پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرام پخش استارت آپ برتر استان یزد

سرام پخش استارت آپ برتر استان یزد

سرام پخش استارت آپ برتر استان یزد

بازار آنلاین سرام پخش استارت آپ برتر استان یزد

در مراسمی که روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ با حضور استاندار یزد و جمعی از مسوولان استان به صورت مجازی برگزار گردید، شرکت سرام پخش به عنوان استارت آپ برتر استان یزد مورد تقدیر قرار گرفت.  

به نظر می رسد با حضور مهمان ناخوانده ­ای که از اسفند ۹۸ زندگی همه مردم را دگرگون کرده، نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان یزد نیز دستخوش تغییر شده است. یکی از تغییرات، افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی فن بازار استان یزد با حضور ۱۰۰ شرکت فناور می­باشد.

سرام پخش استارت آپ برتر استان یزد

گردهمایی فعالین اکوسیستم فناوری و نوآوری یزد با حمایت پارک فناوری یزد اولین نمایشگاه مجازی فناوری را با هدف تقدیر از استارتاپ های پیشرو، هدایت سرمایه ها به حوزه نوآوری و فناوری استان یزد و همچنین مواجه مستقیم سرمایه­ گذار با سرمایه ­پذیر با  برپایی بیش از ۱۰۰ غرفه مجازی از جمله شرکت های دانش بنیان، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و صنایع فعال استان یزد برگزار گردید.

مراسم تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان یزد روز پنج شنبه ۲۰ آذر ۹۹ با حضور استاندار یزد و جمعی از مسوولان استانی به صورت مجازی برگزار شد.
در این مراسم محمدعلی طالبی، استاندار یزد، ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری و قدردانی از زحمات برگزارکنندگان برنامه های این هفته در استان گفت: برنامه های امروز نشان داد که پیوند بین شرکت‌های فناور، دانشگاه و بخش خصوصی چگونه می‌تواند باعث تحرک و توسعه بیشتر و بهتر در سطح استان شود.

سرام پخش استارت آپ برتر استان یزد
وی با بیان اینکه استان یزد یک استان برخوردار از شاخص‌های بالا در حوزه اقتصاد، صنعت، علم و شرکت‌های حوزه علم و فناوری به عنوان پیوند دهنده مراکز علمی و صنعتی و اقتصادی است، گفت: اگر ما در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی در سطح کشور پیشرو هستیم، پس می‌توانیم در حوزه پژوهش و تامین نیاز هایی که مستلزم کار پژوهشی و تحقیقی در حوزه های مختلف است نیز پیشرو باشیم.
رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان یزد با اشاره به فرصت های مناسب موجود در استان از جمله زیرساخت‌های مطلوب و فرصت تحریم، اظهار داشت: به اعتقاد من شرکت های استان یزد خوب توانستند از این فرصت ها در جهت تولید محصولات بومی و تکیه بر توان علمی و تکنولوژیکی داخلی استفاده کنند.
طالبی ابراز امیدواری کرد بتوانیم از چنین فرصتی حداکثر بهره برداری را در سطح کشور انجام داده و استان یزد را به عنوان یک استان برتر در حوزه علم و فناوری و پژوهش به کشور معرفی کنیم.

بازار آنلاین سرام پخش

سرام پخش، بازار آنلاین کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات و اکسسوری، تجهیزات نصب و کالاهای مرتبط با حوزه دکوراسیون مبتنی بر سبک و سلیقه مصرف­ کنندگان ایرانی است که صرفا با ایجاد بستری ساده بدون به آموزش یا تخصص به شما این امکان را می­دهد تا بجای اتلاف زمان ارزشمندتان در ترافیک کلان شهرها و صرف هزینه بسیار در این روزهای شیوع کرونا، در منزل یا محیط کار خود و با صرف زمان اندک، محصولات با کیفیت و معتبر ایرانی را مشاهده و مقایسه کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر، از نزدیک ترین فروشنده به محل زندگی یا کار خود آگاه شوید و بصورت آنلاین خریداری نمایید.

سرام پخش استارت آپ برتر استان یزد

شرکت سرام پخش در اولین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان یزد

کاشی و سرامیک سرام پخش

غرفه سرام پخش در نمایشگاه فن بازار

هم اکنون غرفه شرکت سرام پخش در نرم افزاری که برای برگزاری نمایشگاه مجازی فناوری و نوآوری آماده شده، قابل مشاهده می باشد. برای مشاهده غرفه شرکت سرام پخش کلیک کنید.

 

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۵

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments