پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سبک های برتر کاشی ۲۰۱۹

سبک برتر 2019

سبک های برتر کاشی ۲۰۱۹

سبک های برتر کاشی سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه کاشی چرسای (Cersaie) در قالب ۱۰ سبک برتر معرفی شد که شماری از این سبک ها همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده اند و بین سبک های برتر سال ۲۰۱۹ نیز معرفی شده اند، که در این بین کاشی و سرامیک هایی با رنگ خنثی، سرامیک سایز بزرگ، سرامیک طرح چوب، کاشی های مربعی بزرگ همچنان به عنوان سبک های برتر درصدر هستند. کاشی های آینه ای، فلزی، سه بعدی و چند ضلعی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده اند و جز سبک های برتر سال ۲۰۱۹ جای گرفته اند.

ترند و سبک های برتر کاشی ۲۰۱۹:

 

۱_سرامیک رنگ خنثی:

این سبک که جز ترندهای سال ۲۰۱۸ نیز بوده است جز سبک هایی است که دوباره مورد استقبال قرار گرفته و به دلیل گرایش مردم به استفاده از رنگ های خنثی و دورشدن از رنگ های تیره و سیاه بوده است.

۲_ سرامیک سایز بزرگ:

سرامیک اسلب، سرامیک سایز بزرگ و یکی از انواع سرامیک ها می باشد که به صورت تخته ای یا ورقه ای ساخته می شود. این سرامیک ها در نما و کف ساختمان کاربرد زیادی دارند و مساحت قابل توجهی را پوشش می دهند که برای محیط های بزرگ نیز بسیار مناسب می باشند. در ابتدا این سرامیک ها دارای طرح های محدودی بودند که به تازگی و با گذشت زمان تولید کنندگان ایتالیایی تمامی طرح های خود را در سایز های بزرگ تولید کرده اند و همچنان به عنوان سبک برتر به شمار می آید.

۳_ سرامیک طرح چوب:

سرامیک طرح چوب علاوه بر زیبایی، بسیار با کیفیت و مقاوم است و از آن جایی که این سرامیک ها بسیار شبیه به چوب می باشند، گزینه ی مناسبی برای افرادی است که به طبیعت و چوب علاقه دارند.

۴_ کاشی مربعی بزرگ:

در راستای تولید کاشی های بزرگ، تولید کاشی های بزرگ مربعی در سایز ۱۲۰ در  ۱۲۰ و بکار بردن این کاشی ها، حسی از حرفه ای بودن را در فضا ایجاد می کند.

۵_ کاشی آینه ای:

استفاده از کاشی آینه ای علاوه بر تداعی فضاهای سنتی به تعادل نور نیز کمک می کند، کاشی های آینه ای (شیشه ای) در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند و جز ترند و سبک های برتر کاشی ۲۰۱۹، کنار سایر سبک ها جای پیدا کرده است.

۶_ کاشی فلزی:

در سالیان اخیر، کاشی‌های فلزی یا متالیک که در قالب پوسته های استیلی ضد زنگ کاربرد داشته اند که امروزه تن های گرم تری مثل طلایی و برنزی و … که ارائه شده اند، حالت سردی و بی روح بودن این کاشی ها کاسته شده و با داشتن اندکی زرق و برق به داشتن محیط و دکوراسیون زیبا، مدرن و گرم تر کمک کرده است. این نوع کاشی نیز جز سبک برتر کاشی ۲۰۱۹ به شمار می آید.

۷_ کاشی سه بعدی:

سرامیک های سه بعدی در واقع سرامیک هایی با سطح صاف می باشند که بدون برجستگی است، اما با نگاه کردن به آنها این سرامیک ها به صورت عمق دار و برجسته دیده می شود. این سرامیک ها در طرح ها و نقش های متفاوتی در بازار وجود دارد که با توجه به علایق و سلیقه ی فرد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

۸_کاشی چند ضلعی:

کاشی های چند ضلعی به صورت کاشی کاری  منتظم استفاده می شوند، کاشی کاری منتظم به سطحی گفته می شود که تماماً از کاشی چند ضلعی های هم نهشت ( طول های هم اندازه) منتظم پوشیده شده باشد، این کاشی ها به لحاظ طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و با توجه به ایجاد فضای خاص در طراحی مورد استقبال قرار گرفته است.


مطالب مرتبط 

ترند و سبک برتر سال ۲۰۱۸ 

سرام پخش 

جدیدترین کاشی و سرامیک 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments