پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

اصول کاشی کاری حیاط

تغییر-دکوراسیون-حیاط

اصول کاشی کاری حیاط

اصول کاشی کاری حیاط و فضاهای بیرون از ساختمان

ممکن است در نگاه اول انتخاب و خرید کاشی سرامیک و پرسلان برای حیاط و فضاهای بیرون از ساختمان گیج کننده به نظر برسد. تعداد مطالبی که درباره دکوراسیون فضاهای باز منزل و مدلهای کاشی کاری حیاط ارائه می شوند، خیلی کمتر از دکوراسیون داخلی هستند. در بسیاری از خانه ها و آپارتمان های ایرانی، دکور فضاهای باز مثل حیاط، بالکن، ایوان، پارکینگ بعد از ساخت هیچ وقت تغییر کلی نخواهند داشت.

در ادامه با نحوه کاشی کاری حیاط و ۴ مدل کاشی پیشنهادی که حیاط شما را زیباتر نشان می دهد، آشنا خواهید شد. همه کاشی سرامیک و پرسلان که به عنوان مدلهای کاشی کاری حیاط معرفی شده اند، در فروشگاه سرام پخش برای اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی در دسترس شما هستند:

چرا کاشی و سرامیک؟

خرید کاشی سرامیک برای حیاط، ایوان، دور استخر و یا بعنوان یک سازه دکوری پله‌های بیرونی، فضاهای زیستی بیرون از ساختمان را بهبود خواهد بخشید که به نظافت آنجا کمک می‌کند و سطوحی هموار را جهت استراحت، بازی و پذیرایی از مهمان در اختیار می‌گذارد.

بسیاری از مردم می‌پندارند که کفپوش مناسب برای یک حیاط ، ایوان یا هر فضای بازی باید از مصالح سختی چون روکش‌های بتنی، آجر یا بتن‌های قالبی ساخته شود. یک سطح پوشیده شده با کاشی سطحی بادوام خواهد بود. حتی کاشی سرامیک و پرسلان برای پشت بام نیز یک کفپوش مناسب محسوب می شود. (آیا واقعا امکان دارد سطح پشت بام را کاشی کنم؟؟؟؟ بله، برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید)

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

نحوه نصب کاشی و سرامیک در حیاط و فضاهای بیرون منزل:

نصب کاشی بیش از نصب دیگر مصالح پوشاننده، زمان نمی‌برد اما به یک زیرساخت آماده شده از بتن یکپارچه نیاز دارد. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که دارای زمستان‌های سرد است، سرامیک پرسلانی را انتخاب کنید که در برابر چرخه یخ زدگی/یخ گشایی مقاوم باشد.

جالب اینجاست برخی از کاشی سرامیک ها (بخصوص سرامیک پرسلان که جذب آب بسیار پایینی دارد) برای نصب هم در فضاهای درونی و هم بیرونی ساختمان قابل نصب هستند. این ایده مخصوصا زمانی که شما زیاد از فضاهای بیرونی برای غذا خوردن استفاده میکنید، فوق العاده می شود و شما می توانید از آشپزخانه یا سالن پذیرایی تا ایوان را با یک طرح مشابه کاشی کاری نمایید.

۴ مدل کاشی پیشنهادی که حیاط شما را زیباتر نشان می دهند :
پیشنهاد اول: کاشی با رنگ های ملایم

در بیشتر موارد برای کاشی‌ بیرون از ساختمان رنگ‌های ملایم استفاده می کنند. کاشی سرامیک و پرسلان با تناژ رنگی ملایم نمایی وسیع و یکپارچه دارند و برای مدت زمان طولانی‌تری مطلوب به نظر می‌رسند. کاشی در رنگ‌های خاکی، انواع خاکستری و سبز ملایم باعث خود نمایی بهتر گیاهان گلدانی و باغچه می‌شوند.

اصول کاشی کاری حیاط
پیشنهاد دوم: کاشی طرح هندسی

شما میتوانید از رنگ روشن و براق به عنوان حاشیه یا نقش در کاشی و سرامیک همانند تصویر پایین استفاده کنید:

پیشنهاد سوم: پوشش یکدست کف و دیوار با یک محصول

این سرامیک پرسلانی خاکستری تیره پس زمینه‌ای تکمیل کننده را برای گیاهان گلدانی و درختچه‌ها فراهم کرده است. در اینجا در سطوح افقی و عمودی و روی پله‌ها با یک نوع کاشی پوشیده شده است.

پیشنهاد چهارم: کاشی با طرح سنگفرش

کاشی سرامیک با طرح سنگ هایی که شکلی نامنظم دارند و مانند سنگفرش بنظر می‌رسند، هموارتر هستند و نظافت آن‌ها ساده‌تر است. در واقع کاشی سرامیک طرح سنگ، گزینه ای فوق العاده ای جهت کفپوش کردن فضاهای درونی و بیرونی ساختمان بشمار می‌روند.

اصول کاشی کاری حیاط

رنگ‌های متنوع و بافت صیقلی نشده کاشی‌های سنگی و در عین حال هندسی، ایوان را به یک نمای چشمگیر تبدیل کرده و موجب کامل شدن چشم‌انداز گردیده است. کاشی‌های مشابهی بطور مناسب بر روی بخش عمودی پله و به عنوان حاشیه زینتی برای فضای گل کاری شده بکار رفته‌اند.

اصول کاشی کاری حیاط
دکوراسیون سرامیک پرسلان ( MPHR6134C_I) کرم ۶۰*۶۰ کاشی میلاد
پیشنهاد سرام پخش :

برای مشاهده و خرید اینترنتی انواع کاشی سرامیک و پرسلان برای حیاط و فضاهای بیرون از ساختمان از سرام پخش اینجا کلیک کنید.

منبع: مجله سرامیک ساختمان با اندکی تغییر

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments