پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نکات طراحی اتاق ناهار خوری

نکات طراحی اتاق ناهار خوری

نکات طراحی اتاق ناهار خوری

  نکات طراحی اتاق ناهار خوری |
با در نظرگرفتن اینکه اتاق ناهار خوری شما اولین مکان برای پذیرایی از مهمانان می باشد، لذا باید یکی از مهمترین قسمت های مجذوب کننده خانه باشد پس باید در طراحی اتاق ناهار خوری نهایت دقت به عمل آید. همه این ها با استفاده ازچند ترفند کوچک ، اتاق ناهار خوری شما را جذاب می کند ، مانند استفاده از صندلی با تودوزی جدید و یا استفاده از قاب عکس ها و پوسترها بر روی دیوار.

شما می توانید در طراحی دکوراسیون اتاق ناهار خوری کمی جسورتر باشید، بنابراین با استفاده از پارچه های به رنگ روشن یا طرح دار در صندلی ناهار خوری تودوزی شده، پرده های لوکس و یک رومیزی طرح دار ساده جذابیت را به فضای اتاق خود ببخشید. سعی کنید وسایل از حیث رنگ با یکدیگر هماهنگ باشند.

هنگامی که فضای داخل کمد مهم است و نمی خواهید قطعه های بزرگ اثاثیه نظم اتاق را مختل کند از قفسه بندی دیواری استفاده کنید. این یک فرصت برای نمایش کلکسیون ،ظروف چینی خوب و قطعات مرغوب است، که به اتاق کمی ماهیت خواهد بخشید. اگر اتاق ناهارخوری شما دارای فضای کافی است، از یک تقسیم کننده اتاق به شکل قفسه کتاب استفاده کنید، که یک حس صمیمیت ایجاد شود و همچنین به عنوان یک فضای زینتی برای نمایش کتاب ها و سایر اشیاء استفاده شود.

در طراحی اتاق ناهار خوری ایتدا به خوبی به طرحی که می خواهید در اتاق ناهارخوری ایجاد کنید فکر کنید، به سادگی با انتخاب یک رنگ نشاط بخش و یا نقاشی زیبا می توانید در فضای اتاق ناهارخوری خود تغییرات ایجاد کنید. اگر اتاق به طور عمده برای عصرانه استفاده می شود انتخاب رنگ های زنده بهترین گزینه هستند، یک رنگ زرد دلباز و روشن یا سبز مایل به زرد می تواند اتاق را به یک فضای مجذوب کننده در طول روز تبدیل کند.

اتاق ناهارخوری با پرده طرحدار آبی

طراحی اتاق ناهار خوریاز یک پارچه براق برای پرده رومی و روکش های صندلی استفاده کنید تا اتاق ناهارخوری خود را نشاط بخش.

قفسه بندی تزئینی برای طراحی اتاق ناهار خوری

طراحی اتاق ناهار خوریبرای نمایش ظروف شیشه ای و چینی مورد علاقه خود ازقفسه بندی تزئینی مناسب استفاده کنید. این قفسه های چوبی به رنگ صورتی کمرنگ ظاهری زیبا را به طرح ساده اتاق ناهارخوری اضافه می کنند.

گالری بر دیوار اتاق ناهارخوری

طراحی اتاق ناهار خورییک گالری بر روی دیوار ایجاد کنید تا یک اتاق ناهارخوری بی روح و کمرنگ را زیباتر کنید. عکس های خانوادگی را با هم دسته بندی کنید یا پوسترهای عکاسی در قاب های سیاه انتخاب کنید تا اینکه گالری روی دیوار هنری تر احساس شود.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]نکات طراحی اتاق ناهار خوری


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments