پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انبر دستی مخصوص تراز کاشی

انبر دستی مخصوص تراز کاشی

انبر دستی مخصوص تراز کاشی

آچار همتراز

همتراز کاشی و سرامیک محصولی کارآمد و منحصر به فرد از جنس پلاستیک می باشد که در صنعت کاشیکاری مصرف عمده ایی دارد و جایگاه خود را به خوبی در ایران پیدا کرده و دارای مزایای بسیاری می باشد.

همتراز کاشی از دو بخش کلیپس همتراز و گوه همتراز تشکیل شده است که موجب همتراز شدن و همسطح شدن لبه های کاشی و سرامیک پس از مصرف می شوند. همتراز کاشی یا کاشی تراز موجب رفع بالا و پائینی لبه های کاشی و سرامیک نسبت به یکدیگر شده و سطح آن را کاملا تراز می کند و کلیه ناخنک ها و ناصافیهای بین تایلهای کاشی و سرامیک را از بین می برد.

نکته حائز اهمیت در کاشی کاری با استفاده از همتراز کاشی و سرامیک یا کاشی تراز ایجاد سطحی زیبا و یکنواخت در پایان کار خواهد شد. کاشی تراز یا همتراز کاشی و سرامیک علاوه بر هم سطح کردن لبه های کاشی و سرامیک، اندازه بند های کاشی و سرامیک را نیز نسبت به یکدیگر تنظیم می نماید.


انبر دستی مخصوص تراز کاشی

آچار فلزی تراز کاشی

انبر دستی مخصوص تراز کاشی

نحوه کار کردن انبر دستی مخصوص تراز کاشی | همتراز کننده کاشی باعث میشود که کار نصب کاشی و سنگ بسیار سریع تر و منظم تر گردد. آچار مخصوص همتراز کاشی برای محکم تر کردن پل داخل پایه ها مورد استفاده قرار میگیرد و با اهرم قرار دادن پایه آچار و فشار اوردن بر پل به دال پایه این عمل صورت میگیرد.

ارتفاع دهنه آچاربخاطر ارتاع متفاوت کاشی قابل تنظیم می باشد

با توجه به اندازه باز شدن دهنه آچار برای سفت کردن پل باید اندازه دهنه انتخاب و مهره بالایی آچار محکم گردد

ابتدا باید گوه با دست فشار داده شود و سپس آچار همتراز را بطوری که دهنه از یک طرف لبه پایه را گرفته و از طرفی پشت پل را گرفته به آرامی فشار دهید تا حدی که لبه های هر دو طرف کاشی همتراز شوند و از فشار اوردن بیش از حد و مضاعف که باعث شکستن پایه در زیر کار میگردند خوداری کنید.

بدنه آچار از فلز می باشد و پایه ها از پلاستیک شکننده. بنابراین فشار بیش از حد باعث شکسته شدن پایه ها خواهد گردید. قصد ما برای استفاده از آچار فقط برای مرحله نهایی و محکم کردن پل ها می باشد . لذا همانگونه که گفتیم ابتدا با دست و در نهایت با آچاربه اندازه یک یا دو دندانه پل استفاده گردد و به محض محکم شدن فشار بیشتری نباید آورد.

 

 

برای خرید ابزار های مورد نیاز برای نصب کاشی و سرامیک به سایت سرام پخش مراجعه نمایید و هرآنچه که نیاز دارید را به آسانی خرید کنید.


 

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments