پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی

۷ اشتباه رایجی که در هنگام تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی انجام می دهید

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی | تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی کاری کاملا سخت و دشوار است! بنابراین ابتدا اجازه دهید که بگوییم: هیچ راه اشتباهی در شستشوی حمام و سرویس بهداشتی وجود ندارد. اما (!) قطعاً روش هایی وجود دارد که شستشوی حمام و سرویس بهداشتی را موثرتر و حتی آسان تر می کند و این به معنای صرف زمان و خستگی کمتر برای تمیز کردن است.
می توانید امتحان کنید!

در اینجا ۷ اشتباه رایجی که در هنگام تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی انجام می دهید، آورده شده است که در صورت تصحیح این اشتباهات، شستشوی حمام و سرویس بهداشتی بسیار راحت تر خواهد شد:

اجازه نمی دهید تا برس کاملا خشک شود

برس های توالت به جز سرویس بهداشتی در جای دیگری به کار نمی روند اما اگر اجازه ندهید که قبل از قرار گیری در سطح نگهدارنده، کاملا خشک شود. دفعه بعدی شستشوی سرویس بهداشتی، دشوار و سخت تر خواهد بود. همچنین این کار به لحاظ بهداشتی اصلا توصیه نمی شود و موجب رشد آلودگی ها، کپک ها و حتی قارچ در داخل سطل نگهدارنده برس می گردد.

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی

گَردگیری برای حمام و یا سرویس بهداشتی هایی که مدت زیادی از تمیز کردن آن می گذرد (و یا در مناطقی قرار دارند که گرد و غبار در آن جا زیاد اتفاق می افتد) ضروریست.
اگر قبل از تمیز کردن حمام و سرویس بهداشتی، گردگیری نکنید، احتمالا بعد از شستشو لکه ها و آثار کمرنگ گل روی کاشی و سرامیک یا چینی بهداشتی باقی خواهد ماند.
همچنین عدم گردگیری اولیه، زمان شستشوی حمام و سرویس بهداشتی را افزایش می دهد و آنرا سختتر می کند.

به گوشه ها توجه ندارید

گوشه ها، همیشه مکان های وسوسه انگیز برای نادیده گرفتن هستند. هیچ کس نمی خواهد وقت خود را به صرف تمیز کردن گوشه ها کند. اما تعجب خواهید کرد اگر بدانید که آن ها محل های بالقوه ای برای جمع شدن گرد و خاک و آلودگی هایی نظیر کپک و یا حتی قارچ ها هستند. بنابراین پاک نکردن آن ها به مرور زمان می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود.

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی
تمیز کردن سردوش بعد از شستشوی دیوارهای حمام

برای تمیز کردن سردوش اغلب از ترفند سرکه درون کیسه پلاستیکی و بستن آن به سر دوش یا از اسپری تجاری استفاده می شود؛ با این حال تمیز کردن سردوش نیاز به صرف وقت نسبتا زیادی ست. بنابراین قبل از هر کاری، این کار باید انجام شود. بنابراین تمیز کردن دیوارهای حمام قبل از سردوش، کاری بیهوده ایست.

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی

استفاده از نرم کننده برای حوله های حمام استفاده

همه ما می خواهیم حوله نرم و لطیف داشته باشیم، با این حال استفاده از نرم کننده برای حوله ها باعث کاهش جذب آنها به مرور زمان خواهد شد. برای اینکه بافت حوله ها همیشه نرم و جذاب باشد، آنرا با یک فنجان سرکه (سفید) بشویید. همین طور در هنگام شستشن حوله ها از مواد شوینده کمتری استفاده کنید.

شستشوی حمام و سرویس بهداشتی

ضد عفونی می کنید، اما در واقع اینطور نیست!

مخلوط جوش شیرین و سرکه یکی از قوی ترین پاک کننده های خانگی ست و در اکثر خانه ها از آن استفاده می شود. اما جوش شیرین خاصیت ضد عفونی کنندگی سرکه را از بین می برد. برای بهره مندی از قدرت سایشی جوش شیرین و خاصیت ضد عفونی کننده سرکه، می توانید آنها را به طور جداگانه بکار ببرید: جوش شیرین را روی سطح پاشیده و بعد از مدتی با آب و اسفنج سطح را تمیز کنید. سپس بعد از آنکه جوش شیرین شسته شد، سرکه را روی سطح اسپری می کنید تا میکروب ها از بین برود.

بیشتر بخوانید

شما برای از بین بردن آینه های خود از دستمال مناسب استفاده نمی کنید
همیشه استفاده از دستمال در تمیزکاری ها به معنای کاهش اتلاف وقت است اما اگر از نوع نامناسبی استفاده کنید، بعد از اتمام تمیز کاری روی سطح (آینه یا کاشی ها) لکه ها مشخص می شوند. بنابراین برای تمیز کردن صحیح باید از پارچه های بدون پرز مانند تی شرت های قدیمی یا پارچه های میکرو فایبر استفاده کنید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] شستشوی حمام و سرویس بهداشتی

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments