پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

زیبایی دو چندان شد

زیبایی دو چندان شد

زیبایی دو چندان شد

زیبایی دو چندان شد| همچنان که جامعه درگیر چالش بزرگی به نام کرونا بود و ما تصمیم گرفتیم در خانه بمانیم و شروع فصل بهار و نو شدن را در کنار خانواده باشیم، تغییراتی که در ذهن داشتیم را توانستیم در سال جدید از آن لذت ببریم.

شاید این تغییرات بزرگ و حتی سخت نبوده باشد ولی توانسته زیبایی خانه ما را دو چندان کند. می‌تواند این تغییرات با جابجایی و فنگ‌شویی لوازم خانه و اتاق شما شروع شود و با رنگ کردن دیوار و یا تغییر اکسسوری‌های خانه همراه باشد که لحظات سال جدید در کنار خانواده را برای ما زیباتر می‌کند. شما حتی اگر با تغییر رنگ کاشی دیوار و یا کف منزل خود و نیز نوری که در این فصل می‌تواند سرسرای اتاق شما را در نوردد، برای خود و خانواده‌تان در لحظاتی که در کنار هم در حال تماشای آلبوم خانوادگی هستید زیبایی دلنوازی را ایجاد کند و لحظات دلنشینی را داشته باشید.

شما حتی می‌توانید با تغییر نور فضای خانه خود جای دلنشینی را برای تماشای فیلم و یا حتی مطالعه و بازی و سرگرمی خانواده خود مهیا کنید تا در کنار هم بودن، سختی شرایط را برای هر فردی از بین ببرد. شاید دلنشینی یک فضا می‌تواند به زنده بودنش در اینکه گیاهان در آن‌جا حضور داشته باشند و طراوت و شادابی را در محیط رقم بزنند، باشد و شما می‌توانید در این فرصت خانه‌ای رویایی برای خود و خانواده‌تان خلق کنید.

حتی شما می‌توانید با تغییر رنگ فضای آشپزخانه خانه‌تان لذت خوردن و آشامیدن را دو چندان کنید. تغییر رنگ فضای آشپزخانه می‌تواند در ایجاد حس گرسنگی و لذت از خوردن و کم خوردن و پرخوری کردن شما تاثیر بسزایی داشته باشد، پس حتما این را مد نظر داشته باشید که رنگ زرد به پیشنهاد ما می‌تواند خوردن را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. زیبایی را هر چند کوتاه و کوچک شما می‌توانید خلق کنید و از آن لذت ببرید.

این تغییرات برای دلنشینی فضا و زیبایی خانه می‌تواند روحیه‌بخش و آرامش دهنده در این شرایط فعلی برای خانواده باشد و شما که این روزها در خانه می‌باشید می‌توانید این تغییرات و زیبایی را حتی دو چندان کنید. خالق زیبایی منزل خود باشید.

این روزها برای تغییر دکوراسیون از کجا کمک بگیرم!؟

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments