پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید قسطی کاشی و سرامیک با شرایط عالی

خرید قسطی کاشی و سرامیک با شرایط عالی

خرید قسطی کاشی و سرامیک با شرایط عالی

فهرست مطالب

کاشی‌کاری یکی از روش‌های کم هزینه و موثر در زیبایی ساختمان است. شما با خرید کاشی و سرامیک و نصب آن دلخواه می‌توانید، به قسمت‌های مختلف خانه مثل پذیرایی، نمای بیرونی خانه، اتاق‌ها، حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، رنگ و لعاب دهید و فضای خانه را به فضایی زیبا و دلنشین برای اعضای خانواده تبدیل کنید.

اما درمورد خرید کاشی و سرامیک نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ باعث تجربه خریدی خوب و با کیفیت می‌شود. ما در سرام پخش، برای مشتریان عزیز شرایط خریدی با کیفیت را به‌وجود آورده‌ایم تا شما بتوانید محصول را با قیمت مناسب، به مقدار مورد نیاز و با شرایط بودجه‌ای مناسب، به صورت اقساط خرید کنید.

گاهی تطابق نداشتن بودجه و محصول مورد نظر باعث می‌شود خرید نامناسبی را تجربه کنید. یا حتی از خرید کاشی و سرامیک یا تعویض آن صرف نظر کنید.

اما سرام پخش با فروش کاشی و سرامیک اقساطی و فروش کاشی و سرامیک  به صورت چکی دست شما را برای خرید محصول باز گذاشته است.

فروش کاشی و سرامیک اقساطی

فروش کاشی وسرامیک اقساطی اولین مزیتی است که سرام پخش برای شما در نظر گرفته است. شما بدون در نظر گرفتن زمان، مکان و درکنار دوستان یا خانواده می‌توانید خرید کاشی و سرامیک را انجام دهید.

خرید قسطی کاشی و سرامیک تاثیر بسزایی در روحیه شما خواهد داشت. ما بستری را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید خریدی شگفت انگیز داشته باشید.

در این بستر با قدرت خرید بالاتر بعد از انتخاب سبک، طرح، سایز و رنگ کاشی و سرامیک مورد پسند خود، محصولات مورد نظر را با شرایط بودجه‌ای خود مطابقت دهید و به صورت اقساط، کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید آسان و اقساطی کاشی سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

کاشی سرامیک چیست

خرید سرامیک قسطی در یزد

آیا بودجه کم باعث شده از تعویض کاشی و سرامیک خانه خود صرف نظر کنید؟ آیا هزینه بالای کاشی و سرامیک مرغوب باعث شده در خرید محصول با کیفیت مردد شوید؟ دیگر نگران هزینه خرید کاشی و سرامیک برای خانه، محل کار و… خود نباشید. شما مشتریان یزدی می‌توانید با کم‌ترین بودجه و به صورت قسطی، کاشی و سرامیک دلخواهتان را خریداری کنید.

سرام پخش، بهترین محصولات را با برترین برند‌ها در فروشگاه خود قرار داده؛ تا شما به راحتی و در کم‌ترین زمان بتوانید با مقایسه کاشی و سرامیک‌ها و بررسی نیاز خودتان،خرید رضایتمندی داشته باشید.

مراحل خرید قسطی از سرام پخش 

  • محاسبه مبلغ خرید

پس از آن که محصول موردنظرتان را از سایت سرام پخش انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کردید، مبلغ مورد نیاز خرید شما مشخص خواهد شد.

  • شرایط خرید اقساطی از سرام پخش 

خرید اقساطی کاشی و سرامیک به این شکل هست که  ۳۰ درصد مبلغ خرید در ابتدا پرداخت می شود و ما بقی در ۴ قسط به صورت چک باید پرداخت شود.

مزایای خرید اقساطی از سرام پخش 

  • مشاوره رایگان قبل از خرید
  • خرید با هر بودجه
  • تنوع محصول
  • تنوع برند محصولات
  • کیفیت بالای محصولات
  • خرید کاشی و سرامیک با هزینه مناسب
  • امکان مقایسه محصولات

خرید آسان و اقساطی انواع توالت فرنگی از بازار آنلاین سرام پخش

انواع توالت فرنگی

سوالات متداول…

۳۰ درصد مبلغ خرید در ابتدا پرداخت می شود و ما بقی در ۴ قسط به صورت چک باید پرداخت شود.

 خرید اقساطی با قابلیت اقساطی کردن مبلغ مورد نیاز، به شما کمک می‌کند تا بتوانید کالا و خدماتی را تهیه کنید که در غیر این صورت نمی‌توانستید.

نظرات ۳۹

اشتراک در
اطلاع از
guest
39 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments