پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شرکت کاشی نارین میبد

شرکت کاشی نارین میبد ، به عنوان یکی از تولید کنندگان کاشی دیواری تک پخت سریع (منوپروزا ) در ایران ، در    سال ۱۳۷۱ در شهرک صنعتی جهان آباد میبد،  تأسیس شد.

این شرکت در سال ۱۳۸۱  با ۴۳۰ نفر سهامدار  و ۱۵۰ نفر پرسنل در زمینی به وسعت ۸۰۰۰۰ متر مربع  و تقریباً  ۱۵۰۰۰ متر مربع زیر بنا به ظرفیت اسمی حدود یک میلیون متر مربع در سال، فعالیت خود را آغاز کرده است.

در نیمه دوم سال ۱۳۸۲ پس از اجرای طرح توسعه اول میزان تولید شرکت کاشی نارین میبد به حدود دو میلیون متر مربع در  سال افزایش پیدا کرد. همچنین در سال ۱۳۸۴ اجرای طرح توسعه دوم شروع و در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده که  میزان تولید شرکت به حدود سه میلیون متر مربع در سال رسیده است.

در حال حاضر شرکت کاشی نارین میبد، با ۲۸۵ نفر پرسنل و ماشین آلات مدرن، هدف اصلی خود را تولید بهتر و جلب رضایت مشتریان، کارکنان و سهامداران قرار داده و تصمیم گرفته تا با خلق مزیت‌های رقابتی سهم خود را در بازارهای فشرده داخل و خارج از کشور حفظ و گسترش دهد.

برای خرید محصولات کاشی نارین می‌توانید از طریق فروشگاه سرام پخش اقدام کنید و درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره خرید این محصولات می‌توانید با کارشاسان سرام پخش در ارتباط باشید و خرید خود را نهایی کنید.

مشخصات فنی

اطلاعات تماس

استانداردها