پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب کاشی برای کف

تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب کاشی برای کف

تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب کاشی برای کف

تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب کاشی برای کف – اگر به بازسازی کفپوش خود فکر کرده اید، می دانید انتخاب کاشی، رنگ و اندازه مناسب از جمله تصمیماتِ بسیار مهمی هستند که بعد از تخریب کفپوش های قدیمی می توانید ظاهر خانه خود را عوض کرده و فضای کارآمدتر و زیباتری به وجود آورید.

کاشی ها ضد آب، بادوام و بسیار مقاوم هستند و ارزش خانه را افزایش می دهند. (مخصوصا کاشی های سنگ طبیعی، مانند مرمر و گرانیت)

کاشی کفپوش عموماً به صورت مربع یا مستطیل هایی ساخته می شود که ضخامت آن از ۱.۳ تا ۲ سانتی متر متغیر است و شامل اندازه های متنوعی می شود. انتخاب اندازه کاشی مناسب کفپوش شما برای ایجاد ظاهری زیبا بسیار حائز اهمیت است.

فضای اتاق را اندازه بگیرید

برای اندازه گیری فضای کفپوش از متر استفاده کنید. برای انجام این کار، طول و عرض اتاق را اندازه گیری کرده و سپس آن دو را در هم ضرب کنید. کاشی های بزرگ معمولا برای اتاق های کوچک و متوسط مناسب تر خواهد بود. به یاد داشته باشید هر چه اندازه کاشی بزرگتر باشد، فضای اشغال شده توسط آن بیشتر خواهد شد.

همچنین باید به موانعی که سر راه کاشی کاری خواهد بود، فکر کنید. موانعی مانند یک جزیره آشپزخانه بر نحوه کاشی کاری کل فضا تاثیر خواهد گذاشت. اگر این مانع باعث شود تا کاشی های زیادی برای کاشی کاری شکسته شوند، مطمئنا اندازه کوچکتر کاشی زیباتر خواهد بود و زمان کاشی کاری را هم کاهش خواهد داد.

برای دیدن اندازه هایی که به طور معمول برای کاشی های کفپوش در دسترس است، می توانید به سایت سرام پخش مراجعه کنید و همچنین توجه داشته باشید که چه اندازه کاشی با چه طرح هایی در دسترس هستند.

رنگ و بافت کاشی سرامیک

در حالی که رنگ و بافت ارتباطی با اندازه کاشی ندارند اما می تواند روی ظاهر کلی کاشی کاری تأثیرگذار باشد. اگر کاشی هایی با رنگ تیره انتخاب کنید، می تواند اتاق را کوچکتر نشان دهد، اما به صورت کلی فضای اتاق را دنج تر و صمیمی تر نشان خواهد داد.

تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب کاشی برای کف

بنابراین اگر تصمیم گرفتید که طیف تیره را برای کاشی های کفپوش انتخاب کنید که نمای مناسبی در خانه شما داشته باشد، باید اندازه کاشی را بزرگ (کاشی های ۴۰ سانتی متری به بالا) انتخاب کنید. کاشی هایی با این اندازه باعث می شوند تا اتاق یا راهروی خانه بزرگتر به نظر رسیده و از احساس گرفتگی فضا بکاهند.

شکل نهایی کاشی

به عنوان مرحله آخر برای تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب کاشی برای کف ، مشخص کنید که کاشی های شما به چه شکلی باید باشند.

اکثر افراد معمولاً کاشی های مربعی یا مستطیلی شکل را انتخاب می کنند. کاشی های مربعی در هنگام چیدمان الگو از انعطاف پذیری بیشتری برخوردارند و شما می توانید آنها را به صورت مورب در کنار یکدیگر قرار دهید. برای اجرای برخی از الگوها نیاز به خرید کاشی های گوناگون و متنوعی دارید. برای برخی دیگر، تعداد زیادی از کاشی ها باید بریده شوند. پس اگر الگوی چیدمان خاصی را برای بازسازی در نظر دارید، حتما از یک متخصص در این حوزه مشورت بگیرید.

اندازه کاشی های بزرگتر از ۶۰ یا ۱۲۰ سانتی متری گزینه های عالی هنگام بازسازی یک فضای بزرگ هستند. این کاشی می توانند در کل خانه و بالکن یا حیاط مورد استفاده قرار گیرند و ظاهر منسجمی به خانه شما بدهند.

به عنوان آخرین پیشنهاد همیشه در هنگام انتخاب اندازه کاشی کفپوش برای خانه تان، مساحت سالن و شکل کلی کاشی کاری را در نظر داشته باشید.

منبع : سرام پخش

سرام پخش انتخابی متفاوت برای خرید کاشی و سرامیک
کاشی کوتایسی مشکی ۳۰*۶۰ کاشی پردیس آباده
تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب کاشی برای کف
کاشی تزیینی پاپیروس مشکی ۳۰*۶۰ کاشی ایستا سرام-رستیک
سرام پخش انتخابی متفاوت برای خرید کاشی و سرامیک
سرامیک ۶۶۴۵ قهوه ای ۶۰*۶۰ گلسرام
سرام پخش انتخابی متفاوت برای خرید کاشی و سرامیک
سرامیک ورساچه مشکی ۵۰*۵۰ کاشی سینا

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments