کاشی طرح کاغذ دیواری و پارچه

انواع کاشی طرح کاغذ دیواری و پارچه

کاغذ دیواری یکی از انواع دیوارپوش در دکوراسیون‌های سالن و اتاق خواب است که امروزه با استقبال خوب مصرف‌کنندگان مواجه شده است ولی اغلب افراد به دلیل عدم امکان تمیزی و طول عمر بسیار پایین آن، کاشی طرح کاغذ دیواری را ترجیح می‌دهند. کاشی و سرامیک طرح کاغذ دیواری یکی از انواع کاشی دیواری جدید می‌باشد که ظاهری بسیار طبیعی دارند؛ به‌گونه‌ای که اغلب افراد در نگاه اول متوجه تفاوت سرامیک با کاغذ دیواری نمی‌شوند. دوام، استحکام، نگهداری آسان، قابل شستشو بودن و همچنین قابلیت نصب در آب و هوای مرطوب از مزایای اصلی کاشی طرح کاغذ دیواری به شمار می‌روند. برای تولید طرح‌های مختلف کاشی طرح کاغذ دیواری، اعم از کاشی گلدار، کاشی طرح‌دار،کاشی طرح پارچه، کاشی طرح گل و غیره از بروزترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال استفاده می‌شود. در نتیجه، تنوع کاشی طرح کاغذ دیواری و پارچه به حدی گسترده است که پاسخگوی سلیقه های مختلف خواهد بود.

خرید اینترنتی کاشی طرح کاغذ دیواری و پارچه

قیمت کاشی طرح کاغذ دیواری و قیمت کاشی های طرح دار براساس برند تولیدکننده و نوع پخت و لعاب و غیره متفاوت متفاوت خواهد بود. این محصولات از سرامیک‌های اقتصادی گرفته تا کاشی‌های لوکس و گران قیمت در سرام پخش در دسترس هستند. با خرید اینترنتی کاشی و سرامیک می‌توانید مشخصات فنی و قیمت کاشی و سرامیک طرح کاغذ دیواری را با یکدیگر مقایسه کند و درنهایت تجربه موفقی از خرید اینترنتی مصالح ساختمانی و دکوراسیون داشته باشید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+