پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تغییر دکوراسیون پذیرایی

تغییر دکوراسیون پذیرایی

تغییر دکوراسیون پذیرایی

با تغییر دکوراسیون پذیرایی ، خانه ات را تغییر بده !

تغییر دکوراسیون پذیرایی – چه چیزی می تواند کسل کننده تر از این باشد زمانی که چشم باز می کنید، از رختخواب بیرون می آیید، به در و دیوار اتاق نگاه کرده و آماده رفتن به سر کار می شوید، دوباره به خانه می آیید و این روال را با در و دیوارهای تکراری و دکوراسیون خسته کننده روزها و حتی سال ها ادامه می دهید؟

حالا که نرم نرمک بهار می رسد و جان تازه ای به طبیعت می دهد، زمان آن رسیده که شما هم فصل جدیدی را در خانه تان آغاز کنید. قرار نیست حتماً خانه را عوض کنید یا بکوبید و از نو بسازید تا آن را همانطور که دل تان می خواهد بچینید. کافیست با کمی سلیقه و به سادگی با تغییر دکوراسیون و شاید رنگ دیوارها و نوع سرامیک، کاری کنید که معجزه تغییر دکوراسیون را در روحیه و کار و زندگی تان احساس کنید. پس دست به کار شده و آستین هایتان را بالا بزنید. قرار است با هم چند ایده برای تغییر دکوراسیون پذیرایی، بخوانیم.

ایده های تغییر دکوراسیون پذیرایی

همین الان نگاهی به قسمت پذیرایی خانه بیندازید و ببینید دوست دارید آن را به چه شکلی دربیاورید. همین دیوار ساده که چشم تان از دیدنش خسته شده، با یک تغییر رنگ می تواند تأثیر بزرگی در روحیه و ذهن و حتی روابط تان بگذارد. چرا که در صورت انتخاب یک رنگ جذاب و آرام‌بخش، ذهن تان هم متمرکز مانده و در روزهای تعطیل، آرامش بیشتری را در کنار اعضای خانواده احساس می کنید. آماده نو شدن هستید؟

دستی به سر و گوش مبل ها بکشید

اولین چیزی که در قسمت پذیرایی خانه به چشم می آید، شاید مبل ها باشید. به جای اینکه درگیر هزینه های بالای خرید مبلمان شوید می توانید مبل های قدیمی تان را نو کنید. با یک حساب سرانگشتی می توانید حساب کنید که عوض کردن پارچه های مبل و رنگ کردن و حتی تعمیر همین مبل های قدیمی می تواند به صرفه تر از خرید مبل های گران فعلی باشد. می توانید با تغییر پارچه روی مبل، جذابیت فوق العاده ای به نمای پذیرایی تان بدهید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

آینه ها منتظر به آغوش گرفتن شما هستند

اگر می بینید فضای خانه خیلی کوچک است، از تأثیر آینه در فضای پذیرایی غافل نشوید. نصب یک آیینه دیواری در دیوار اصلی باعث می شود فضا بزرگ‌تر و روشن تر از آن چیزی که هست، نمایش داده شود. اگر فضای استفاده از آیینه بزرگ را ندارید می توانید از آیینه های قدی یا افقی کوچک استفاده کرده و در مقابل آن گلدان یا چراغ قرار دهید تا انعکاس نور و تصویر زیبا و آرام بخشی را برایتان به ارمغان بیاورد.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

صدای سرامیک های کف درآمده، عوض کنید!

تغییر سرامیک کف یکی از اساسی ترین کارهایی است که می تواند نمای متفاوتی از یک پذیرایی جذاب و دلنشین به شما بدهد. طرح کف و سرامیک می تواند نمای فوق العاده ای ایجاد کند.

مجله سرام پخش | کاشی سرامیک کف اتاق هماهنگ با دکوراسیون

اگر کاشی یا سرامیک تان خراب شده، آسیب دیده و یا حتی دلتان را زده، می توانید آن ها را به راحتی و با کمک سرام پخش تعویض کنید.

کاشی و سرامیک های پرسلان اسلب و پولیش یکی از پرطرفدارترین طرح سرامیک هایی بوده که مورد استقبال قرار گرفته است. کاشی و سرامیک پولیش با انعکاس نور و ویژگی براقی که دارند، خانه را شیک تر می کنند. همین الان نگاهی به نمونه های آن در سرام پخش بیندازید تا ایده های نو به ذهن تان بیاید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی
سرامیک اسلب ساهارا نویر(Sahara Noir) مشکی ۱۴۵*۳۱۰ برند زیگما
تغییر دکوراسیون پذیرایی
سرامیک اسلب بوک مچ B پیترا(Pietra) طوسی تیره ۱۰۰*۳۰۰ تیره برند زیگما
سرام پخش انتخابی متفاوت برای خرید کاشی و سرامیک
سرامیک اسلب اربسکاتو(Arabescato) سفید ۱۴۵*۳۱۰ برند زیگما

دستی به سطوح پذیرایی بکشید

سطوح خانه ترکیبی از سطوح عمودی، تخت و ارگانیک است. برای نظم دادن به خانه در نظر داشته باشید که سطوح مختلف مانند میز یا روی کنسول از قواعد زیر پیروی کند. کتاب ها، پارچه، پلاترها را روی سطوح تخت قرار دهید. تابلوی های هنری و گلدان و مجسمه را در سطوح عمودی بگذارید؛ و گل و گیاهان و تخته های چوب را بر روی سطوح ارگانیک قرار دهید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

رنگ های تاثیرگذار و روشن را به خانه بیاورید

یکی از قسمت های تاثیرگذار دکوراسیون پذیرایی نورپردازی و چراغ است که باید برای فضاهای مختلف انتخاب ویژه ای داشته باشید. سعی کنید از رنگ های روشن مثل سفید، طوسی و خاکستری برای بزرگ اتاق نشیمن استفاده کنید. به این ترتیب فضا هم بزرگ‌تر به نظر می آید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

از معجزه گل و گیاه غافل نشوید

تأثیر موجودات سبزی همچون گل و گیاه می تواند فضای پذیرایی را شاد و سرزنده کند. می توانید به روش های خلاقانه و جذابی آن ها را وارد خانه کنید؛ مثلا از گلدان هایی استفاده کنید که دارای گیاهان آویزان هستند و آن ها را از سقف خانه آویزان کنید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

 از سنگ آنتیک استفاده کنید

در دکوراسیون و پذیرایی قسمت هایی از خانه مثل تی وی وال می توانید از سنگ های لوکس و آنتیک استفاده کنید. تصور کنید بدون نیاز به تغییر رنگ کل دیوارهای خانه می توانید قسمتی را سنگ کاری کنید. این دیوار می تواند تی وی وال باشد و یا یک دیوار خاص در خانه که در مقابل آن همنشینی های عصرانه تان را می گذرانید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

صفایی به دیوار ها دهید

حتماً نباید یک سطل رنگ به دست بگیرید و هر جا که خسته کننده شده، سطل رنگ بپاچید. به راحتی می توانید از سرامیک ها استفاده کنید که به زیبایی هر چه تمام تر، محیط را برایتان تغییر می دهد. به این ترتیب بدون اینکه نیاز به تغییر خاص یا کار سختی باشد، می توانید یکی از انواع سرامیک ها در فروشگاه اینترنتی سرام پخش انتخاب کرده و سفارش دهید. حتی خودتان هم می توانید آن را نصب کنید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

انواع سرامیک روکاسرام، زیگما، نوین، سرامیک امین در سایزهای بزرگ برای دیوار یا سرامیک وجود دارد که قادر است انقلابی در اوضاع پذیرایی به وجود بیاورید.

قفسه بندی کنید

اگر جزو افرادی هستید که کتاب ها و مجلات متعددی که می خوانید، اثراتش در گوشه و کنار خانه خود را نشان می دهد، بهتر است به صورت سفارشی یا آماده از قفسه های دیواری ایستاده استفاده کنید که از کف تا سقف معمولاً ارتفاع دارد و می تواند نگهدار کتاب ها، مجسمه های تزئینی یا لوازم دیگر باشد.

چراغ یا لوستر اضافه کنید

اگر پذیرایی شما با لامپ های معمولی روشن می شود، می توانید با تهیه لوستر یا تزئینات چراغ، شکل قابل توجهی به آن بدهید. حتی در برخی مدل های خانه می توانید از چراغ های آویزان استفاده کنید که زیباتر از چراغ های معمولی است. این چراغ آویزان می تواند تا ارتفاع پایین آمده باشد و فضا را برای گفتگوهای دوستانه و به یادماندنی، جذاب تر کند.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

جمع بندی

داشتن یک خانه زیبا نیازی به صرف هزینه بسیار یست. شما می توانید کاملاً هوشمندانه اقدام به تغییر خانه کنید و تأثیر آن را در تغییر روحیه تان ببینید. از کف و دیوار آغاز کنید. جاهایی که بیشترین تأثیر را در زیبایی پذیرایی دارد. سپس به مبل ها و فرش ها سر و سامان دهید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

کوسن ها را تغییر داده و از قاب عکس های نوستالوژی روی یکی از دیوارها استفاده کنید. می توانید به صورت امروزی یکی از دیوارها را سنگ گرانیت کار کنید. از تی وی وال شروع کنید. شمع آرایی نیز می تواند فضای خانه را گرم و صمیمی کند. برای زیبا کردن پذیرایی تان می توانید از ایده ها و مشاوره های سرام پخش استفاده کنید و خودتان، بهار را به خانه بیاورید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments