پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای پذیرایی خانه

راهنمای-انتخاب-بهترین-کاشی و سرامیک برای حال و پذیرایی خانه

انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای پذیرایی خانه

انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای پذیرایی خانه | سرامیک و کاشی کف امروزه به عنوان یک کفپوش متنوع و زیبا مطرح می باشد و در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار می گیرد.

برای انتخاب سرامیک کف باید مولفه های گوناگونی را در نظر گرفت، نوع مکانی که می خواهیم برای آن سرامیک انتخاب کنیم، میزان نور محیط، میزان رطوبت محیط، دمای محیط، رنگ های به کار رفته در محیط همگی از مولفه های موثر در انتخاب سرامیک کف می باشند.

به همین سبب راهنمای انتخاب سرامیک کف پذیرایی، کف حمام، کف دستشویی و کف آشپزخانه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد.

قبل از انتخاب طرح سرامیک کف بهتر است ابتدا انواع مدل سرامیک کف را به خوبی بشناسید و سپس اقدام به خرید کنید. کاشی ‌ها و سرامیک‌ها انواع مختلفی دارند و گاهی به اشتباه از این دو کلمه به جای هم استفاده می‌شود، اما در حقیقت سرامیک‌ها هم نوعی کاشی هستند.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

برای درک بهتر این موضوع باید بدانید که کاشی از دو بخش سفالی و لعابی تشکیل شده که اگر لعاب روی آن از جنس سرامیک باشد، به آن کاشی، سرامیک گفته می‌ شود.

سرامیک نسبت به بسیاری از مدل‌های کاشی سنگین ‌تر است و مقاومت بیشتری در برابر ضربه و تغییرات محیطی دارد و از همین رو کاربرد سرامیک برای کف بسیار بیشتر از کاشی است. کاشی‌ها انواع متفاوتی دارند و هر کدام بسته به جنس و مقاومتی که دارند در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

در بسیاری از موارد قیمت کاشی از سرامیک پایین ‌تر است و همین امر موجب می‌شود بسیاری از افراد از خرید سرامیک کف منصرف شوند. فراموش نکنید که کاشی‌ها و سرامیک‌ها درجه‌بندی و کیفیت‌های متفاوتی دارند و این موضوع روی قیمت کاشی و سرامیک و همچنین کیفیت ظاهری کار کف نیز تأثیر می‌گذارد.

بهترین نوع کاشی و سرامیک برای پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی دارای طرح های شیک و متنوعی هستند و در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند. سرامیک ها با رنگ روشن برای اتاق های پذیرایی با متراژ کوچک مناسب هستند و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی می شوند.

اگر فضای پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از انواع سرامیک ها با رنگ روشن و تیره در فضای پذیرایی منزل خود استفاده کنید. سرامیک ها با رنگ های تیره دیرتر از سرامیک ها با رنگ های روشن و سفید کثیف می شوند.

انتخاب-بهترین-کاشی-و-سرامیک-برای-حال-و-پذیرایی-خانه

سرامیک ها امروزه در انواع طرح های چوبی نیز طراحی می شوند و این مدل سرامیک ها توانسته اند توجه اغلب طراحان داخلی و افراد را به سوی خود جلب کنند.

لایه هایی که روی این مدل سرامیک ها کشیده می شوند طرحی شبیه به چوب دارند و گره هایی که در چوب های طبیعی موجود است حتی در این نوع سرامیک ها به وضوح قابل مشاهده است.

انواع کاشی و سرامیک مناسب پذیرایی

انواع کاشی و سرامیک با طرح ها و رنگ های متنوع روی دیوار و پذیرایی کاربرد دارد و معمولا سبک کلاسیک می باشد. دسته بندی کاشی ‌ها بر اساس نوع کاربرد آن ها و میزان ساییدگی است و مانند دیگر مصالح دارای انواع مختلفی است که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا می ‌کنیم.

• سرامیک و کاشی ۳ بعدی: مدل سرامیک و کاشی های سه بعدی به دلیل جذابیت و زیبایی که دارند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و از این مدل کاشی و سرامیک ها به عنوان دیوارپوش و کفپوش استفاده می شود. از سرامیک ها با طرح های سه بعدی می توانید برای دیوارپوش و کفپوش بخش های مختلف ساختمان های مسکونی و لابی هتل و استخر و … استفاده نمایید.

• چوب فاکس: به عنوان مصالحی برای کف فضاهای داخلی و پذیرایی است که جز دسته کاشی و سرامیک قرار می ‌گیرد. این نوع سرامیک و کاشی همانطور که از اسمش مشخص است از نظر ظاهری به چوب شباهت دارد و جایگزین مناسبی برای پارکت در کف ساختمان است.

• سنگ فرش: ظاهر این کاشی ها تقریبا مانند آجر است، و ضخامت آنها کمتر از آجر می باشد. از این کاشی ها برای پذیرایی و پاسیو ها استفاده می شود و بعد از نصب نیاز به درزگیری یا بند کشی دارند.

بهترین برندهای کاشی و سرامیک برای پذیرایی

شرکت ‌های معتبر و بزرگی در ایران، در زمینه‌ تولید کاشی و سرامیک فعال هستند که همگی دارای اعتبار لازم و کیفیت مطلوب نیز هستند.

کاشی و سرامیک پرسپولیس به عنوان بزرگ ‌ترین تولید کننده کاشی و سرامیک شناخته می‌ شود و محصولات این شرکت زیر نظر متخصصان ایتالیایی و با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات جهان تولید و به کشورهای مختلف جهان، عرضه می‌ شود.

کاشی و سرامیک خیام از برترین و مرغوب‌ ترین تولیدات ایران که مطابق با استانداردهای جهانی به بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌شود. کاشی خیام با تولید انواع کاشی و سرامیک برای کفپوش زیبایی فضای شما را دوچندان خواهد کرد.

کاشی و سرامیک برند پردیس آباده دارای انواع و اقسام طرح های متنوع است و تمامی محصولات با کیفیت بالا برای مصارف خانگی و پذیرایی طراحی و ساخته شده است.

بازار آنلاین کاشی و سرامیک سرام پخش

سرام پخش، بازار آنلاین کاشی و سرامیک در ایران است و کاربران میتوانند به صورت اینترنتی کالای خود را سفارش دهند. سرام پخش این امکان را به شما می دهد در خانه یا محل کار خود این محصولات را با طرح، رنگ، سایز متنوع از هر برند مشاهده بررسی و مقایسه کنید. علاوه بر این میتوانید از مشاوره همفکری کارشناسان سرام پخش بهره مد شوید.

راه-حل‌های-فنی-پیشرفته-در-گونیا-کردن-کاشی-سایز-بزرگ

جمع بندی

بهترین کاشی و سرامیک، را میتوانید بسته به فضایی که می خواهید در آن استفاده کنید. استفاده از سرامیک کف مناسب، یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب کف پوشی زیبا، لوکس، براق و درخشان در خانه است. کاربرد سرامیک با ابعاد بزرگ، در کف سالن و اتاق های آپارتمان و منزل، فضای داخلی خانه را بزرگتر نشان میدهد.

• در صورتی که این مقاله برای شما مفید بود برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments