پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مهم در خرید روشویی و کابینت سرویس بهداشتی

مهم در خرید روشویی و کابینت سرویس بهداشتی

مهم در خرید روشویی و کابینت سرویس بهداشتی

  مهم در خرید روشویی و کابینت سرویس بهداشتی |سرویس بهداشتی و حمام از مهمترین بخش های هر خانه ای می باشد که انتخاب وسایل آن می تواند با توجه به سلیقه و دقت نظر شما آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان آورد.

یکی از مهمترین اجرای حمام و سرویس بهداشتی روشویی و کابینت حمام و سرویس بهداشتی هستند. اگر شما به دنبال خرید و انتخاب این اجزا هستید بهتر است نکات مهم را در خرید آنها به یاد داشته باشید.

روشویی و کابینت آن را شاید بتوان مهم ترین و پرکاربردترین جز سرویس بهداشتی حساب کرد که شما با آن بسیار سرو کار خواهید داشت. این دو عنصر به‌عنوان یکی از اجزاء و ملزومات حمام و سرویس بهداشتی جای خود را در ساختمان‌های امروزی آن‌ چنان باز کرده که در مشخصات ساختمان ها و کاتالوگ‌های معرفی ساختمان‌ها در کنار ویژگی‌های مهم و اساسی ساختمان، به روشویی و کابینت نیز پرداخته می‌شود. خرید و تجهیز حمام و سرویس بهداشتی یک ساختمان به روشویی و کابینت مناسب،اند نیازمند آگاهی از برخی نکات است که کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوکس مارت در این گزارش، این نکات را با شما به مشارکت گذاشته‌اند.

استفاده از سنگ مناسب در روشویی‌ها

بخش بالایی روشویی که کاسه سرامیکی روشویی روی آن قرار می‌گیرد، معمولاً از سنگ ساخته می‌شود و با اینکه در ساخت این بخش از مواد دیگری مثل ترکیبات پلی‌اتیلنی یا چوب‌های روکش شده با رزین‌ها و پلی‌استرها نیز استفاده می‌شود، همچنان استفاده و استقبال از سنگ، بسیار بیشتر است. در هنگام خرید روشویی کابینت حتما به کیفیت سنگ بخش بالایی روشویی دقت کنید. اگر کیفیت این سنگ مناسب نباشد بعد از مدت کوتاهی به دلیل تماس مستمر با آب، شاهد پوسته کردن آن خواهید بود یا روی این سنگ لکه‌هایی ایجاد می‌شود که فضای روشویی را از زیبایی دور می‌کند. البته روشویی و کابینت‌هایی که در فروشگاه‌های معتبر همچون فروشگاه اینترنتی لوکس مارت، عرضه می‌شود از جنبه‌های مختلف از جمله از نظر کیفیت سنگ، از ذره‌بین نظارت کارشناسان خبره عبور می‌کنند و می‌توانید با آسودگی خیال، آن‌ها را خریداری کنید. سنگ‌های روشویی که این روزها در بازار وجود دارد، طرح‌های زیبا و رنگ‌های متنوعی دارند و دست شما در انتخاب یک سنگ مناسب باز است اما به‌طورکلی تلفیق رنگ و طرح سنگ روشویی و کابینت با کاشی‌کاری و یا سرامیک کاری دیوارها و کف، یک کار تخصصی است که بهتر است برای انجام آن از افراد متخصص کمک بگیرید.

مهم در خرید روشویی و کابینت سرویس بهداشتی

از دکوراتور با سلیقه کمک بگیرید

خرید یک روشویی و کابینت مناسب مستلزم آن است که از یک دکوراتور باسلیقه کمک بگیرید. وقتی برای خرید روشویی و کابینت به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه کنید معمولاً یک یا چند دکور را به‌صورت الگو در فروشگاه ایجاد کرده‌اند که کابینت و روشویی روی آن‌ها به‌ اصطلاح سِت شده و می‌تواند به انتخاب شما کمک کند. همچنین احتمالا کاتالوگ‌هایی برای نشان دادن تنوع الگوهای تلفیق روشویی و کابینت با دیگر اجزای ساختمان به شما نشان داده می‌شود اما هیچ‌ یک از این روش‌ها نمی‌تواند کاملاً نیاز شما را برآورده کند. در واقع نباید تصور کنید این پیشنهادها تنها انتخاب‌های ممکن هستند. بهتر است طراحان ساختمان در هنگام طراحی سرویس‌ها، از کمک یک دکوراتور با سلیقه کمک بگیرند. شما هم اگر ساختمانی که خریداری کرده‌اید فاقد تجهیزاتی مثل روشویی و کابینت است بهتر است حتما قبل از خرید این ملزومات با یک دکوراتور باسلیقه مشورت کنید.

مهم در خرید روشویی و کابینت سرویس بهداشتی

بودجه مناسب برای کابینت و روشویی در نظر بگیرید

این توصیه در مورد برخی از اجزای ساختمان ضرورتی ندارد ولی در مورد کابینت و روشویی باید این توصیه را جدی بگیرید. وقتی پای هزینه کردن به میان می‌آید دست اغلب افراد برای خرید ملزوماتی که در سالن پذیرایی یا اتاق‌خواب‌ها مورد نیاز است راحت‌تر به جیب می‌رود! اما فراموش نکنید که اهمیت فضای حمام و سرویس بهداشتی کمتر از فضاهای دیگر نیست. اگر بودجه کافی برای تجهیز این فضاها در نظر نگیرید، فضای حمام و سرویس شما از نظر زیبایی با دیگر فضاهای خانه شما هماهنگی نخواهد داشت و این تفاوت درنهایت به نظر خود شما و مهمانان شما ناخوشایند خواهد بود. ضمنا تخصیص ندادن بودجه کافی به خرید کابینت و روشویی، احتمالا موجب خرید محصولات بی‌کیفیت می‌شود که دردسر و هزینه خرابی و تعویض را به شما تحمیل خواهد کرد.

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] مهم در خرید روشویی و کابینت سرویس بهداشتی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments