پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید!

کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید!

کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید!

  کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید! | حتما از فروشندگان و نصابان کاشی شنیده اید که همیشه بهتر است کمی بیش از نیازتان کاشی تهیه کنید تا اگر جایی از پروسه نصب مشکلی به وجود آمد به دردسر نیافتید.اما بعد از تمام شدن مراحل نصب اگر کاشی اضافه آمد راه هایی بهتری به جز انبار کردن کاشی هم هست. با هم چند روش استفاده از این کاشی های اضافی را میبینیم.

راهروی ورودی منزل یا پادری

کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید!

استفاده از کاشی های باقیمانده از بازسازی منزل در راهروی ورودی یا قسمت پادری آسان ترین روش ممکن است. با توجه به سایز و رنگ کاشی ها و همچنین تعداد آنها تصمیم بگیرید که کجا و چطور باید کاشی ها قرار داده شود. سپس یک سطح لاستیکی مقاوم انتخاب کنید و کاشی ها را روی آن بچسبانید و از پادری زیبا و مقاوم خود لذت ببرید.

یک رومیزی دائمی

کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید!

اگر کاشی های باقیمانده در انباری خاک میخورند و یک میز قدیمی هم کنار آنهاست که مدتها بلااستفاده مانده فقط به این دلیل که سطح زیبایی ندارد چرا این دو را با هم ترکیب نمیکنید و یک نتیجه فوق العاده را رقم نمیزنید؟ فقط کافیست سطح میز را با چسب مخصوص بپوشانید و کاشی ها را با یک الگوی منظم و زیبا روی میز بچینید حالا این میز به جای گوشه انباری سزاوار قرار گرفتن در آلاچیق یا پاسیو یا هرجایی که فکر میکنید است.

تزیین گلدانهای قدیمی

کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید!

برای این روش باید با انبر مخصوص کاشی را بشکنید و قطعات ریز و درشت را با دقت و یک طرح خاص کنار هم بچینید البته میتوانید از چیدمان تصادفی هم استفاده کنید برای چسباندن این کاشی ها ابتدا سطح گلدان یا ظرف را به چسب یا ملات آغشته کنید و سپس کاشی ها را بچینید و در گوشه و کنار پاسیو یا بالکن یا کنار پنجره آشپزخانه قرار دهید ارزش این ظرف ها به خاطراتی است که در خود دارند و هرکدام شکل و ایده منحصر به فردی را به زیبایی به نمایش گذاشته اند اگر به خاص و تک بودن اهمیت میدهید بدانید که این ظروف مال شماست و کسی نمیتواند شبیه آن را از هیچ فروشگاهی تهیه کند.

تابلوی کاشی

هنر نقاشی روی کاشی به زمانهای بسیار قدیم برمیگردد حتما طرح های منظره و کشتی های دری اقیانوس به رنگ آبی یا گل های آفتابگردان و سبدهای میوه را به خاطر می آورید که بخشی از تزیینات منازل قدیمی محسوب میشد. حالا اگر کمی کاشی سفید اضافه مانده بهتر است هنر خود را نشان دهید و یک طرح ساده هندسی یا اگر نقاشیتان خوب است یک نقاشی زیبا روی این کاشی ها بکشید و در آخر آن را قاب کنید و در منزل استفاده کنید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] کاشی های اضافی را در انباری نگه ندارید!

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments