پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

فناوری بسته‌بندیِ پیشرفته و سازگار با محیط System Ceramics

فناوری بسته‌بندیِ پیشرفته و سازگار با محیط System Ceramics

فناوری بسته‌بندیِ پیشرفته و سازگار با محیط System Ceramics

Multiflex

 یک دستگاه بسته‌بندی پیشرفته است که جهت بسته‌بندیِ کاشی‌های سرامیکی با ابعاد مختلف با استفاده از ورق‌های کارتن بدون چاپ یا پیش چاپ شده طراحی شده است.

با شروع از ورق مسطح بدون چاپ، دستگاه با انطباق دادنِ بسته‌بندی با توجه به پشته کاشی‌ها یک جعبه می‌سازد، به طوری که هر تغییری را از لحاظ کالیبر و ارتفاعِ پشته مدیریت کند.

مواد مورد استفاده برای به دست آوردن نوارهای مورد نیاز به سایز cm 120×۱۲۰ استاندارد در می‌آیند و پس از آن به منظور ایجاد یک بسته‌بندیِ کاملاً مناسب و افزایش درجه آزادی در ایجاد بسته‌بندی سرامیک، برش داده می‌شوند.

سپس دستگاه لفاف‌بندی می‌کند و چهارچوبی را در اطراف کالا ایجاد می‌نماید که می‌تواند تا سایزهای cm 180×۱۲۰ برسد.

پانل کنترل با آخرین نسل Copilot PC صنعتی با صفحه لمسی Full HD 6/15 اینچی و نرم افزار مدیریتی ساده و بصری سازگار شده است.

از لحاظ عملکرد، Multiflex قادر است تا ۱۰ جعبه در دقیقه با صرفه‌جویی قابل توجه در مقوا (تا ۸۰ درصد بسته به سایز) تولید کند. این یک جنبه اساسی در رابطه با حفاظت از محیط زیست و صرفه‌جویی در انرژی است.

علاوه بر این، موقعیت سنجیِ ۴ واحد ذخیره سازی کارتن را می‌توان در یک ردیف (راست یا چپ) و یا در هر دو طرف (۲ تا در سمت راست و ۲ تا در سمت چپ) مدیریت کرد.

با Multiflex جعبه‌ها می‌توانند برای سایزهای مختلف با عملیات تغییر سایزِ بسیار سریع شکل داده شوند و در عین حال، گرافیکی را که به طور بی‌وقفه بر روی بسته چاپ می‌شود، می‌توان سفارشی کرد. مکانیک ساده شده، ویژگی دیگری است که اجرای بسته نهایی با تنها تعداد کمی از عملیات را امکان‌پذیر می‌سازد.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments