پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

اکسترودرهای Magna از محصولات شرکت Verdés به موفقیت‌شان ادامه می‌دهند

اکسترودرهای Magna از محصولات شرکت Verdés به موفقیت‌شان ادامه می‌دهند

اکسترودرهای Magna از محصولات شرکت Verdés به موفقیت‌شان ادامه می‌دهند

از چهار سال پیش تا کنون و پس از عرضه اکسترودرهای سری Magna از Verdés

به بازار، به لطف فناوری پیشرفته و مزایای آن‌ها از لحاظ انعطاف پذیری تولید و کیفیت، تقاضا برای این اکسترودرها رو به رشد است.

در کل ۳۵ عدد از این نوع از سال ۲۰۱۴ تا کنون فروخته شده است؛ شامل یک دو جین در کشورهای مغرب (الجزایر، لیبی و مراکش) و در کنار آن با فروش و ارسال این ماشین ها به ایران، عراق و یمن، می توان نتیجه گرفت که این اکسترودرها در خاور میانه نیز بسیار محبوب هستند.

در مورد بازارهای اروپائی، این اکسترودرها با موفقیت در اسپانیا، پرتغال، بلژیک و بلاروس به کار گرفته شده‌اند و در همان حال، مالزی بزرگ‌ترین بازار در خاور دور است که فقط سه دستگاه فقط در ۲۰۱۸ نصب گردیدند و آجرسازان پیشرو در قزاقستان، ازبکستان و ترکمنستان نیز آن‌ها را انتخاب نموده‌اند.

قرار است تا چند ماشین دیگر نیز در سال ۲۰۱۹ به الجزایر ارسال شود. در بین اکسترودرهای شرکت وردس، Magna 675 پر فروش‌ترین مدل است و پس از آن Magna 775 و Magnabloc 575 می‌باشند.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments