پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سیستم اتوماتیک تغذیه رنگ از شرکت Vibrotech

سیستم اتوماتیک تغذیه رنگ از شرکت Vibrotech

سیستم اتوماتیک تغذیه رنگ از شرکت Vibrotech

شرکت ویبروتک

 عضو گروه Certech نیز می‌باشد با تخصص در فیلتراسیون با کیفیت بالا و سیستم‌های تخلیه رنگ، به تلاش‌های خود در زمینه تحقیق و توسعه محصولات در نوک پیکان تکنولوژی ادامه می‌دهد.

این راهکارها بنابر نیاز مشتری و به منظور بهینه‌سازی تولید و ذخیره‌سازی انرژی ایجاد شده‌اند.

یک نمونه از این راهکارها به سیستم تغذیه جوهر چاپ دیجیتال مربوط است که اجازه مدیریت در مصرف و در نتیجه صرفه‌جویی خوبی در مواد مصرفی و نیروی انسانی ایجاد گردد. رنگ در این سیستم به صورت مداوم با گردش و اختلاط در تانک‌های ویژه ذخیره می‌شوند. در این حالت چیدمان و استقرار بهتری برای تانک‌های ذخیره‌سازی سریع و انتقال‌دهنده رنگ مورد نیاز چاپ دیجیتال میسر می‌شود.

شرکت ویبروتک Vibrotech در ایتالیا با فضای ۳۵۰۰ مترمربع فعال بوده و در کشورهای مکزیک، ایالات متحده و اسپانیا نیز با زیر شاخه‌های تولیدی شرکت Certech مشغول فعالیت می‌باشد.

 

سیستم اتوماتیک تغذیه رنگ از شرکت Vibrotech

سیستم اتوماتیک تغذیه رنگ از شرکت Vibrotech

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] سیستم اتوماتیک تغذیه رنگ از شرکت Vibrotech

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments