پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

جدیدترین و پرفروش ترین مدل های شیرالات قهرمان در سال ۱۴۰۰

شیرآلات-قهرمان

جدیدترین و پرفروش ترین مدل های شیرالات قهرمان در سال ۱۴۰۰

همه از کیفیت محصولات شیرالات قهرمان آگاه هستیم; اما انتخاب در میان تنوع محصولات این شرکت معتبر، کار بسیار دشوار و طاقت فرسایی میتواند باشد.

در این مقاله ما سعی کرده ایم پرفروش ترین مدل های شیرالات قهرمان در سه دسته بندی لوکس، میان رده و مقرون به صرفه(ارزان) برای شما عزیزان معرفی کنیم تا انتخابی راحت و صحیح در راستای نیازتان داشته باشید.

اگر شما هم مانند همه خریداران شیرالات قهرمان سردرگم هستید، تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

شیرآلات قهرمان 

قبل از اینکه به سراغ معرفی ست های شیرالات قهرمان برویم، چند نکته را لازم است با شما در میان بگذاریم تا از بازگو کردن این نکات در معرفی هر سری از شیرالات قهرمان خودداری کرده باشیم.

نکات ذکر شده در پایین استاندارد های حداقلی و رعایت شده در تمامی سری شیرالات قهرمان میباشد.

• بدنه از الیاژ برنج میباشد.
• تمامی کارتریج ها اسپانیایی میباشد.
• شلنگ های مورد استفاده ساخت کشور المان میباشد.
• همه شیرالات دارای ۵ سال ضمانت شرکت قهرمان میباشد.
• ابکاری تمامی شیرالات با درجه میکرون بالا و نهایت کیفیت عرضه میشود.
• تمامی سری محصولات معرفی شده دارای ست کامل(شیر روشویی،ظرفشویی،آفتابه و حمام) میباشند
• دارای استاندارد اروپا و ایران
• دارای گواهی ایزو ۹۰۰۱

پرفروش ترین مدل های لوکس قهرمان

گران قیمت ترین مدل های شیرالات قهرمان که پرفروش نیز میباشند مدل های ارس و آنتیک میباشد که در ادامه به توضیح هر کدام میپردازیم.

شیرآلات-قهرمان

ست شیرالات قهرمان مدل ارس

ست شیرالات قهرمان مدل ارس طلایی، یکی از لوکس ترین و گرانترین سری های شیرالات قهرمان به حساب می اید که دارای چهار تکه شیر روشویی، شیر ظرفشویی، شیر توالت و شیر حمام میباشد.

طراحی مدرن این شیرالات در کنار رنگ طلایی براق کلاسیک آن، باعث ایجاد طرحی منحصر به فرد شده که هم سازگاری با سازه های مدرن دارد و هم میتوان در معماری های کلاسیک از ان بهره برد.

شیر روشویی این مدل از شیرالات قهرمان، در دو نوع پایه بلند و معمولی میباشد که تنها تفاوت آنها ارتفاعشان بوده  و بایستی با توجه به نیازتان خریداری شود.  علم شیر ظرفشویی این مدل نیز ساخته شده به صورت ریختگی بوده و به شکل فنری میباشد. همچنین این شیر ظرفشویی توانایی چرخش ۳۶۰ درجه را دارا میباشد.

لازم به ذکر است که این سری از شیرالات قهرمان در دو رنگ طلایی و کروم قابل خریداری میباشند.

ست شیرالات قهرمان مدل انتیک

مدل انتیک با پیروی از اسم خاص خود، دارای طراحی به سبک کلاسیک و نفیس بوده و نمایی خاص و لوکس به خانه شما میدهد. اگر به دنیال شیرالات با ظاهری قدیمی اما نفیس و ارزشمند هستید این سری از محصولات قهرمان بهترین انتخاب شما میتواند باشد.

این ست نیز دارای چهار  تکه اصلی شیرالات منزل میباشد که مدل ظرفشویی آن در دو طرح شیر ظرفشویی معمولی و شیر ظرفشویی دو منظوره انتیک قابل خریداری میباشد.

رنگ های شیرالات آنتیک قهرمان

• طلایی
• طلایی مات
• کروم
• کروم مات

پرفروش ترین مدل های میان رده قهرمان

شیر-آلات-قهرمان

ست شیرالات قهرمان مدل موج

ست شیرالات قهرمان مدل موج، جزء محصولات میان رده رو بالا قهرمان به حساب می آید. همانطور که از نام این محصول پیداست، طراحی این محصول به شکل موج بوده که نمایی جذاب به این محصولات بخشیده است.

طراحی این شیر نزدیکی بسیاری به مدل فلت داشته و توانسته زیبایی این سری را نیز در خود بگنجاند و همینطور تنها در رنگ کروم موجود میباشد.

ست شیرالات قهرمان مدل ارکیده

شیرآلات قهرمان مدل ارکیده، از طراحی مدرن روز دنیا الهام گرفته است. مدل ارکیده که اهرم قطع و وصل خود را از مدل تتراس به ارث برده با انتقال اهرم قطع و وصل جریان به کنار شیر، باعث شده تا شیر در یک راستای مستقیم قرار گیرد، که این موضوع باعث اشغال فضای کمتر در محیط مورد نصب میشود.

جریان آب در این شیر با استفاده از کارتریج ساخت کشور اسپانیا میلیمتری جاری می شود که کار آن مخلوط کردن آب گرم و سرد و کنترل میزان فشار آب می‌باشد. همچنین این شیر دارای آبفشان می باشد که به منظور صرفه جویی در مصرف آب و کنترل جریان آب خروجی به شکل های مختلف بکار برده می‌شود.

پرفروش ترین مدل های مقرون به صرفه (ارزان) قهرمان

شیر-آلات-قهرمان

ست شیرالات قهرمان مدل ایتالیایی

ست شیرالات قهرمان مدل ایتالیایی، با طراحی ظریف و در عین حال مستحکم و با استفاده از قطعات با کیفیت و کارتریج استاندارد اسپانیایی ساخته شده، که همین امر این شیر را به گزینه مناسبی برای خرید در بین شیرآلات مقرون به صرفه قهرمان تبدیل کرده است. شاید این شیرالات را در جاهای مختلفی دیده باشید که شباهت زیادی به مدل اسپانیایی قهرمان دارد اما ظرافت بیشتر در این محصول باعث شده که کمی گرانتر از مدل اسپانیایی باشد.

علم شیر ظرفشویی این محصول در دو نوع کوتاه و معمولی میباشد که به صورت ریختگی تولید میشود و همین امر باعث شده این شیر ظرفشویی، کمی سنگین به نظر برسد.

لازم به ذکر است این شیرالات تنها به رنگ کروم موجود میباشد.

ست شیرالات قهرمان مدل بهادر

شیرالات ارزان قیمت معمولا با طراحی ساده و عمومی عرضه میشود، اما ست شیرالات بهادر قهرمان علاوه بر قیمت پایین دارای طراحی زیبا و خاص در کنار کیفیت بالا میباشد که این محصول را به یکی از محبوب ترین شیرالات مقرون به صرفه قهرمان کرده است.

این شیر نیز مانند سری ایتالیایی تنها در رنگ کروم براق میباشد.

تهیه شیرالات قهرمان با خیال راحت

در خرید شیرالات قهرمان لازم است تا شما برای اطمینان حاصل کردن از سلامت خرید خود، ای نماد سایت مورد نظر را چک کنید.

همچنین سعی کنید از وبسایت هایی که دارای نمایندگی شیرالات قهرمان میباشند خریداری کنید تا ضمانت ۵ سال محصولات و ۳۵ سال خدمات پس از فروش این شرکت معتبر بهرهمند شوید.

لازم به ذکر است پیشنهاد های ما برای خرید وبسایت هایی نظیر دیجی‌کالا و ماوی هام میباشد که علاوه بر دارا بودن ارزان ترین قیمت ها، دارای شرایط ذکر شده میباشد.

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سرام پخش در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments