پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از سرام پخش

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از سرام پخش

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از سرام پخش

سرام پخش، اولین بازار آنلاین کاشی سرامیک و مصالح ساختمانی ایران است که با ایجاد بستری ساده بدون نیاز به آموزش، اجازه می دهد هر فرد در منزل یا محل کار خود با آرامش و صرف وقت مناسب در بزرگترین بازار کاشی و سرامیک ایران قدم زده و محصولاتی با طرح، رنگ، سایز متنوع و از هر برند و کارخانه را مشاهده، بررسی و مقایسه کند و پس از انتخاب محصول مورد نظر به صورت آنلاین خریداری کند.
از ویژگی های بازار آنلاین سرام پخش، انتخاب سریع و آسان، تحویل سریع، حق انتخاب، ملموس بودن محصول، تعامل بین فروشنده و مشتری، قدرت خرید بالا و امکان مقایسه است.

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از سرام پخش

رییس پارک علم و فناوری یزد : شفاف سازی، مهمترین عامل موفقیت بازار آنلاین سرام پخش

محمدمهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد به همراه شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک و امیر جهانگرد، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک یزد روز چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ از این شرکت بازدید نموده و از نزدیک با فعالیت های سامانه بازار آنلاین سرام پخش آشنا شدند.
لطفی، در این بازدید با اشاره به اینکه سرام پخش شفافیت را شعار کار خود قرار داده است، گفت: بر طبق همین اصل هم می‌توانید خدمات ارائه کنید و هم کسب درآمد داشته باشید.
وی تصریح کرد: راه اندازی شبکه نوآوری سرامیک و نیز برگزاری رویدادهای علمی و نوآورانه با حضور مسئولین به موفقیت سرام پخش در سطح ملی کمک خواهد کرد.

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از سرام پخش

شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک نیز در این بازدید ضمن ارائه پیشنهاداتی از جمله ایجاد یک آزمایشگاه مرجع برای ارائه گواهینامه سلامت محصول به مشتریان و تهیه و ارائه یک پکیج اطلاعاتی حاصل از نظرات کاربران به تولیدکنندگان برای مدیریت خط تولید خود، گفت:
یکی از مشکلات مهم کارخانه ها مالکیت معنوی طرح های آنها است که سامانه سرام پخش می تواند با ثبت طرح ها در سامانه، مالکیت آنها را حفاظت کند.
امیر جهانگرد، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک یزد نیز با اشاره به مزیتهای سامانه آنلاین سرام پخش، گفت: یکی از مهمترین مزیت های این سامانه این است که می‌تواند نظرات مشتریان خود را جمع نموده و معیار مناسبی برای تولید محصولات مورد استفاده مصرف کنندگان باشد.
مسعود رستگاری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سرام پخش نیز تنوع محصولات و خدمات در سایت و امکان اعتراض به قیمت ها را از ویژگی های منحصر به فرد آن دانست و گفت: خدمات سایت ما کاملا رایگان بوده و فقط زمانی که یک معامله در سایت انجام می گیرد هزینه پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه همه نگرانی ما این است که در تهران کسی ایده ما را کپی کند، گفت: از مجموعه پارک علم و فناوری یزد می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای مطرح کردن این سامانه انجام دهد تا همه بدانند که این ایده برای استان یزد و شرکت سرام پخش است.

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان از سرام پخش


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments