پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نوار کنج کاشی و سرامیک

نوار کنج کاشی و سرامیک

نوار کنج کاشی و سرامیک

استفاده از پروفیل یا نوار کنج کاشی و سرامیک در کاشی کاری

در مراحل پایانی کاشی کاری بیشتر کاشی کاران، لبه های تیز و برنده کاشی ها را فارسی بُر می کنند. با این حال جایگزین راحت و سریعتر این کار، استفاده از پروفیل یا نوار کنج کاشی و سرامیک می باشد که نمایی بسیار زیبا را به کاشی کاری می دهد. نوار کنج گاهی قابل استفاده در بین کاشی نیز می باشد که پروفیل نبشی نام دارد. امروزه نوار کنج کاشی و سرامیک در جنس های مختلفی مثل نوار کنج پلاستیکی، آلومینیوم و استیلی و در طیف رنگ های گسترده در فروشگاه سرام پخش موجود می باشند.

یکی از مزیت های اصلی نوار کنج کاشی، مقاومت ویژه ای ست که این محصول می تواند در شرایط آب و هوایی مرطوب از جمله استان های گیلان و مازندارن و یا مناطق جنوبی و شرجی برای کاشی کاری ایجاد کند. سرام پخش توصیه می کند که برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی و حمام از پروفیل فلزی با آبکاری کروم استفاده کنید که در عین شکیل بودن از پوسیدگی زودهنگام پروفیل جلوگیری خواهد کرد. همچنین پروفیل کنج کاشی در دو حال براق و مات وجود دارد که این روزها استقبال بیشتری از نوار کنج مات شده است.

نوار کنج کاشی و سرامیک

راهنمای خرید نوار کنج کاشی

۱• تفاوت اصلی بین پروفیل لبه کاشی با پروفیل نبشی این است که نوار لبه کاشی در حین کاشی کاری اجرا می گردد ولی نبشی کنج بعد از اتمام کار نصب کاشی باید نصب شود.

۲• نوار کنج پلاستیکی یا استیلی؟

نوار کنج استیلی یا آلومنیومی از نظر زیبایی و دوام بالا معروف هستند. قیمت نوار کنج آلومینیومی یا استیلی با توجه به وزن و سایز محصول متفاوت خواهد بود. با این حال در بیشتر پروژه های کاشی کاری به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت نوار کنج پلاستیکی یا pvc استفاده می شود.

به دلیل محبوبیت بیشتر نوارکنج پلاستیکی، پی وی سی و آلومینیومی تقریبا در هر رنگی عرضه می شوند. اما جنس استیلی فقط در رنگ پروفیل کنج طلایی، نقره ای و برنزی موجود هستند.

۳• شکل و اندازه نوار کنج استاندارد :

در بازار حتما با طیف متنوعی از شکل ها و سایزهای گوناگون مواجه خواهید شد اما نوار کنج کاشی استاندارد معمولا در دو شکل زاویه دار (پروفیل نود درجه) و منحنی (پروفیل ربع دایره) عرضه می شود. ضخامت استاندارد نوار لبه کاشی معمولا در دو اندازه ۸ و ۱۰ میلی‌متر تولید می شود. طول استاندارد نوار کاشی pvc یا پلاستیکی ۲.۵ متر می باشد.

نوار کنج کاشی و سرامیک
نوار کنج استیل کاشی
نوار کنج PVC کاشی
نوار کنج کاشی پروفیکس

خرید اینترنتی نوار کنج کاشی و سرامیک

فروشگاه آنلاین سرام پخش طیف گسترده ای از پروفیل نوار کنج کاشی و سرامیک را از بهترین برندهای معتبر تولید کننده ایرانی به شما ارائه می دهد. اگر قصد خرید نوار لبه کنج با قیمت مناسب هستید، کارشناسان فروشگاه سرام پخش در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا تجربه خرید اینترنتی موفقی را از فروشگاه سرام پخش داشته باشید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments