پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک از سرام پخش

مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک از سرام پخش

مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک از سرام پخش

به نقل از عصر ایران : مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک از سرام پخش | در این روزها کرونا احتمالاً بسیاری از ما را خانه نشین کرده است. در این شرایط، با دیدن فضای تکراری و روزهای کسالت بار، حفظ روحیه خودمان و اعضای خانواده، کار سختی است.

تصور کنید یک روز که از خواب بیدار می‌شوید، به جای دیدن سقف و دیوارهای سفید و تکراری، چشم ‌تان به کاشی‌ و سرامیکی بیفتد که با سلیقه خودتان و به زیبایی هرچه تمام ‌تر روی دیوارتان نقش بسته است.

از رختخواب جدا شده و به سمت سرویس بهداشتی می روید. عادتی تکراری که می تواند با طرح کاشی حمام و دستشویی جدید و متنوع، روزتان را به نوع دیگری بسازد و چشمان خواب آلوده‌تان را بیدار کند.

بعد از آن برای دم کردن چای و آماده کردن صبحانه به سمت آشپزخانه می روید. چه چیزی بهتر از تماشای آشپزخانه در موقعیتی که کاشی آشپزخانه، جلوه متفاوتی از آن را برایتان ساخته است؟

برای تبدیل خانه یا محیط اطراف تان به محیطی دلخواه با دکوراسیون مورد نظرتان نیازی نیست کارهای خارق‌العاده انجام دهید.

به راحتی می توانید با کمی تغییر در کاشی یا سرامیک و یا حتی اضافه کردن کاشی بین کابینتی به دیوارهای آشپزخانه، فضایی متفاوت خلق کنید که هم روحتان را تازه کند و هم تنوعی در محیط اطراف تان ایجاد شود.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

خرید آنلاین کاشی و سرامیک

تا همین چند سال پیش برای خرید جزئی‌ترین وسایل و لوازم منزل بایستی خودمان را به بازار یا فروشگاه آن کالا می رساندیم تا بهترین جنس و قیمت را برای خرید پیدا کنیم.

در این میان، احتمالاً در گیر و دار انبوه و شلوغی بازار می ماندیم، ترافیک خیابان های پرهیاهو را تحمل می کردیم، گرمای هوا را به جان می خریدیم تا در نهایت محصول مورد نظرمان را خریداری کنیم. این روزها دیگر نیازی نیست که این همه سختی را به جان بخریم. چرا؟

کافیست از هر جای ایران که هستید در حالی که مشغول میل کردن چای عصرانه یا تماشای تلویزیون و حتی صحبت با عزیزانتان هستید، وارد فروشگاه آنلاین شده و بدون هیچ محدودیت زمانی گشتی در بازار آنلاین بزنید، کالایتان را انتخاب کنید، سفارش داده و منتظر دریافت آن باشید.

در مورد کاشی و سرامیک نیز این چند سال اخیر چنین بستری مهیا شده است. یعنی نیازی نیست برای خرید کاشی و سرامیک مسافت های دور و دراز را طی کنید و سختی های راه را به جان بخرید. سرام پخش به عنوان جامع‌ترین بازار آنلاین کاشی و سرامیک، این امکان را برایتان فراهم کرده است تا در هر کجای ایران که هستید، به جدیدترین و زیباترین طرح های کاشی و سرامیک دسترسی داشته باشید.

مجموعه سرام پخش نه تنها یک مرجع جامع و کامل برای خرید کاشی و سرامیک مانند انواع کاشی آشپزخانه ، خرید سرامیک کف ، کاشی سرامیک های طرح دار و ….  است، بلکه می توانید برای آموزش یا آگاهی از جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک، یادگیری مراحل نصب، چینی بهداشتی، شیرآلات و اکسسوری، نظافت و نگهداری و به طور کامل از صفر تا صد کاشی و سرامیک را در سرام پخش تجربه کنید. درواقع می توانید خودتان خالق زیبایی های اطراف تان باشید.


چرا سرام پخش را انتخاب کنیم؟

سرام پخش به عنوان بزرگ‌ترین بازار کاشی و سرامیک آنلاین این امکان را برایتان فراهم کرده است که تنها با داشتن اینترنت، بتوانید در دنیای کاشی و سرامیک قدم بزنید، محصولات مختلف را بررسی کنید و با دیگر نمونه ها مقایسه کنید.

مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک از سرام پخش

امکان مقایسه کالا

امکان مقایسه کامل کالا از هر طرح و برند و اندازه نیز در سرام پخش فراهم است. حتی می توانید از نظرات سایر افرادی که قبل از شما اقدام به خرید کرده اند، بهره‌مند شوید.

دسترسی بدون محدودیت مکانی

ضمن اینکه هیچ اجباری وجود ندارد تا تنها فروشگاه های محلی اطراف تان را برای خرید کاشی و سرامیک انتخاب کنید. شما می توانید کالای مورد نظرتان از دورترین فروشگاه کاشی و سرامیک، با برندهای مختلف انتخاب کنید. علاوه بر این، بدون محدودیت زمانی و مکانی و صرف انرژی در بازار آنلاین سرام پخش ، گشتی زده و از انواع طرح ها و نمونه های کاشی و سرامیک باخبر خواهید شد که این ویژگی یکی از مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک از سرام پخش میباشد.

ارتباط مستقیم با فروشندگان

برای انتخاب بهتر و مطمئن‌تر شما عزیزان، امکانی فراهم شده تا به طور مستقیم و بدون واسطه با فروشندگان در ارتباط باشید. ضمن اینکه مشاوره و راهنمایی متخصصان سرام پخش کارتان را برای انتخاب راحت‌تر می کند.

حذف واسطه ها و کاهش قیمت

سرام پخش با حذف واسطه ها تا حد زیادی قیمت کاشی و سرامیک را پایین آورده است. درواقع با حذف هزینه های ایجاد، توزیع، بازیابی و ذخیره سازی اطلاعات قادر هستید سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و مناسب‌ترین قیمت، خریداری کنید.

امکان دریافت نمونه رایگان

برای اطمینان از کیفیت و اصالت کالا در بخش فرم دریافت نمونه رایگان در سایت، می توانید درخواست تان را ثبت کنید تا پس از ارسال نمونه رایگان، تصمیم نهایی برایان راحت‌تر باشد.

پرداخت درب محل

امکان پرداخت درب محل هم خیالتان را از بابت دریافت محصول راحت می کند. بنابراین شما می توانید بعد از ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت کنید و همان جا مبلغ را پرداخت کنید و از ارسال و کیفیت سفارش خیالتان راحت باشد.

مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک از سرام پخش

امکان انتخاب کاشی کار

احتمالاً بعد از انتخاب کاشی، دغدغه‌ای که پیش رو دارید، نصب آن است. سرام پخش فکر اینجا را نیز کرده است. به راحتی و بدون دغدغه فکری می توانید نزدیک‌ترین کاشی کار را در اطراف تان پیدا کنید و به راحتی کار اجرا و نصب آن را انجام دهید.

آموزش های نصب و نگهداری

حتی اگر قصد دارید خودتان آستین ها را بالا بزنید، سرام پخش ماهیگیری هم یادتان خواهد داد، آموزش های رایگان سرام پخش در سایت می تواند کمک حالتان باشد تا به بهترین شکل کار نصب و راه‌اندازی کاشی ها را انجام دهید.

معرفی نمایندگی ها

در ضمن شما می توانید نمایندگان و فروشندگان محصول یا برند مورد نظرتان را در سایت مشاهده کنید و بدون دغدغه از نمایندگی موجود در شهرتان خرید کنید.

امکان تعیین دقیق متراژ درخواستی

تنوع سایز کاشی ممکن است گاهی کارتان را سخت کند که چه ابعادی را مناسب برای چه فضایی در نظر داشته باشید. به راحتی می توانید طول و عرض محیط را اندازه کرده و به راحتی میزان متراژ مورد باز و کارتن را در سرام پخش مشاهده کنید.

امکان ارائه قیمت پیشنهادی

در زیر آیکون افزودن به سبد خرید، آیکون اعتراض به قیمت قرار داده شده است. در نتیجه در صورتی که قیمتی مناسب‌تر از قیمت سرام پخش پیدا کردید، می توانید از همین طریق به ما اطلاع دهید. همچنین مشتریان عزیز می توانند خودشان با فروشنده به طور کامل تعامل داشته باشند و قیمت پیشنهادی شان را برای محصول ارائه دهند.

مشخصات فنی

مشخصات فنی هر آن چیزی است که به شما در مورد کاشی و سرامیک و ابعاد و ویژگی های آن می گوید. در این بخش می توانید اطلاعات جامع و کامل محصول را در سرام پخش مطالعه کنید.

حمل و نقل دقیق و مشخص

احتمالاً تا به حال برایتان پیش آمده باشد که قصد خرید محصولی را داشته باشید، اما به علت شرایط روش نامعلوم یا هزینه حمل و نقل بالا و یا وزن و ابعاد غیر قابل قبول، از سفارشتان منصرف شده‌اید، نگران نباشید. در سرام پخش می توانید بسته به سلیقه شخصی، گستره جغرافیایی گسترده تری داشته باشید و حتی بسته بندی و حمل سفارشتان را در سریع‌ترین زمان ممکن هماهنگ کنید تا به دستتان برسد.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

امکان خرید قسطی

یکی دیگر از مزیت های خرید آنلاین کاشی و سرامیک که خرید از سرام پخش را لذت‌بخش می کند، خرید قسطی کاشی و سرامیک است. شما می توانید در بستر سرام پخش خرید شگفت انگیز و با تخفیف های ویژه را تجربه کنید و یا با توجه به بودجه‌ای که دارید با شرایط دلخواه، کاشی و سرامیک مورد نظرتان را قسطی خریداری کنید.

سفارش و اطلاع از جدیدترین و مدرن‌ترین کاشی و سرامیک و شیرآلات در سرام پخش انجام می شوند و این فروشگاه آنلاین دنیای بزرگ تری را پیش رویتان قرار می دهد.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments