پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مزایای سرامیک پرسلان

مزایای سرامیک پرسلان

مزایای سرامیک پرسلان

مقاوم در برابر سایش :

مزایای سرامیک پرسلان | کاشی و سفال به شدت در برابر سایش مقاوم هستند و عمر طولانی دارند. سرامیک پرسلان دارای جیب کمتری است، مواد فشرده تری دارد، یکنواخت است و به طور کلی از سایر انواع کاشی سخت تر و مقاوم تر است.

تعمیر و نگهداری آسان :

کاشی های سرامیکی پرسلان عالی هستند، آنها با دوام هستند و تعمیر و نگهداری از آنها آسان است. سرامیک های پرسلان قدرت جذب آب پایین تا ۲ درصد را دارند و به آسانی با آب و مواد شوینده ی معمولی تمیز می شوند. به همین دلیل است که کاشی سرامیک پرسلان برای استفاده در فضاهای مرطوب مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مناسب است. آنها کاملا ضد آب نیستند اما به اندازه کافی مقاوم هستند تا بتوانند در طول زمان تمیز و در شرایط خوبی نگهداری شوند.

زیبایی :

یکی از مزایای کاشی سرامیک پرسلان زیبایی آنهاست. سرامیک پرسلان از موادی با کیفیت بالا ساخته شده است و یک محصول تقریبا لوکس محسوب می شود. سرامیک پرسلان در شکل و طرحهای بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی ارائه شده است. ظاهر برخی از سبک های سرامیک پرسلان واقعا خیره کننده است.

مناسب برای محیط های پر رفت و آمد :

سرامیک پرسلان بدلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد بهترین گزینه برای محیط های پر رفت و آمد می باشد. پرسلان در برابر سایش، شکستگی و رطوبت بسیار مقاوم است و تمیز کردن آن نیز آسان می باشد. به همین دلیل طراحان، سرامیک پرسلان را برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد توصیه می کنند.

دوام :

یکی از مهمترین مزایای کاشی سرامیک پرسلان، دوام آن است. پرسلان محصولی است یکنواخت، که از خاک رس، فلدسپات یا گرانیت و سیلیس در فشار و حرارت بالا تولید می شود و نسبت به سرامیک های دیگر بهترین است. اگر شما حیوانات خانگی دارید ، بهتر است از سرامیک پرسلان به عنوان کفپوش استفاده کنید زیرا پرسلان در برابر سایش مقاومت بالایی دارد، به خوبی نگهداری می شود و مراقبت از آن سخت نیست.

رطوبت نسبی :

یکی از مسائل عمده ای که برخی از صاحبخانه های محیط های سردسیر با آن روبرو هستند، رطوبت است. زیرا کاشی و سرامیک مرطوب در دمای زیر صفر در معرض یخزدگی قرارمی گیرد. به همین دلیل کاشی سرامیک پرسلان پرتراکم و یکنواخت است و نسبت به سایر انواع کاشی و سرامیک ها متخلخل می باشد. در هر صورت، کاشی سرامیک پرسلان در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و برای فضاهای باز و مرطوب مناسب است.

 

 

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

 

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments