که این کاشی‌ها در کنار یکدیگر به شیوه‌های متفاوتی می‌توانند قرار بگیرند و نصب شوند.
اصطلاح "کاشی طرح هندسی" تنها برای کاشی شش ضلعی یا کاشی سرامیک چندضلعی کاربرد ندارد. در‌ واقع بسیاری از کاشی مستطیل شکل که تنها از نقوش هندسی استفاده می‌کنند، جزو کاشی سرامیک طرح هندسی به شمار می‌روند. به یاد داشته باشید که نصب کاشی طرح هندسی جزو گزینه‌های ساده نصب محسوب نمی شود و در این مورد بهتر است که از یک کاشی کار حرفه‌ای در زمینه نصب کاشی هندسی کمک بگیرید.

خرید اینترنتی کاشی طرح هندسی

سایز کاشی‌های هندسی بسته به فضای شما متغیر است. اگر قصد دارید کاشی سرامیک طرح هندسی برای محیط‌هایی همچون آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بگیرید، بهتر است که از کاشی‌های سایز کوچک استفاده کنید. نصب کاشی طرح هندسی سایز بزرگ در سالن‌های پذیرایی و اتاق خواب پیشنهاد می‌شود. همچنین قیمت کاشی طرح هندسی به برند، مواد سازنده و طرح و اندازه کاشی وابسته است. در فروشگاه آنلاین سرام پخش ، خرید انواع کاشی سرامیک هندسی با بهترین قیمت امکان پذیر خواهد بود.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+