کاشی و سرامیک آشپزخانه

سرامیک و کاشی آشپزخانه

آشپزخانه را می توان قلب خانه نامید. استفاده از کاشی و سرامیک برای پوشش آشپزخانه بدلیل دوام، استحکام، زیبایی و بهداشتی بودن یکی از انتخاب های اصلی می باشد که از سطح آشپزخانه محافظت می کند. تنوع طرح و سبک و رنگ در کاشی های آشپزخانه، به زیباتر کردن هر چه بیشتر آشپزخانه شما کمک خواهد کرد. کاشی سرامیک آشپزخانه تاثیر عمده ای در جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما دارد.کاشی آشپزخانه معمولا از جنس های مختلف سنگ، سرامیک، چینی و استیل انتخاب می شود.
کاشی آشپزخانه از مهم ترین مصالح در طراحی داخلی آشپزخانه است. رنگ و مدل کاشی آشپزخانه می تواند در زیبایی طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل و رنگ کاشی های آشپزخانه توجه لازم را داشته باشید. از کاشی و سرامیک برای پوشاندن کف و دیوار آشپزخانه استفاده می شود امروزه کاشی آشپزخانه در انواع مدل های متنوع تولید می شوند و اگر شما طرح و رنگ کاشی ها و سرامیک را به شیوه ای اصولی انتخاب کنید فضایی مدرن و متفاوت در آشپزخانه منزل تان بوجود می آید.
برای خرید هوشمندانه کاشی آشپزخانه ابتدا باید بدانید که انواع کاشی آشپزخانه به دو دسته کلی کاشی دیوار آشپزخانه و کاشی بین کابینتی و سرامیک کف آشپزخانه تقسیم می شوند. هر کدام از این دو دسته دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی هستند که موجب کارآیی هر چه بهتر کاشی سرامیک در محیط آشپزخانه خواهد شد. به عنوان مثال سرامیک کف آشپزخانه در برابر ترافیک، فشار ناشی از وزن زیاد بسیار مستحکم می باشد. همینطور اغلب سرامیک کف آشپزخانه به گونه ای ساخته شده اند تا ضد لغزش باشند. در مقابل کاشی دیوار آشپزخانه و کاشی بین کابینتی بیشتر جنبه تزئینی دارند و جزء گروه کاشی دیواری آشپزخانه محسوب می شوند. کاشی بین کابینتی مقاومت چندانی در برابر ترافیک پا ندارند اما به خوبی در برابر رطوبت، مواد روغنی و رنگی از دیوار محافظت می کنند.
کاشی طرح سنگ نیز به عنوان کفپوشی مناسب برای محیط آشپرخانه شما نیز می‌تواند به کار گرفته شود تا لوکس بودن، جلوه و زیبایی آن را تا حد چشمگیری افزایش دهد.

کاشی دیوار آشپزخانه

کاشی دیواری آشپزخانه برای مصرف‌کنندگان بیشتر جنبه تزئینی دارد و بدون شک نقش مهمی در جلوه کردن محیط آشپزخانه شما ایفا خواهد کرد. کاشی دیواری همچنین باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد؛ چرا که درصورت ترک خوردن و شکستگی سریع می‌تواند ظاهر ناشایستی به محیط آشپزخانه شما بدهد.

سرامیک کف آشپزخانه

مهم‌ترین فاکتوری که باید برای خرید سرامیک کف آشپزخانه مد نظر قرار دهید، دوام و استحکام آن است؛ به‌گونه‌ای که در برابر فشار ناشی از وزن زیاد بتواند ماندگاری خود را تا حد زیادی حفظ کند. علاوه‌بر این باید خاصیت ضد لغزندگی آن‌ها در حد قابل قبولی باشد. رنگ سرامیک کف آشپزخانه دیگر فاکتوری است که باید هنگام خرید آن مد نظر قرار دهید؛ برای مثال تمیز کردن سرامیک کف آشپزخانه تیره به‌خاطر پنهان کردن لکه‌ها بسیار آسان‌تر است.

راهنمای انتخاب کاشی آشپزخانه

انتخاب کاشی دیوار و کف آشپزخانه در مرحله اول به این بستگی دارد که کاشی در کدام قسمت قرار می گیرد. اصول انتخاب کاشی های بین کابینتی با سرامیک کف با یکدیگر متفاوت است. البته، یک تم کلی در آشپزخانه شما وجود دارد که می تواند روی انتخاب هر دو مورد تاثیر بگذارد، نکات دیگری هم هستند که برای هر کدام از موارد مذکور به گونه ای مجزا مد نظر قرار می گیرند.
این که چه سبکی برای دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفته اید؛ رنگ کابینت و دیگر اجزا را چه رنگی در نظر گرفته اید؛ میزان روشنایی فضا چقدر است؛ تا چه حد برای پاکیزگی محیط وقت می گذارید؛ چه میزان بودجه ای هزینه میکنید؛ قرار است کار نصب و اجرا را به چه کسی بسپارید و برای چه مدت زمانی روی کارکرد کاشی آشپزخانه حساب باز می کنید، از مواردی هستند که باید در هنگام انتخاب کاشی آشپزخانه مد نظر قرار دهید. ممکن است برخی از این موارد برای شما اولویت کم تر یا بیش تری داشته باشند که در این صورت، باید خودتان با توجه به اولویت بندی آن ها تصمیم نهایی را بگیرید. اگر برخی موارد در انتخاب شما تاثیری ندارند، می توانید آن ها را حذف کنید و معیارهای دیگری که شاید در ذهن خودتان وجود داشته باشد را جایگزین نمایید.و همچنین شما برای رسیدن به یک انتخاب عالی میتوانید با کارشناسان سرام پخش ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

خرید اینترنتی کاشی آشپزخانه

برای مقایسه، انتخاب و خرید اینترنتی کاشی آشپزخانه، ابتدا کاربرد آن را مشخص کنید: قصد خرید کاشی بین کابینتی یا کاشی دیواری آشپزخانه را دارید یا سرامیک کف آشپزخانه؟
ویژگی های محصول را به دقت در نظر بگیرید. در صفحه مشخصات فنی کالا با نکات کلیدی هر نمونه از کاشی آشپزخانه آشنا می شوید و می توانید قیمت کاشی آشپزخانه و سرامیک آشپزخانه را با هم مقایسه کنید. در مرحله آخر نیز با استفاده از امکان محاسبه متراژ سایت سرام پخش، مقدار مورد نیاز از هر کاشی یا سرامیک برای محیط آشپزخانه خودتان تخمین زده و تعداد کارتن های این محصول و هزینه نهایی به شما اعلام می شود.
در فروشگاه آنلاین سرام پخش طیف گسترده ای از انواع کاشی دیوار آشپزخانه و سرامیک کف آشپزخانه از برندهای برتر و معتبر ایرانی از سبک های مدرن تا سنتی با قیمت مناسب در کنار هم قرار گرفته است و این امکان را فراهم کرده تا شما بدون صرف زمان و انرژی زیاد بتوانید از بین ده ها طرح و برند کاشی و سرامیک، گزینه مناسب خودتان را بیابید و با قیمت مناسب خریداری کنید.
شما علاوه‌بر محیط آشپزخانه، برای خرید کاشی حمام و دستشویی خود در سطوح مختلف کف و دیوار می‌توانید اقدام کنید. در سایت سرام پخش انواع کاشی آشپزخانه در طرح و رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسند.

قیمت کاشی آشپزخانه

برای مشاهده قیمت انواع سرامیک از جمله سرامیک کف ، کاشی دیوار آشپزخانه ، انواع کاشی حمام و سایر محصولات کاشی و سرامیک به سایت سرام پخش مراجعه کنید و انواع مدل‌های کاشی را در طرح و رنگ‌های مختلف ببینید. در سایت اطلاعات قیمتی محصولات مانند قیمت سرامیک طرح پارکت و ... نیز مرتب به‌روز رسانی می‌شود و شما می‌توانید به‌وسیله تماس با کارشناسان فروش سرام پخش، از آخرین تغییر قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید. همچنین می‌توانید با ابزار محاسبه متراژ کاشی و سرامیک ، برای برآورد متراژ مورد نیازتان از این ابزار رایگان در سایت ما استفاده کنید.

سوالات متداول

فلس ماهی، کاشی بزرگ، کاشی طرح موزاییکی و مترویی

مودنا، آریانا و چلسی از بهترین و پرطرفدارین برندهای تولید کاشی آشپزخانه در بازارهای ایران هستند که در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. شما می‌توانید از بازار آنلاین سرام پخش انواع کاشی آشپزخانه را تهیه کنید.

قابل شستشو بودن، متناسب بودن با سبک دکوراسیون آشپزخانه، ابعاد فضا، توجه به زیبایی و استحکام و...

کاشی آشپزخانه توسط برندهای مختلفی در کیفیت‌ و طرح‌های گوناگونی تولید و در بازار ایران عرضه می‌شوند. برای اطلاع از قیمت انواع کاشی آشپزخانه سری به این محصولات در وبسایت سرام پخش بزنید.

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی و همچنین تماس با کارشناسان پشتیبانی سرام پخش، از شرایط اقساطی ویژه سرام پخش برای خرید کاشی آشپزخانه مطلع شوید.

قیمت های موجود در سایت تاریخ بروزرسانی آن ها ذکر شده و قیمت نهایی محصولات نمی باشند. لطفا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت بروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

(035-3357)
+