پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرام پخش ، فروشگاه کاشی و سرامیک آنلاین

سرام پخش ، فروشگاه کاشی و سرامیک آنلاین

سرام پخش ، فروشگاه کاشی و سرامیک آنلاین

سرام پخش، اولین بازار آنلاین کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی که صرفا با ایجاد بستری ساده بدون نیاز به آموزش به شما اجازه می‌دهد، در منزل یا محل کار خود، با آرامش و صرف وقت مناسب، محصولات همه کارخانه‌های کاشی و سرامیک ایران را با دکوری زنده که تجسم فضا را برای شما آسان‌تر کند، مشاهده و بررسی و مقایسه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر، از نزدیک‌ترین فروشنده به محل زندگی یا کار خود آگاه شوید و بصورت آنلاین خریداری نمایید. حمل و نقل این محصول سنگین و حتی تخریب مصالح قبلی، نصب و نظافت کاشی و سرامیک جدید و حتی مشاوره‌های حین خرید و نصب نیز جز خدماتی است که سرام‌پخش بصورت رایگان برای همراهی شما انجام می‌دهد.

به شما پیشنهاد می‌کنم، بجای اتلاف زمان ارزشمند خود در ترافیک کلان شهرها و صرف هزینه بسیار و جستجو در هوای نامطبوع در سطح بازار و خیابان، در منزل یا محل کار خود به همراه خانواده، با یک دهم آن زمان، از بازار آنلاین سرام‌پخش کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن بصورت آنلاین خرید کنید.

شما در این بستر می‌توانید تمامی محصولات کاشی و سرامیک کارخانجات ایرانی را در تنوع سبک، طرح، رنگ و سایز به صورت دکور زنده مشاهده کرده تا همانند سلیقه شخصی خود محیط‌تان را چیدمان کنید و در این راستا شما می‌توانید انتخابی سریع و مطمئن داشته باشید.

سرام پخش ، فروشگاه کاشی و سرامیک آنلاین

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments