پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شرکت BMR ؛ رهبر بازار در مکزیک

شرکت BMR ؛ رهبر بازار در مکزیک

شرکت BMR ؛ رهبر بازار در مکزیک

شرکت BMR ؛ رهبر بازار در مکزیک  |
تعدادی از تولید کنندگان پیشرو سرامیک مکزیک به تازگی سفارش‌هایی را برای خطوط جدید ماشینکاری خشک از BMR داده‌اند که تأیید کننده این شرکت ایتالیایی به عنوان تأمین کننده اصلی دستگاه‌های پرداختکاری سطح سرامیک است.

پس از انتخاب موفقیت‌آمیز دو خط گونیا کردنِ تَر و یک خط صیقل‌دهی با دو دستگاه Leviga با ۱۲ هد و یک خط Top Coat، Interceramic که تولید کننده کاشی مستقر در چی‌هوآهوآ (Chihuahua) است، اکنون یک خط برش خشک Top Squadra Dry 12/1 و خط گونیا کردن برای اِستون‌ورِ پرسلانی را در بیشینه سایز mm 1200×۱۲۰۰ نصب کرده است.

Daltile Mexico

دو خط سفارش داده است، یک Squadra Dry 9/1 برای کارخانه Large Unit خود و یک Squadra Dry 12/1 برای کارخانه Mini Pisos خود که هر دو قادر هستند تا با بیشینه سایز mm 1200×۶۰۰ کار کنند.

Vitromex نیز فناوری خشک BMR را با چهار خط برش و گونیا کردن خشک Top Squadra Dry 12/1 برای سایت‌های تولیدی خود انتخاب کرده است و دلیل آن شروع کار در کارخانه San Luis Potosí (دو تا برای سایز mm 1200×۱۲۰۰ و دو تا برای سایز mm 1800×۱۲۰۰ که دومی همراه با یک خط صیقل‌دهی با عملیات Top Coat است). همچنین Vitromex در کارخانه خود در گوآناجوآتو (Guanajuato) یک خط Squadra Dry 9/1 و یک سامانه کنترل ابعادی Diavision را برای کاشی‌های بدنه قرمز با بیشینه سایز mm 1200×۶۰۰ نصب کرده است.

سرانجام Nitropiso (San Luis Potosí) خط برش و گونیا کردن خشک Squadra Dry 12/1 را برای بیشینه سایز mm 1200×۶۰۰ انتخاب کرده است.

شرکت BMR ؛ رهبر بازار در مکزیک

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] شرکت BMR ؛ رهبر بازار در مکزیک

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments