پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

ایجاد نقش و طرح روی کاشی هنری زیبا و جذاب است که با یادگیری آن به راحتی و با صرف هزینه بسیار کم می توانید کاشی های ساده منزل و یا کاشی های شکسته  را تغییر داده و به این صورت به آنها رنگ و لعاب تازه ایی ببخشید. ایجاد طرح روی کاشی و سرامیک با کاغذ رنگی می تواند یکی از ایده های جالب و جذاب برای تغییر دکوراسیون و تزیین منزل برای ایام عید نوروز باشد. پس شما نیز اگر چنین تصمیمی دارید قبلا در مقاله ای آموزش رنگ آمیزی روی کاشی های قدیمی را آموزش داده ایم ،  تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید و با نحوه ایجاد طرح روی کاشی با کاغذ اسکرپ بوک آشنا شوید.

کاغذهای اسکرپ بوک فقط برای نوشتن خاطرات و درست کردن دفتر نیستن ، خیلی استفاده های دیگه ای هم دارند ، ما کاربردهای مختلف اسکرپ بوک رو بهتون آموزش میدیم.

ما بهتون روش خوشگلسازی کاشی ها رو میگیم.

لوازم مورد نیاز کاشی های رنگی :

• کاغذ اسکرپ بوک

• کاشی های ساده و بدون طرح

• چسب مادپاج

 

طرز تهیه چسب ماد پاج :

اگر اهل کاردستی باشین دیدین اکثرا در اونها از چسب ماد پاج استفاده میشه ، اما پیدا کردن اون توی مغازه ها معمولا کار سختیه و اگر هم پیدا بشه قیمتش نسبتا زیاد هست. اما میتونید خودتون هم درستش کنید ، این چسب با مخلوط کردن چسب چوب و آب به یک میزان تهیه میشه ( مثلا هر یک لیوان چسب چوب ، یک لیوان آب) چسب رو داخل ظرف در بسته مثل سس مایونز یا مربا نگهداری کنید. ویژگی ماد پاج بیرنگ شدن پس از خشک شدن هست.

 

 مراحل ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک :

۱- سطح کاشی ها را تمیز کنید ، روی کاشی را چسب مادپاج بزنید.

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

 

۲- کاغذهای اسکرپ بوک رو به اندازه مورد نظر ببرید و روی کاشی قرار دهید و اجازه دهید خشک شود.

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

 

۳- حالا روی کاغذ اسکرپ بوک که روی کاشی هست را چسب مادپاج بزنید و دوباره اجازه دهید تا خشک شود.

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

 

۴- برای اینکه کاشی های ضدآب داشته باشید در آخر روی کاشی ها را براق کننده بزنید. براق کننده هم دوام کاشی ها را بیشتر میکند و هم جلوه زیبایی به آن ها میدهد.

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

 

۵- از این کاشی ها میتونید برای زیبا سازی دیوارها یا زیرلیوانی هم استفاده کنید.

ایجاد طرح روی کاشی با کاغذاسکرپ بوک

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments