پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی شیشه ای برای بازسازی کاشی آشپزخانه

کاشی شیشه ای با کاربری آشپزخانه

کاشی شیشه ای برای بازسازی کاشی آشپزخانه

کاشی شیشه ای برای بازسازی کاشی کاری آشپزخانه | اگرچه اغلب سرامیک ماده انتخابی برای کاشی کاری های آشپزخانه است، تولید آن به انرژی زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، کاشی‌های شیشه‌ای بازیافتی نسبت به کاشی‌های سرامیکی بسیار زیست‌محیطی‌تر هستند و چند مزیت ازلحاظ زیبایی‌شناسی و سهولت نگهداری ارائه می‌دهند.

انواع کاشی‌های شیشه‌ای اغلب اندکی شفاف هستند و نور زیادی را بازتاب می‌کنند، بنابراین آن‌ها حمام یا آشپزخانه شما را به نظر بزرگ‌تر از کاشی سرامیکی مات می‌سازند. آن‌ها همچنین منافذ کمتری نسبت به سرامیک دارند، که به مقاومت در برابر لکه‌ها و همچنین کپک‌ها و بادزدگی‌ها کمک می‌کند.

کاشی شیشه ای آشپزخانه

بااین‌حال، کاشی‌های شیشه‌ای نقاط ضعف کمتری ارائه می‌دهند. آن‌ها معمولاً گران‌تر از سرامیک‌ها هستند و یک کار دوغاب ریزی بد ممکن است زیبایی را از بین برد که کاشی‌های شیشه‌ای ارائه می‌دهند. اگرچه آن‌ها نسبتاً بادوام هستند، کاشی‌های شیشه‌ای مستعد خراشیدگی هستند. معمولاً کاشی‌های شیشه‌ای گران‌تر از سرامیک‌ها هستند.

رنگ‌ها، اشکال و اندازه‌ها

کاشی‌های شیشه‌ای در هر رنگی که شما تصور کنید برای طرح کاشی کاری موجود هستند. آن‌ها همچنین در شکل‌های جالب فراتر از چهار اینچ معمولی با یک فرمت چهار اینچی ساخته می‌شوند که ” کاشی آشپزخانه ” یا الگوی معروف کاشی ایستگاه مترو را به خاطر می‌آورد. کاشی‌های باریک، بلند ضخیم به یک آبگرم لوکس یا دایره انگورچین و کاشی‌های موزاییکی هشت‌ضلعی اختصاص دارند.

کاشی‌های شیشه‌ای در چارچوب‌های سنتی‌تر مانند اشکال مربعی و قطعات حاشیه‌ای تزئینی وجود دارند. آن‌ها حتی در صفحات بزرگ‌تر حداقل ازنظر بی‌مانندی وجود دارند. رنگ کاشی‌های شیشه‌ای در کاشی‌کاری آشپزخانه در بازه‌ای از سیاه‌وسفید و هر چیزی در این میان، شامل خاکستری طبیعی و سبز تا آبی رنگین‌کمانی روشن، بنفش و قرمز است.

کاشی شیشه ای

برخی از کاشی‌های شیشه‌ای دارای طرح‌های سطحی پیچیده هستند، بعضی دیگر به‌صورت شفاف هستند و یا یک درخشش مرواریدی یا یک وجهه مات دارند. شما ممکن است به دلیل گزینه‌های محدود در طراحی کاشی‌کاری‌تان، کاشی‌های شیشه‌ای را با سنگ مرمر یا دیگر سنگ‌های طبیعی ترکیب کنید.

کاشی شیشه ای کراس کد(g1/2) سفید طلایی 30*30 کاشی آرسینا
کاشی شیشه ای کراس کد(g1/2) سفید طلایی ۳۰*۳۰ کاشی آرسینا
کاشی شیشه ای 2010 سرمه ای طلایی 10*5 بهینا تایل
کاشی شیشه ای ۲۰۱۰ سرمه ای طلایی ۱۰*۵ بهینا تایل

نکاتی برای جا دادن کاشی‌های شیشه‌ای در کاشی‌کاری آشپزخانه

اگر فکر می‌کنید که کاشی‌های شیشه‌ای ممکن است برای طراحی آشپزخانه یا حمامتان مناسب باشد، این نکات را در انتخاب و نصب آن‌ها در نظر بگیرید:

پس از این‌که سایر اتاق‌هایتان را تمام کردید، رنگ کاشی کاری را انتخاب کنید (مگر این‌که قصد داشته باشید طراحی کلی در اطراف کاشی بنا کنید). بدین ترتیب می‌توانید سایه‌هایی را ایجاد کنید که رنگ دیوار یا مواد آشپزخانه شما تعریف می‌کنند.

کاشی شیشه ای برای بازسازی کاشی کاری آشپزخانه مناسب میباشد زیرا که نور بیشتری بازتاب کند و فضا را به نظر بزرگ‌تر سازد .
کاشی‌های شیشه‌ای موزاییکی معمولاً روی توری فلزی قرار می‌گیرند، که نصب آن‌ها را برای شما راحت‌تر می‌سازد.
کاشی اضافی بخرید زیرا ممکن است در فرآیند نصب تعدادی از آن‌ها شکسته شوند. برای هزینه آن‌ها، دسته‌ای از کاشی های شیشه‌ای را به‌صورت کاشی‌های میانی ارزان‌تر مانند انواع سرامیک ها جا دهید.

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments