سرامیک طرح پارکت و چوب

انواع کاشی طرح چوب و پارکت

از زمان های قدیم، کفپوش چوب طبیعی و بعدها پارکت جزو محبوب ترین کفپوش های مورد استفاده در دکوراسیون خانه ها بودند. لطف پیشرفت تکنولوژی کارخانجات کاشی سرامیک توانسته اند طرح دقیقی از چوب طبیعی و پارکت را روی کاشی سرامیک اجرا کنند. در نگاه اول حتی ممکن است شما متوجه تفاوت بین کاشی طرح چوب با کفپوش چوب طبیعی نشوید. سرامیک طرح چوب و پارکت نما و کاشی طرح چوب دیوار می توانید نوع چینش کاشی را به دلخواه خود تغییر دهید و چشم اندازی متفاوت خلق کنید. امروزه نصب کاشی طرح چوب محبوبیت فراوانی در بین معماران و طراحان داخلی دارد و به نظر می رسد این روند طی دهه های بعدی نیز همچنان پرطرفدار باشد. در دکوراسیون داخلی منزل، یکی از جدیدترین طراحی های صورت گرفته برای کف پوش ها، استفاده از سرامیک طرح پارکت و چوب می باشد که امروزه مصارف بسیار زیادی بین مکان های مسکونی و سایر مکان ها مانند دفاتر اداری پیدا کرده است. سرامیک طرح پارکت سرامیک هایی هستند که شباهت بسیار نزدیکی با کفپوش های چوبی دارند، که حتی تشخیص آن در نگاه اول برای افراد حرفه ای نیز مشکل است. اغلب افراد مجذوب ظاهر طبیعی و گرم چوب طبیعی و پارکت ها می شوند اما نصب این کفپوش برای تمامی فضاها مسکونی مثل آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مناسب نمی باشد. همچنین چوب طبیعی و پارکت متخلخل اند در نتیجه رطوبت و مواد رنگی را بیشتر جذب کرده و طول عمر کمی دارند. بهترین راه حل برای این چالش، خرید کاشی طرح چوب و پارکت می باشد. در طول چند سال گذشته، کاشی سرامیک طرح چوب و پارکت یکی از محبوب ترین ها در دکوراسیون خانه می باشد.


سرامیک طرح پارکت و چوب به جای پارکت چوبی

اجرا و تعویض کفپوش، از کارهایی است که هزینه نسبتا بالایی دارد و مسلما کفپوش چوبی یا همان پارکت که هزینه زیادتری نیز می طلبد، مورد علاقه بسیاری از صاحبان منازل است. اما اگر شما به دنبال کفپوش با ظاهری شبیه به چوب باشید که دردسر های چوب را نداشته باشد، می توانید از کفپوش سرامیک طرح پارکت و چوب استفاده کنید. مدل های سرامیک طرح پارکت، زیبایی منزل را دو چندان می کنند و از آن جایی که این سرامیک ها بسیار با دوام می باشند و نسبت به چوب واقعی مقاوم تر بوده و به نگهداری کمتری نیاز دارند، همچنین می توان از آن ها برای پوشش دیوار و سطوح در طراحی نمای خارجی منزل مانند حیاط نیز استفاده کرد.


کاشی طرح چوب همان کاشی های سرامیکی هستند

کاشی طرح چوب اغلب کاشی سرامیکی هستند که ظاهرِ طبیعی و منحصر به فرد چوب را تقلید می کنند. کاشی های سرامیکی می تواند با هر نوع طرح و رنگ چوبی ساخته شود، و انتخاب و خرید این کاشی ها، تنها به سلیقه ی مشتریان آن وابسته است. همچنین این طرح از کاشی ها را در آشپزخانه ها، حمام ها و دیگر نقاط خانه استفاده کرد. این کاشی ها، برخلاف کفپوش های چوبی، در برابر رطوبت بسیار مقاومند و با شستشو های مکرر، خراب نمی شوند اما همیشه باید توجه داشته باشید که برای جلوگیری از لغزش همواره سطح آن را خشک نگه دارید. با این حال استفاده از این کاشی های سرامیکی، اجرای طرح چوب را در محیط های آشپزخانه ها و حمام ممکن می سازد. با استفاده از کاشی های طرح چوب به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. کاشی های طرح چوب به شما اجازه می دهند تم چوب را در تمام خانه حفظ کنید. حتی در محیط های بسیار مرطوبی مانند آشپزخانه و سرویس های بهداشتی. بدون هیچگونه نگرانی درباره خرابی و یا تعمیرات زیاد (که گاهی هزینه آن از هزینه خرید کفپوش بیشتر می شود) می توانید تم چوبی و طبیعی را در تمامی خانه تان اجرا کنید. علاوه بر این، این نوع کاشی ها به راحتی در رنگ ها و طرح های مختلفی در دسترس هستند و از آنها می توانید برای هماهنگ کردن با کفپوش چوبی خود در نقاطی که نمی توانید از کفپوش چوبی استفاده کنید و بهره ببرید.


مزایای سرامیک طرح پارکت و چوب نسبت به کفپوش چوبی:

 
  • عمر طولانی سرامیک طرح پارکت و چوب
کاشی و سرامیک دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می‌باشد و همچنین قیمت کاشی سرامیک متفاوت می‌باشد و به علت شست و شوی راحت و عدم جذب رطوبت، مقاومت و استحکام بالای آن به عنوان یکی از با دوام ترین مواد موجود برای استفاده به عنوان کفپوش است، که سرامیک های با طرح چوب جلوه و زیبایی دو چندانی به این کفپوش های سرامیک بخشیده است. سرامیک های طرح پارکت و چوب، در صورتی که درست نصب گردند و از آن نگهداری شود تا سالیان زیادی نیاز به تعویض ندارد و عالی به نظر خواهد آمد، اما در کفپوش چوبی این موضوع کاملا برعکس است و نگهداری و مراقبت بیشتری می طلبد، همچنین کفپوش چوبی نیاز به صیقل کاری و روغن کاری دارد. سرامیک در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت کمتری می باشد که ممکن است در صورت عدم ملاحظه و ایجاد ضربه، لب پر شود، اما بطور کلی سرامیک بسیار بادوام تر از چوب است.
  • تنوع و طرح های سرامیک طرح پارکت و چوب
سرامیک های طرح چوب دارای سبک ها و رنگ های متنوع می باشد که می توانید متناسب با رنگ دیوارها و دکوراسیون منزل، رنگ سرامیک خود را انتخاب کنید. حتی فراتر از این می توان طرح های آنتیک نظیر چوب فرسوده رنگ و رو رفته و یا چوبی که مدت زیادی تحت تابش مستقیم نور خورشید بوده و سفید شده است را انتخاب نمود.
  • انعطاف پذیری و استفاده در مکان های مختلف از سرامیک های طرح چوب
بر خلاف چوب، سرامیک را در هر مکانی که دارای نم و رطوبت نیز باشد، نظیر حمام، آشپزخانه و زیرزمین می توان نصب کرد، سرامیک ها به طور طبیعی در برابر نم و رطوبت مقاوم اند و هر قدر که نصب سرامیک و درزگیری و بندکشی آن صحیح باشد این مقاومت را حفظ می کنند. این مزیت سرامیک سبب ایده آل شدن آن برای کفپوش نمودن کل منزل می شود که سرامیک های طرح پارکت و چوب علاوه بر این ویژگی به آن محل زیبایی خاصی نیز می بخشد.
  • نگهداری راحت تر سرامیک های طرح پارکت
کفپوش های سرامیکی به عنوان یکی از ساده ترین و راحت ترین کفپوش ها هستند، این کفپوش ها برعکس چوب، مقاومت بالایی در برابر خراش و رطوبت دارند و در تماس با نم، باد نمی کند و تاب بر نمی دارد و تمیز کردن و نگهداری آن نیز راحت تر است. فقط در زمان انتخاب مواد شوینده برای نظافت آن باید احتیاط نمود، چراکه به عنوان مثال مواد شیمیایی اسیدی و یا ساینده می توانند دوغاب را خورده و بندکشی را از بین ببرند. معمولا برای نگهداری سرامیک پارکت کف توصیه‌های زیر کاربردی هستند و می‌توانند دوام و ماندگاری آن‌ها را تا حد چشمگیری افزایش خواهند داد: _ جارو کردن و تمیزی منظم سرامیک طرح پارکت _ استفاده از زیرپایی در مناطق پرتردد _ عدم استفاده از مواد دارای خاصیت سایندگی _ پاک کردن دوره‌ای درزهای سرامیک _ استفاده از پد چسبی برای پایه مبل


معایب سرامیک طرح چوب کف

از آنجایی که سرامیک طرح چوب و پارکت کف در فصول سرد سال، سرما را به‌خوبی منتقل می‌کنند، معمولا دمای فضا را بیش از اندازه پایین می‌آورند. سرامیک طرح چوب همچنین در برابر ضربه بیش از حد آسیب پذیر هستند و اگر یکی از آن‌ها خراب شود، پیدا کردن مشابه آن در بازار سخت خواهد بود. سرام پخش کاشی مورد نظرتان را با هر ابعاد و متراژی که مورد نیازتان باشد برایتان ارسال می‌کند و شما از این بابت مشکلی نخواهید داشت.


کفپوش سرامیکی طرح پارکت در کجاها به کار می‌رود؟

سرامیک طرح پارکت و چوب علاوه‌بر محیط منازل امروزی، در محیط‌های اداری نیز زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین سرامیک طرح چوب در محیط‌های مختلف منزل مثل دکوراسیون حمام، آشپزخانه، پذیرایی، ناهارخوری و حتی خواب نیز به کار می‌رود. انواع کفپوش سرامیکی طرح پارکت را می‌توانید در بازار آنلاین مصالح دکوراتیو سرام پخش مشاهده و خرید خود را نهایی کنید.


قیمت سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند که در بازار آنلاین سرام پخش می‌توانید قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. تفاوت‌های قیمتی سرامیک طرح پارکت و چوب معمولا به‌دلیل عواملی همچون جنس، کیفیت، برند و غیره است.


خرید اینترنتی کاشی طرح چوب و پارکت

زیبایی کاشی سرامیک طرح چوب و پارکت باعث شده تا این محصول در سایز و طرح های متنوعی تولید شود. در فروشگاه آنلاین سرام پخش می توانید برندهای ایرانی تولیدکننده انواع مدل های کاشی طرح پارکت و چوب را مشاهده کنید. شما می توانید انواع قیمت کاشی طرح چوب و قیمت سرامیک طرح چوب و پارکت را بررسی، مقایسه و خریداری نمایید. فراموش نکنید اگر به هر دلیلی با فرآیند خرید آنلاین مشکل دارید، می توانید با کارشناسان سرام پخش در ارتباط باشید.

سوالات متداول

از این نوع کفپوش در انواع محیط‌های تجاری و اداری و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود و امروزه به‌دلیل دوام بالاتر و قیمتی به‌صرفه جایگزین انواع پارکت شده است.

شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید انواع سرامیک طرح پارکت را با شرایط اقساطی ویژه خریداری کنید.

آریانا، نگین و پرسپولیس جزو معروف‌ترین برندهای تولیدکننده سرامیک طرح پارکت به شمار می‌روند.

بله، شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید انواع سرامیک طرح پارکت را با شرایطی ویژه و اقساطی خریداری کنید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+