پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ترند سال ۲۰۱۸ ایتالیا و ۱۰ سبک برتر

ترند سال 2018

ترند سال ۲۰۱۸ ایتالیا و ۱۰ سبک برتر

چرسای (Cersaie) بزرگترین نمایشگاه کاشی در اروپا محسوب می شود که در آن، ترند سال ۲۰۱۸ را در قالب ۱۰ سبک برتر کاشی در ایتالیا را معرفی کرده است.

۱_ ترازو (Terrazzo) ترند سال

پرسولین ترازو در سال ۲۰۱۸، به عنوان بزرگترین سبک جدید بازار ایتالیا معرفی شد و بر همین اساس اغلب تولیدکنندگان ایتالیایی نسبت به تولید این نوع سبک اقدام کرده اند. این سبک، در رنگ ها و سایزهای مختلف موجود هستند.

کاشی ترازو جز ترند سال 2018

۲_ فرمت بزرگ (slab)

کاشی های بزرگ چند سالی است که جز سبک های محبوب و ۱۰ ترند سال ۲۰۱۸ شده است، که در ابتدا این سبک ها دارای طرح های محدودی بودند که به تازگی و با گذشت زمان تولید کنندگان ایتالیایی تمامی طرح های خود را در سایز های بزرگ بین ۱.۵ الی ۳ متر با ضخامت ۶ الی ۱۲ میلیمتر تولید کرده اند. این تولیدات نشان از پیشرفت این صنعت دارد.

سبک برتر

۳_ کاشی های مربعی بزرگ

در راستای تولید کاشی های بزرگ، تولید کاشی های بزرگ مربعی در سایز ۱۲۰ در  ۱۲۰ و بکار بردن این کاشی ها، حسی از حرفه ای بودن را در فضا ایجاد می کند.

سبک مربعی

۴_  کاشی های شبیه چوب برای فضای بیرون

استفاده از کاشی های طرح چوب برای فضای داخلی به عنوان سبک های سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بوده است که  در سال ۲۰۱۸ و با پیشرفت تکنولوژی، ایجاد طرح چوب برای فضای بیرونی نیز امکان پذیر شده است. برخی از کاشی های پرسولین با ضخامت ۲۰ میلیمتری که برای فضای بیرون بسیار مناسب هستند، تولید شده است.

کاشی طرح چوب جز ترند سال 2018

۵_ کاشی های شبه زنگ زده

طرح کاشی های شبه زنگ زده، الهام گرفته از طر های صنعتی هستند، که جز ترند سال ۲۰۱۸ قرار گرفته اند. این کاشی ها یک حس طبیعی بودن در طرح های داخلی و فضای بیرونی ایجاد می کند.

کاشی شبه زنگ زده

۶_ کاشی های طرح مرمر

یکی دیگر از سبک های محبوب طرح سنگ مرمر است، که این کاشی ها، دارای نقوشی از طلا و طرح های خط خطی هستند.

طرح مرمر

۷_ کاشی های طرح دار ترند سال ۲۰۱۸

کاشی های طرح دار نیز از جمله سبک هایی بود که در سال ۲۰۱۸ مورد استقبال قرار گرفته شد، این کاشی ها برای فضاها و دیوارهایی که در طراحی داخلی می خواهند از دیوارهای دیگر متمایز باشند، بسیار مناسب هستند.

کاشی طرح دار

۸_  کاشی های طرح دار الهام گرفته شده از طبیعت

طرح های طبیعی و واقعی یکی دیگر از ترند سال ۲۰۱۸ بوده است. در این نوع کاشی، طرح های طبیعی مانند طرح گیاهان و گل ها، به صورت دیجیتالی بر روی کاشی چاپ می شوند.

کاشی طرح طبیعت جز ترند سال 2018

۹_ کاشی با رنگ های خنثی ترند سال ۲۰۱۸

سبک دیگری که مورد استقبال بوده است عدم استفاده و استفاده کمتر از رنگ های تیره و سیاه و نزدیک شدن به رنگ های خنثی بوده است. از این طرح ها به خصوص برای جداسازی دیوارها و ایجاد تمایز بین آنها استفاده می شود.

کاشی با طرح خنثی

۱۰_ طرح های shorven و آجری ترند سال ۲۰۱۸

طرح های شورون و همچنین آجری یکی دیگر از سبک های مورد علاقه کاشی سازان و طراحان داخلی بوده است، که این سبک نیز به عنوان ترند سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است.

سبک آجری

کاشی آجری ترند سال 2018


 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments