پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

استفاده کاشی و سرامیک برای اتاق کودک

استفاده کاشی و سرامیک برای اتاق کودک

استفاده کاشی و سرامیک برای اتاق کودک

برای اتاق کودک ایا استفاده از کاشی سرامیک رایج است؟

استفاده کاشی و سرامیک برای اتاق کودک | به عنوان والدین می دانید که بچه های شیطان تا چه اندازه می توانند به کفپوش، فرش و دیوار آسیب وارد کنند. ریختن آب و مواد رنگی، فعالیت و ضربه مداوم به کف و دیوار از همان سال های ابتدایی کودک شروع شده و تا پایان نوجوانی ادامه پیدا خواهد کرد.

پس در جواب به این سوال که برای دیوار و کف اتاق کودک آیا استفاده از کاشی سرامیک رایج است یا خیر؟ باید بگوییم کاشی سرامیک یکی از مقاومت ترین مصالح موجود در بازار در برابر لکه ها و ضرب دیدگی ست و به همین دلیل طول عمر بالای خود گزینه بسیار خوبی برای کفپوش و دیوارپوش اتاق کودک محسوب می شود.

چرا فرش یا کفپوش های چوبی مناسب نیستند؟

فرش در خانواده های ایرانی یکی از انتخاب های محبوب و رایج است اما جذب لکه و گرد و خاک (که باعث آلرژی در کودکان می شود) زیادی دارد و همچنین شستشوی آن اصلا راحت نیست.

کفپوش های چوبی نیز به راحتی خراشیده شده و آسیب خواهند دید. دوام، مقاومت در برابر لکه، شستشوی آسان و کیفیت در طرح و رنگ کاشی ها باعث شده تا والدینی که به دنبال گزینه های مستحکم تر باشند، کاشی سرامیک را انتخاب کنند.

ویژگی های ذاتی کاشی، آن را در برابر آسیب های احتمالی که کودکان ایجاد می کنند از جمله ریختن مواد غذایی و آشامیدنی، خاک و گِل ها و افتادن اسباب بازی مقاوم و مستحکم می سازد.

در ادامه با ویژگی های انواع اصلی کاشی ها یعنی کاشی سرامیک، پرسلان و سنگ های طبیعی آشنا خواهید شد. راهنمای انتخاب کفپوش و دیوارپوش مناسب برای اتاق کودک را از دست ندهید.


طرح دکوراسیون یلدا مرمر سفید

طرح دکوراسیون یلدا مرمر سفید

 

راهنمای انتخاب کفپوش و دیوارپوش مناسب برای اتاق کودک

کاشی های سرامیکی و پرسلانی

کفپوش کاشی سرامیک یک گزینه های کاربردی و کم هزینه برای شماست. تمیز کردن آسان و طرح های متنوع و استثنایی، کاشی سرامیک را به عنوان دیوارپوش و کفپوش در نواحی مختلف خانه ایده آل می کند.

کاشی پرسلان به طور اختصاصی تر و برای تحمل شرایط دشوارتر مانند نواحی با ترافیک بالا طراحی و ساخته شده است. پس پرسلان ها برای خانواده های پرجمعیت گزینه مناسبی محسوب می شوند چرا که علاوه بر ویژگی های ضد لک و خراشیدگی، سطح پرسلان ها تا سالیان سال عالی و نو خواهد ماند.


طرح دکوراسیون یلدا مرمر سفید

طرح دکوراسیون چرم سفید ۱۲۰*۶۰ روکاسرام

 

علاوه بر دوام آنها، کاشی های سرامیکی و پرسلانی نیز بسیار متنوع هستند. برای داشتن ظاهری شیک در فضای اتاق خوابتان، سرام پخش، پرسلان های طرح چوب را پیشنهاد می دهد.

پرسلان های طرح چوب از نظر ظاهری تفاوت چندانی با کفپوش های چوبی ندارد اما بسیار بادوام تر است. گزینه های محبوب دیگر، پرسلان های طرح فرش و سنگ و با رنگ های مات هستند.

کاشی سنگ طبیعی

کفپوش سنگ طبیعی نیز به طور طبیعی در برابر سایش و لکه ها مقاوم هستند؛ بخصوص مواد سخت تر مانند سنگ گرانیت. سنگ طبیعی تقریباً در هر فضایی از خانه، گزینه ای شیک و جذاب است. برخلاف تصور افراد، انواع مختلف کاشی های سنگ طبیعی با وجود ترافیک زیاد ظاهر خود را برای سالیان متمادی حفظ خواهند کرد. البته سنگ های نرمتر مانند تراورتن یا اسلیت برای جلوگیری از ساییدگی به نگهداری بیشتر نیاز خواهند داشت. برای دیدن همه گزینه های کفپوش و دیوارپوش کاشی می توانید به بخش فروشگاهی سرام پخش مراجعه کنید.


طرح دکوراسیون یلدا مرمر سفید

طرح دکوراسیون پاسکال کرم۶۰*۳۰ مسعود – روستیک

 

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments