پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

محلول آب گریز

محلول آب گریز

محلول آب گریز

شرکت نانو پاد شریف یکی از پیشگامان در عرصه نانو فناوری کشور محسوب می شود که با بهره گیری از نتایج سال ها مطالعه و تحقیق پژوهشگران بنام حوزه نانو فناوری گام مهمی را در راستای تولید و توسعه نانو پوشش های عمومی و صنعتی با خواص منحصر به فرد برداشته است.

این شرکت موفق به تولید محلول آب گریز و مناسب برای پوشش دهی بر روی زیر لایه مختلف  از جمله کاشی و سرامیک شد.

مشخصات محصول:

در اثر باقی ماندن قطرات آب بر روی سطوح کاشی و سرامیک و بخار شدن این قطرات، رسوبات مذکور باقی می ماند که این امر یکی از عمده ترین دلایل آلودگی سطوح کاشی و سرامیک می باشد و پس از مدتی باعث خوردگی سطوح و از بین رفتن جلا، زیبایی و استحکام این سطوح می شود. در صورتی که میتوان از باقی ماندن این قطرات روی سطوح کاشی و سرامیک در طول زمان جلوگیری نماییم.

محلول آب گریز

یکی از روش هایی که می توان با آن مانع از باقی ماندن این قطرات روی سطوح شد، اعمال پوشش های آب گریز کننده می باشد. سطوح آب دوست به طور معمول تمایل بیشتری به ایجاد پیوند با مواد جذب شده دارند و سطوح آب گریز تمایل به ایجاد چنین پیوندی ندارند.

پوشش های آب گریز کاشی و سرامیک میتوانند با ایجاد خاصیت آبگریزی و آنتی باکتریال و ضد قارچ، سطح را در برابر اثر هرگونه کثیفی، چربی، لکه و تغییر رنگ در مدت زمان طولانی مقاوم نماید و به دلیل خاصیت آب گریزی خود از رسوب گیری سطوح جلوگیری کند و با دفع انواع مایعات، مانع ورود گرد و خاک به درزها و سطوح شود.

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments