پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن

 کابینت آشپزخانه مدرن | کابینت به عنوان یکی از المان های اساسی در طراحی آشپزخانه شناخته می شود. انتخاب نمونه ای مناسب از این المان نه تنها در زیبایی آشپزخانه نقش دارد بلکه به عنوان یکی از کاربردی ترین المان های اساسی در طراحی آشپزخانه نیز شناخته می شود. تعویض کابینت ها می تواند به عنوان ایده ای منحصر بفرد برای طراحی آشپزخانه در نظر گرفته شود. اما انجام این کار ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد. از این رو انتخاب نمونه ای مناسب و هوشمندانه این المان نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. آن چه که در ادامه این مطلب از ساختمانچی به بیان آن می پردازیم، معرفی نمونه کابینت های پرطرفدار در طراحی آشپزخانه مدرن می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

رنگ های پرطرفدار کابینت در آشپزخانه مدرن

شاید زمان آن فرا رسیده است که استفاده از کابینت های چوبی تیره رنگ را فراموش کنید و از رنگ های روشن در هنگام انتخاب کابینت استفاده نمایید. انتخاب رنگ مناسب برای کابینت نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. این امکان برای شما وجود دارد در صورتی که تعویض کابینت ها متحمل هزینه زیادی برای شما می شود، نسبت به رنگ آمیزی آن ها اقدام نمایید. آن چه که در طراحی کابینت آشپزخانه های مدرن به چشم می خورد، استفاده از رنگ های خنثی برای انتخاب کابینت می باشد. برای مثال نمونه ای از رنگ های مناسب که می توانید در طراحی کابینت مورد استفاده قراردهید، رنگ های خاکستری، آبی، سفید و خاکستری مایل به قهوه ای می باشد.

 

کابینت آشپزخانه مدرن

استفاده از کابینت با نمای دارای بافت

به نظر شما استفاده از چه متریال دارای بافت، برای ساخت کابینت مناسب می باشد؟ چوب نمونه ای از انواع متریالی است که ظاهر آن مانند چوب درخت دارای بافت می باشد. استفاده از کابینت های چوبی رنگ روشن با طراحی جدید از ایده هایی است که می توانید در طراحی آشپزخانه مدرن مورد استفاده قرار دهید. رگه های موجود در چوب می تواند باعث القای بافت و جذابیت دیداری در کابینت شود.

 

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس نمونه ای از جدیدترین کابینت هایی است که می توانید در طراحی آشپزخانه مدرن مورد استفاده قرار دهید. از جمله مزیت های استفاده از این کابینت ها سهولت در تمیز کردن آن ها با استفاده از پارچه تمیز خیس می باشد. این گونه کابینت ها در رنگ های متفاوت وجود دارند از این رو تمامی سلیقه ها را پاسخ می دهند. از آن جایی که این گونه کابینت ها سطح بازتابنده ای دارند، می توانند در روشن تر و بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه به شما کمک کنند. از این رو بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک تلقی می شوند.

 

کابینت آشپزخانه مدرن

استفاده از کابینت های دو رنگ

از جمله ایده های نو که می توانید در طراحی آشپزخانه مدرن و در انتخاب کابینت مورد استفاده قرار دهید، انتخاب کابینت های دو رنگ می باشد. دو راهکار برای انتخاب کابینت های دو رنگ در مقابل شما وجود دارد. یکی از این راهکارها استفاده از یک رنگ با دو طیف متفاوت می باشد. به این منظور از یکی از طیف ها برای کابینت های پایینی و از دیگری برای کابینت های بالایی استفاده نمایید. بهتراست از طیف تیره تر برای کابینت هایی که در قسمت پایین قرار دارند استفاده کرده و از طیف روشن تر برای کابینت های قسمت بالا استفاده نمایید. راهکار دیگری که برای انتخاب کابینت های دو رنگ در مقابل شما وجود دارد، استفاده از دو رنگ متفاوت می باشد. به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ اگر به خوبی صورت نگیرد می تواند باعث ایجاد هرج و مرج در فضای آشپزخانه شود. برای مثال این امکان وجود دارد که از یک رنگ غالب در کنار یک رنگ خنثی استفاده نمایید. هم چنین می توانید از یک کابینت که رنگ فریم آن متفاوت می باشد استفاده کرده و برای انتخاب رنگ دوم از رنگ به کار رفته در فریم استفاده نمایید.

 

کابینت آشپزخانه مدرن

استفاده از کابینت سبک روستیک در آشپزخانه مدرن
اگر به دنبال ایده ای منحصر بفرد در طراحی آشپزخانه مدرن هستید، می توانید از کابینت های سبک روستیک استفاده نمایید. استفاده از کابینت های سبک روستیک در کنار استفاده از وسایل برقی آخرین مدل و کانتری زیبا می تواند فضایی زیبا، گرم و مدرن به ارمغان آورد.

استفاده از کابینت های چوبی با رگه های سفید
استفاده از کابینت هایی که در طراحی آن ها از چوب با رگه های سفید استفاده شده است، در اروپا طرفداران زیادی دارد. استفاده از این کابینت ها در طراحی آشپزخانه سبک مدرن نمایی زیبا ایجاد کرده و فضایی سرزنده برای شما به ارمغان می آورد.

کابینت آشپزخانه مدرن

استفاده از کابینت شناور

طراحی این گونه کابینت ها کاملا به صورت ارگونومیک بوده و برای استفاده در آشپزخانه های مدرن کوچک بسیار مناسب می باشند. استفاده از نوارهای ال ای دی در زیر آن ها می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

 

 

 

اگر به دنبال استفاده از المانی طبیعی بدون آسب رساندن به طبیعت هستید، پیشنهاد ما استفاده از کابینت های بامبو می باشد. چرا که بامبو از جمله گیاهانی است که به سرعت رشد می کند. از این رو استفاده از آن ها آسیبی به طبیعت نمی رساند. اگر تمایل به استفاده از این کابینت ها دارید، نمونه ای با کیفیت از آن ها را انتخاب نمایید. استفاده از کابینت های بامبو هیچ گاه قدیمی نشده و انتخابی مناسب برای طراحی آشپزخانه های مدرن در نظر گرفته می شود.

 

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments